Sow 2-2 gelijk, PSV kan niet winnen tegen 10 ajacieden. Bijna alle goals waren lucky goals
PSV - Ajax 1 - 0 Fout van keeper, lucky goal
PSV - Ajax 1 - 1 niet echt een lucky goal, goede actie zlatan. Bal werd hard ingeschoten dus keeper kon er niks aan doen. Sonck stond op de goede plaats.
PSV - Ajax 2 - 1 Verdedigingsfout, goed afgemaakt
PSV - Ajax 2 - 2 Verdedigingsfout, goed afgemaakt
Maar de scheidsrechter was echt helemaal niks:
Venegoor had rood moeten krijgen,
Zlatan geel (was nie t zelfde als bij Kezman, was andere situatie. Zlatan haalde niet echt uit naar achter Kezman wel en de tegenstander kwam uit de rug bij Kezman niet),
Van Bommel had rood moeten krijgen,
Van der Vaart kreeg rood, terecht, maar dan had de scheidsrechter t ook in de andere gevallen moeten doen.
Ach ja we pakken ze thuis!!!!!!
DIT MOET IK FF KWIJT:
BRON: psv.nl
Het slaat helemaal nergens op, van bommel maakt zich breed pfff, dikke elleboog. Zlatan gaf geen elleboog, het was een arm, en zoals ik al zei anders dan bij Kezman voordat die PSVers weer beginnen te zeuren. En van der Vaart trapte m geen 2x. Hier kan ik nou echt boos om worden, daarom haat ik vaak ook de club PSV, omdat ze nou nooit eens de waarheid kunnen vertellen.
EN lees dit is van dezelfde site
Toch te gek voor woorden, hoe proberen ze zich der uit te lullen. Lees vooral de laatste zin!!!!!!! En over de goals van PSV zeggen ze niks????? tjonge tjonge, ik wist dat ze zielig waren, maar zo zielig had ik nooit verwacht..........
Laatst bewerkt: 26 okt 2003