1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

  1. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe kan Guinee nou zo zijn gestegen?!
     
  2. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    WTF Guinee?

    Straks is Papoea Nieuw Guinea ook in de top 10 beland.

    Maarja we staan nog tenminste boven Portugal en Duitsland_O_
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    staat ie hier goed? :9
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2006
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    1x posten is genoeg hoor ;)
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    weet ik veel waar k het nou moet posten 8)
    dan doe ik het maar in beide draadjes :D

    (is het mss niet een idee om deze op slot te gooien; het WK is tenslotte ook voorbij O-))
     
  6. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    de helft van het team is gestorven aan hongersnood, dus statistisch gezien spelen ze met 5 man en leveren dus een puike prestatie.
     
  7. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Kameroen is gestegen.. :eek:
     
  8. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Pfff triest. Stelletje moraalridders:{
     
  9. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Een Franse advocaat wil de geldigheid van de WK-voetbalfinale laten toetsen door een Parijse rechtbank. Zinedine Zidane kreeg tijdens de wedstrijd een rode kaart, die op illegale wijze zou zijn uitgedeeld. Als er kan worden aangetoond dat de wedstrijdleiding gebruik heeft gemaakt van videobeelden, zou de wedstrijd opnieuw moeten worden gespeeld, aldus advocaat Mehana Mouhou. De reglementen van de wereldvoetbalbond FIFA verbieden vooralsnog het gebruik van videobeelden tijdens wedstrijden.

    De advocaat, werkzaam in Rennes, wil nog niet bekendmaken voor wie hij werkt. Hij zegt in opdracht van een aantal clubs en nationale bonden te handelen. Pas als de zaak is ingediend bij de rechtbank zal hij met meer informatie komen.

    Zidane kreeg in de verlenging van de finale een rode kaart, nadat hij de Italiaanse verdediger Materazzi een kopstoot had gegeven. De scheidsrechter en twee grensrechters hebben het incident gemist. Op advies van de vierde official kreeg Zidane zijn rode kaart. Direct na afloop van de wedstrijd werd door de Franse bondscoach gesuggereerd dat de vierde official videobeelden had gezien, en daarna pas tot actie over ging. Dit is later door de FIFA ontkend.

    Volgens een woordvoerder van de wereldvoetbalbond heeft de vierde official de overtreding van Zidane met eigen ogen gezien en waarschuwde hij daarna meteen de arbitrage in het veld, door middel van een radiosysteem dat alle officials droegen.


    OMG @ Franse, triest volk....
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Slechte verliezers...

    Valt toch niks te bewijzen dus.
     
  11. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    Materazzi zou ook gestraft moeten worden vind ik , minstens dat hij niet mee mag spelen tijdens de wedstrijden voor het EK !!
     
  12. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom...omdat die gescholden zou hebben....

    Wordt wel meer geroepen op het veld, op alle niveau's. Ik zie niet in waarom hij gestraft moet worden, let wel ik keur het niet goed wat hij eventueel gezegd zou hebben en keur het ook niet goed dat dit gebeurd.
     
  13. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Juist...er worden wel ergere dingen geroepen, maar daar hoor je niks over.
     
  14. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    dus jij zou hem als Fifa baas vrij laten lopen zonder een Waarschuwing ??
     
  15. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou als FIFA baas de gouden schoen/bal ??(wat was het ook alweer) van Zidane afnemen.(Let wel, ik ben een fan van cannavaro :D)

    Maar zolang ik niet echt weet wat er nou geroepen is, kan ik daarover niet een juist oordeel over geven. Maar ik zou hem daarvoor niet straffen, ook al is het niet volwassen en sportief.
     
  16. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, je gaat Materazzie toch niet bestraffen voor schelden.. Zodra iemand wat zegt, hoef je hem dus blijkbaar alleen een kopstoot te geven, dan wordt ie bestraft! Zidane is degene die gestraft moet worden!
     
  17. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij Beledigd iemand's Moeder , vind ik niet kunnen , Zidane gaat echt niet Liegen


    Speelt hij Trouwens bij Juventus ?? Juventus zakt naar Serie B , tijd voor Nederlandse Clubs om alle Spelers weg te kapen :cool:


    De Straffe zijn Uitgelekt : Juve gaat naar Serie B , Milaan blijft (AC Milan dacht ik)
    , en nu moeten ze niet gaan janken , eigen schuld dat ze curupt zijn
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2006
  18. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Materazzi speelt bij Inter milan

    Spelers,supporters en de clubs zijn niet corrupt, die directie/leidinggevenden zijn corrupt.
     
  19. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk. Al ben ik geen fan van Materazzi's spel, en vind ik zijn gedrag absoluut niet kunnen, is hier gewoon weinig tegen te doen. Als je spelers gaat uitsluiten wegens scheldpartijen, moet je consequent zijn, en zal de lijn steeds strakker getrokken moeten worden tot niemand meer z'n bek durft open te trekken tijdens een wedstrijd. En bovendien is het ook nog eens zo dat je het moeilijk kunt bewijzen.

    En ik denk trouwens dat Juventus vrij snel terug zal keren naar de Serie A, en binnen een paar jaar de oude draad weer oppakken. Kijk maar naar Fiorentina, die eindigden vorig jaar als vierde, terwijl ze een paar jaar terug nog in de Serie C2 stonden te voetballen.
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2006
  20. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Maar dat zal nog zo snel niet wezen aangezien juventus de competitie begint met -30 punten , zodat zij al tien overwinningen gaan nodig hebben om deze minusscore uit te vlakken .
    Trouwens , alle clubs zijn in beroep gegaan tegen deze uitspraak, dus het laatste woord is hierover nog altijd niet gezegd.
     

Deel Deze Pagina