1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

  1. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Ook milan in beroep??? waarom??? die zijn er het beste van afgekomen...
     
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja maar Ac Milan wil champions league afdwingen volgens mij.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Misschien zijn ze in verhouding wel het zwaarste gestraft, wie weet het. Niemand hier weet precies wie wat en hoevaak heeft gedaan dus je kunt de straffen sowieso niet met elkaar vergelijken
     
  4. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Inderdaad , en ook nog zolang deze zaak niet voor het hof van beroep verschenen is kan ginds de nieuwe competitie dus in géén geval beginnen.
    En het italiaans gerechtshof is sowieso al niet van de snelste wat beroepsprocedures betreft.
     
  5. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik zei dat ook voor de officiële uitspraak, en ik wist dus ook niet van die 30 strafpunten.
     
  6. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja en dat betekend ook dat ze zo goed als een volledig seizoen tegen de degradatie zullen moeten gaan vechten als hun huidige topspelers besluiten om andere oorden op te zoeken.
    Enkele jaren geleden in belgië degradeerde kv mechelen naar derde klasse en moesten daar met 12 strafpunten de competitie aanvatten.
    Eerst dachten ze nog dat ze gemakkelijk bij het staartpelotonnetje zouden kunnen aanpikken na 5 a 6 speeldagen.
    Maar de waarheid was anders aangezien ze na 15 speeldagen nog altijd laatste stonden en tot de voorlaatste speeldag hebben moeten vechten om uit de degradatiezone te geraken en alzo in derde klasse te blijven.
    En nu zitten ze dus al in tweede klasse,en hoger zullen ze volgens mij nooit meer geraken.
    Dus wat moet dat niet gaan geven voor juventus en zijn 30 strafpunten.
     

Deel Deze Pagina