1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

(Voetbal)Shirtjes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door janizzz, 25 aug 2004.

  1. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ben je zelf ook voetballer ofzo? ( en dan in de opleiding bij een prof club bedoel ik )
    Je krijgt niet zomaar een shirt Atlético Mineiro ;)
     
  2. BartAtS

    BartAtS Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou zo maar kunnen hè?
    Nee, ik ben geen voetballer. Ik heb onlangs op het jeugdtoernooi van Fortuna Sittard gewerkt als tolk/begeleider van de Brazilianen van Atlético Mineiro (onder 19). Van de spelersgroep (die bestond uit 23 spelers) kreeg ik het shirt (met rugnummer 24) cadeau. Buiten Atlético Mineiro waren Roda JC, Fortuna Sittard, Schalke 04, een jeugdelftal van Qatar, Racing Genk, Sparta Praag en Arsenal vertegenwoordigd. Heel leuk om te doen, volgend jaar zeker weer! 3-)
     
  3. Youngster

    Youngster Guest

    weet iemand misschien een webshop waar ik het nieuwste thuisshirt van boca juniors kan kopen? ik zoek dit shirt al best lang maar kan niks vinden :mad: misschien weet 1 van jullie een site?
     
  4. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb heel veel Juventus shirtjes. Je bent een fan of je bent het niet;)...
     
  5. jones

    jones New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    5
    Het nieuwe seizoen voetbalshirt is prachtig
     

Deel Deze Pagina