1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Voetbal toto

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 14 aug 2003.

1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Mja... wat heeft mijn minachting voor de uefa cup te maken met Europese successen van PSV? Juist ja, helemaal niets. :{

De uefa cup is en blijft in mijn ogen een troostprijsje. Sportief gezien heeft het voor mij persoonlijk niet eens een bestaansrecht in de voetbalwereld. Van mij mogen alleen de ploegen die landskampioen zijn geworden deelnemen aan een Europese cup prijs. En wie dan wordt uitgeschakeld heeft pech. Alle andere opzetten zijn imo onzin.

2. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Eeuh ja en dan wil je het (financiele) gat tussen de topclubs en subtoppers alleen maar groter laten worden?

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ehmmm, dit was gewoon mijn voor de rest verder onrealistisch bedoelde fantasie over hoe het eigenlijk zou moeten zijn hoor.

Ik geloof trouwens dat de huidige opzet van CL nu ook niet echt bevordelijk is geweest voor de financiele verhoudingen tussen de topploegen en subtoppers of wel soms?

Laatst bewerkt: 29 aug 2003
  4. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    :cool: :cool: :cool: Zo hoort het:cool:

Trouwens NAC heeft wel een heel erg zware loting met Newcastle als tegenstander:'-(

Nu mogen ze eindelijk is uefacup spelen, dan krijg je dit weer, elke NL club krijgt een club waar je nog nooit van hebt gehoord en NAC heeft dit weer:'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(

5. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, psv doet het in nederland zeer goed, dat klopt ja.
    En psv heeft momenteel ook een beter elftal dan ajax en feyenoord, dat is gewoon zo
    Maar het frustrerende is gewoon dat elke keer als psv kampioen word, dat ze er ook in de 1e ronde vd CL uitgeknikkerd worden.
    En dat gaat ten koste van CL plaatsen.
    Daarom was ik juist blij dat ajax en feyenoord het de laatste tijd beter hadden gedaan, anders zijn we dalijk te vergelijken met de schotse, zwitserse en oostenrijkse competitie, als dat al niet op dit moment zo is

6. DJ Appelmoes

DJ Appelmoes 't Overkomt je

Leuk Bevonden:
    0
    Successen zelfs? Of tel je de Uefa-cup mee? :p

Maar goed, ik blijf het opvallend vinden dat mensen geen waarde hechten aan de Uefa-cup. Ik vind het juist fantastisch dat er een tweede platform is. Zo kunnen potentiele toppers Europese ervaring opdoen. Ik zou het werkelijk geweldig vinden als NEC en NAC door het Europese voetbal groeien.

Het enige toernooi waar ik geen waarde aan hechtte was de EC 2. Dat hebben ze dan ook terecht afgeschaft. Wat mij betreft mogen bekerwinnaars dan ook niet meer automatisch meedoen aan de Uefa-cup.

Laatst bewerkt: 29 aug 2003
  7. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens en meisjes

Wil ff een paar dingen kwijt.

Ajax heeft dan de laatste jaren het niet zo goed gedaan, maar hebben teminste wel weer een naam in Europa en dat hebben de andere Nederlandse clubs niet.
    PSV een beter team dan Ajax, dacht het niet he. Ajax was opgewassen tegen de topclubs van Europa, PSV niet. PSV wint de Nederlandse competitie maar zonder goed voetbal. Ajax had het niet goed gedaan in de Nederlandse competitie, overvol programma.
    EN hier ben ik helemaal BOOS om, dat sommige mensen durven te zeggen dat Ajax ook maar een wedstrijd geluk heeft gehad. Ajax heeft geen geluk gehad, heeft meer ongeluk gehad. 2x winnen tegen lyon terecht, 2x gelijk tegen Rosenborg ongeluk, 2x verliezen tegen Inter ongeluk, 2x gelijk spelen tegen arsenal, 1ste keer wel geluk, 2de keer gewoon goed. 1x gelijk tegen Valencia, geluk, . 1x winnen tegen valencia goed. As Roma 1x verslaan goed, AS Roma gelijk spelen mwah. Tegen Milaan uit verliezen puur ongeluk. thuis was t gelijk goed.

8. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0

Laat ik duidelijk voorop stellen dat ik zelf voor Ajax ben.
    Wil natuurlijk niet zeggen dat ik psv europees geen succes gun
    Integendeel zelfs
    Ik hoop dat psv en feyenoord net als ajax zover mogelijk komen in Europa.
    Ik vind psv een kwalitatief beter elftal dan dat van ons (ajax) ja.
    Ajax heeft het idd goed gedaan in europa vorig jaar en psv niet.
    Misschien is het wel een soort vrees van psv, omdat ze natuurlijk al zeven (!!!!!!!!) keer achter mekaar de 1e ronde eruit gingen, dat ze daardoor vooral tegen zichzelf voetballen in europa.
    En verdedigend lijkt het in europa nergens op bij psv.
    Ze spelen teveel 1 op 1, kijk naar psv-arsenal uitslag 1-4.

Als psv tegen ajax speelt in de competitie zie je wel het verschil.
    9 vd 10 keer verliest ajax en vaak ook met 2-0 of meer.

Verder begint iedereen nu (dit seizoen) weer helemaal op nul en moet ik nog maar zien hoe ajax het in de CL doet, en of ze uberhaupt de 2e ronde wel zullen halen, want geloof me...tegen celta de vigo en ac milan zal echt niet makkelijk worden.
    Spelers als Grygera en Escude (ken je nagaan, de 2 centrale verdedigers) zullen echt wel een hoop tijd nog nodig hebben om niet dezelfde fouten te maken (heel veel rode kaarten krijgen) die Chivu destijds ook maakte.
    Maar goed, al met al hoop ik dat Ajax het natuurlijk goed zal doen dit jaar....maar dat zal zeker niet makkelijk worden!

9. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Die fouten die Chivu destijds maakte? Hijs terug hoor :+ weet niet voor hoelang, kan ook zo weer weg zijn.

Maare heb vandaag het B-DG gelezen, echt mooi. Nederlandselftal helemaal in de zeik gezet. Was een enquete gehouden wat iedereen vond van het Nederlands elftal, ik vraag me nu ook af wat vinden jullie er van?
    Ik vind het een stelletje arrogante ballen bij elkaar, met een paar uitzonderingen. Echt waar, het lijkt soms wel, vaak bij Kluivert het geval, dat ze het niet eens zoeken om naar een bal toe te lopen omdat ze anders te moe worden ofzo. Ik vind het echt grove schanden wat die 'wereldsterren', want dat zijn het, klaar maken. 13x achter elkaar niet verloren, maar vraag niet hoe. Bijna niemand heeft een goede instelling. We zullen het 6 en 10 september zien.

Er hebben er geloof ik nog een stuk of 8 mensen niet mee gedaan. Moeten ze zelf weten, maar geen punten dus

Laatst bewerkt: 30 aug 2003
  10. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik het helemaal mee eens_O_

11. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat nederlands elftal een baggerzootje.
    Spelers als Seedorf (speelt altijd slecht, en blijft met z'n penalty complex rondlopen) v bommel (ik word misselijk van die 85 keer tikjes terug naar de keeper ipv 3 keer diep te spelen) om over davids en kluivert maar te zwijgen.
    Advocaat en v. Hanegem bakken er net zo weinig van als v. Gaal destijds, en het is nog maar de vraag of we naar Portugal gaan.
    Als we ons weer niet kwalificeren zijn we echt het lachertje van Europa dalijk...
    Onbegrijpelijk dat spelers als v Nistelrooij er bij hun eigen club er zoveel inschoppen en in Oranje niet eens meer weten dat gras groen is...

12. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    *is het hier helemaal mee eens

Ik had gehoopt dat Advocaat en Van Hanegem voor veranderingen zouden zorgen in het Nederlands Elftal, maar ze hebben er blijkbaar gewoon niet het lef voor.

En dan heb je ook nog dat achterlijke carnavalspubliek op de tribune zitten. |:- Ik krijg iedere keer last van plaatsvervangende schaamte als ik bedenk dat die beelden van onze "supporters" over de hele wereld worden uitgezonden. Destijds in '88 zag je gewoon zo'n compleet gevuld stadion waarbij iedereen gewoon een Oranje shirt droeg en je allemaal Nederlandse vlaggen zag zwaaien. Dat was tenminste nog eens een mooi gezicht.

13. DJ Appelmoes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk er niet van op dat Van Nistelrooij er in Engeland zoveel inschopt. Bij Man Utd heeft hij spelers om zich heen die ook bereid zijn een stapje extra te zetten. Net als Van Nistelrooij zelf. Daarnaast, jawel daar gaan we weer, denk ik dat we simpelweg kwaliteit tekort komen. Met alle respect, maar spelers als Zenden, Van Bronckhorst, Reiziger etc zitten niet voor niets vaak op de bank. Probeer eerst je clubcoach maar eens te overtuigen, dan mag je pas aan het Nederlands elftal denken. In andere landen is het nog een eer om voor het nationale elftal uit te komen. In Nederland is het eerder een leuk uitstapje. En als er bij dit gezellige schoolreisje plots mensen komen die wel alles willen geven (Van Bommel) dan gaan we gewoon sarren. Ik denk dat we De Kabel (die er nog steeds is) maar eens lekker een paar jaar vrij moeten geven. Dat zou een hoop schelen denk ik.

14. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Kom op zeg! Ik ben echt GEWELDIG blij met deze loting!! Mooie club, mooi stadion, geweldige supporters, wat wil je nog meer??? Wisla krakow??? Nee man, dit wordt geweldig! BEEF NEWCASTLE, BREDA KOMT ERAAN!

15. DJ Appelmoes

Leuk Bevonden:
    0
    Gelijk heb je! En daarbij, zo goed gaat het niet in Newcastle

16. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wisla Krakow is anders een best sterke ploeg hoor, denk niet dat NEC het tegen ze red, ook al hoop ik erg van wel(favo club)
    Wisla heeft vorig jaar Schalke 04 uit de UEFA CUp geknikkerd en de 4e ronde gehaald, heb ze ook wel eens zien spelen toen ze voor de UEFA Cup een keer tegen Heerenveen moesten(paar jaar terug)

Mijn Ned. team zou zijn
    ---------------------------------v.d. Sar-----------------------------------
    ------Bosvelt---------Stam------------F. de Boer-------v.Bronkhorst
    --------Overmars-------Davids------------------Cocu------------------
    ----------------------------------------v.d. Vaart.-------------------------
    -----------------------v. Nistelrooy------------Makaay------------------

Met op de bank spelers als Robben, Sneijder, Westerveld,Kluivert,van Hooijdonk, Reiziger,Hofland en v. Bommel

17. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Daarom juist! Een niet aansprekende tegenstander die wel erg sterk is. Blij dat NAC niet zo'n tegenstander heeft geloot.

18. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    GVD :mad: Tis toch niet te geloven |:- Djeez t zal is een keer niet zo zijn bij die ************ :{

19. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Lucky Feyenoord

20. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    feyenoord dus 2-1 gewonnuh.......

Deel Deze Pagina