1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Voetbal toto

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 14 aug 2003.

1. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    GALATASARAYYY!!!!!!

:+
    neeh om realistisch te blijven,
    real madrid...
    al kunnen ze natuurlijk wel hard gebeat worde:D

2. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Juventus een hele goede kans maakt om de Kampioenen Liga te winnen.

3. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat het Juve wordt, in de finale tegen Real madrid.
    Of toch misschien Arsenal (als ze naar de 2e ronde gaan)

4. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is dan weer jammer:{ .

Maar over de CL finale:

AEK Athene - Anderlecht :+

Wat??? Voetbal is erg onvoorspelbaar :cool: .

Edit: Ok Ok, een serieuze voorspelling. En ook ik denk toch echt Juve en Real. Niet orgineel maar toch gewoon DE topclubs:eek: .

Laatst bewerkt: 25 okt 2003
  5. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    jah maar niet zo erg!:{

6. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een rare uitslagen vanavond zeg?!?! echt tegen alle verwachtingen in denk ik zo.

@PSVPSV we gaan hier niet liggen schelden, we wachten het morgen maar mooi af.

7. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Real Madrid - Internazionale 3-1 :'-( :{

8. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Sow 2-2 gelijk, PSV kan niet winnen tegen 10 ajacieden. Bijna alle goals waren lucky goals
    PSV - Ajax 1 - 0 Fout van keeper, lucky goal
    PSV - Ajax 1 - 1 niet echt een lucky goal, goede actie zlatan. Bal werd hard ingeschoten dus keeper kon er niks aan doen. Sonck stond op de goede plaats.
    PSV - Ajax 2 - 1 Verdedigingsfout, goed afgemaakt
    PSV - Ajax 2 - 2 Verdedigingsfout, goed afgemaakt

Maar de scheidsrechter was echt helemaal niks:
    Venegoor had rood moeten krijgen,
    Zlatan geel (was nie t zelfde als bij Kezman, was andere situatie. Zlatan haalde niet echt uit naar achter Kezman wel en de tegenstander kwam uit de rug bij Kezman niet),
    Van Bommel had rood moeten krijgen,
    Van der Vaart kreeg rood, terecht, maar dan had de scheidsrechter t ook in de andere gevallen moeten doen.

Ach ja we pakken ze thuis!!!!!! }:] }:]

DIT MOET IK FF KWIJT:
    BRON: psv.nl
    Het slaat helemaal nergens op, van bommel maakt zich breed pfff, dikke elleboog. Zlatan gaf geen elleboog, het was een arm, en zoals ik al zei anders dan bij Kezman voordat die PSVers weer beginnen te zeuren. En van der Vaart trapte m geen 2x. Hier kan ik nou echt boos om worden, daarom haat ik vaak ook de club PSV, omdat ze nou nooit eens de waarheid kunnen vertellen.:mad:

EN lees dit is van dezelfde site
    Toch te gek voor woorden, hoe proberen ze zich der uit te lullen. Lees vooral de laatste zin!!!!!!! En over de goals van PSV zeggen ze niks????? tjonge tjonge, ik wist dat ze zielig waren, maar zo zielig had ik nooit verwacht..........

Laatst bewerkt: 26 okt 2003
  9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    shit ik was telaat met inzetten met 2 x :mad::mad::mad::mad::mad:

anyways,

CL-finale: Ajax - ac milan :) ik weet niet oif het kan kwa poules maar ik gok erop...

10. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0

Als je de beelden goed bekijkt zie je dat Zlatan een duidelijke elleboog geeft en dat Van der vaartje duidelijk 2, ja 2 keer, op De Jong in trapt.

Je hebt helemaal gelijk dat je zegt dat dat van Zlatan heel anders is dan dat van Kezman, omdat zlatan overduidelijk een elleboogstoot uitdeelt en dat van Kezman was verre van een elleboog (de elleboog zit niet op de onderarm).

Ik ben het wel eens met je dat je de arbitrage niks vond. Dat was ook niks.

En over die goals: het waren allemaal frut goals. Punt uit.

Verder wil ik nog kwijt dat zlatan zeker voor 4 wedstrijden moet worden geschorst voor die elleboog stoot, maar dat zal wel weer niet gebeuren, want de knvb is pro-ajax en ze zullen dus wel zeggen dat ze niks gezien hebben.

En wat je zegt over hetgeen wat op de PSV-site staat moet je terug nemen, want ajax doet precies hetzelfde als ze in de zelfde situatie zitten. Nu kun je wel gaan zeuren over bewijzen, maar ik verdom het om naar die K*T-site te surfen.

11. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Neem maar s een keer een kijkje op die site en lees t verslag van vandaag, dan kijk je er wel heel anders tegenaan. Ze beschouwen de wedstrijd gewoon heel neutraal, ze praten tuurlijk wel over Ajax niet over PSV maar ze zijn gewoon eerlijk over hoe de wedstrijd is verlopen. En op psv.nl gebeurd dat niet!! Dus ik neem niks terug!

12. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens AZ loopt verder uit op PSV!!!!!!!!!!!!!!!! :+ 8) :+ Loopt wel in op Ajax, maar Ajax staat nog boven ze. En Ajax heeft ze nog uit en thuis. Ze gaan niet verliezen net zoals PSV thuis deed!

Laatst bewerkt: 26 okt 2003
  13. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Kutkneus!

Laatst bewerkt: 27 okt 2003
  14. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    mensen, rustig rustig!!
    er zal altijd een discussie over een (belangerijke) wedstrijd ontstaan.. en accepteer elkaars meningen gewoon ook al vind je ze totaal onzinnig... i.p.v. schelden gebruik je maar argumenten...
    is wel beter dan wat ik denk dat er gaat komen.....

15. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Gefrustreerd ofzo:confused: ?

16. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste, zet je Philips bril eens af, helpt niet echt mee aan je geloofwaardigheid.
    Ten tweede, zowel de actie tegen Ooijer als tegen Hofland waren géén bewuste ellebogen (als het al een elleboog was), kijk nog maar een tweede keer naar de herhaling (zelfs Hiddink zegt het).
    De actie van v.d. Vaart was inderdaad rood, net zoals Vogel een rode prent had moeten krijgen, niet normaal meer.

De actie destijds van Kezman was zeker weten de schorsing waard, was gewoon een slaande beweging, elleboog of niet....
    Ook leuk trouwens dat je er niet bij vermeldt dat Lothar von Bommel nog een mooie mep uitdeelde aan v.d. Vaart net voor Raf in de fout ging, dat moest echt donkerrood zijn en zal zeker nog een staartje krijgen.... (ja en Braamhaar's werkgever is de ó zó "pro"-KNVB)

Ga toch lekker in een hoekje huilen, enige objectiviteit kan toch niet zo moeilijk zijn...

17. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet jij dat ik een bril draag?:)

Zou jij die actie misschien even willen omschrijven, want ik heb hem niet gezien.

Ok, dat was wel heel erg theatraal vallen.

18. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik t nou helemaal mee eens, eindelijk iemand die ook verstand van voetbal heeft.

Trouwens @ PSVPSV kun jij nou echt niet meer dan schelden????? Kom op man dit is gewoon een forum, waar de discussie centraal staat en niet wie de grootste mond heeft.

Vanavond lekker allemaal naar studio voetbal kijken dan weten wat de 'kenners' er van vinden!!!

19. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Official:

De wedstrijden voor volgende week:

1: Roda JC - ADO Den Haag
    2: NAC Breda - PSV
    3: RBC Roosendaal - NEC
    4: Vitesse - FC Volendam
    5: Ajax - AZ
    6: FC Groningen - Feyenoord