Voetbal toto

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 14 aug 2003.

1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Sorry hoor, maar je lokt het zelf uit met dat gejen van je in je eerdere posts. Als je zelf op een normale manier had gereageerd dan had je dit hele geruzie niet gehad. En nu ook nog ineens de hypocriet uithangen ook. Maar verschuil je nu maar weer achter je "objectieve" mod die dit ook had moeten zien.

2. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    _O_

En ook een diepe buiging voor Ronald Koeman en Guus Hiddink_O_ die weer eens bewijzen hoe professioneel ze zijn.

Laatst bewerkt: 26 okt 2003
  3. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    1: 1
    2: 1
    3: 1
    4: 3
    5: 1
    6: 3
    7: 1
    8: 1
    9: 2

4. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    1: Roda JC - ADO Den Haag
    2: NAC Breda - PSV
    3: RBC Roosendaal - NEC
    4: Vitesse - FC Volendam
    5: Ajax - AZ
    6: FC Groningen - Feyenoord
    7: FC Utrecht - SC Heerenveen
    8: Willem II - RKC Waalwijk
    9: FC Zwolle - FC Twente

1:1
    2:3
    3:2
    4:2
    5:1
    6:1
    7:3
    8:2
    9:2

5. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: :confused:

Heb gewoon geprobeerd discussie met anderen aan te gaan, en wat ik in mijn vorige posts zeg zijn meestal meningen of feiten. Slaat nergens op dat je zegt dat ik t uitlok. Je hoort gewoon niet te antwoorden op andere met schelden

:confused: :confused:

6. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0

Robbertos...neem 1 ding van me aan, psv IS zielig.

Wat een "rellen"/ "ruzie" hier zeg na die wedstrijd...
    hehe... ik had ook niet anders verwacht eerlijk gezegd.

Die scheidsrechter, die ik overigens niet slecht vond fluiten, zag die DUIDELIJKE ELLEBOOG van van bommel helaas wel over het hoofd, dat Vogel (overtr. op sneijder) rood moest krijgen vind ik overdreven, wellicht was geel op z'n plaats geweest.
    Van Bommel had iig wel rood moeten krijgen, als PS'Vérs dat niet eens met me eens zijn.... ach ja het zal ook wel niet natuurlijk...

Ik ben in ieder geval niet te beroerd om te zeggen dat vd Vaart terecht rood heeft gehad, en Zlatan misschien ook wel in aanmerking had kunnen komen, na weer een elleboogstoot, maar die was misschien niet zo bedoeld?
    Beetje hetzelfde verhaal als Kezman contra van As, alleen zag dat er een stuk meer uit als slaan...

Ik ben in ieder geval van mening dat psv een triest brabant clubje is die in Europa jaar in jaar uit weinig tot niks voor elkaar krijgt (hoi hoi een 1-0 overwinning in Athene, wat een prestatie zeg tegen zo'n flutteam)
    Nou stoort me dat wel dat ze het meestal slecht doen in Europa, omdat dat ten koste gaat van CL plaatsen, dat lijkt me duidelijk.

Wat me nog veeeeel erger stoort is die zogenaamde houding van PSV'ers als Waterkneus die na een behaald kampioenschap van Ajax uit durft te spreken dat het een schande is dat Ajax kampioen is.....
    Okay ronald... wie doet het elk jaar beter in Europa? Ajax of PSV?
    Wat duidt er dan dus op meer lef, durf, voetbalkwaliteit, en positiviteit voor het nederlandse voetbal?
    Ajax of PSV?
    Dus wie is hier een schande?
    Juist....

Al die haat van andere clubs ( lees Feyenoord en PSV)jegens Ajax is puur gebaseerd op JALOEZIE.
    En nergens anders op.
    Ajax en alles wat Amsterdam is zou arrogant zijn.
    Ik heb zelf in Rotterdam en Amsterdam als koerier gewerkt, en ik kan je wel vertellen dat Amsterdammers veeeel makkelijker en relaxter in de omgang zijn dan Rotterdammers (zelf ben ik een rotterdammer), en over arrogantie, als je in de rotterdamse haven komt als niet rotterdammer word je als stront behandeld.
    Als je in de kuip komt als niet rotterdammer (m'n vriendin komt uit alkmaar ging tot voor kort naar elke thuiswedstrijd van feyenoord) word je met je nek aangekeken als ze horen dat je "ergens daar uit de buurt bij amsterdam" vandaan komt.
    Triest gewoon, je komt toch allebei voor dezelfde club?
    Nee, maar wij zijn rotterdammers, en dat zullen we laten merken ook...
    DAT is pas arrogant.

Verder moeten die Feynoorders ook altijd ongevraagd op Ajax afgeven.
    Waarom in godsnaam, ga je tijd lekker steken in je eigen club, alsof het daar momenteel zo goed mee gaat.
    Feyenoorders zijn ook zo trouw he...
    Feyenoord- Karnten. wel 21.000 supporters aanwezig.. halve kuip LEEG!. Van persie werd uitgefloten door eigen supporters, dat doen feyenoorders toch nooit?
    Toch gebeurd het de laatste tijd zeeeeer regelmatig
    Toen FC utrecht vorig jaar met 4-1 in die kuip won van feyenoord gingen massaal alle feyenoord"fans" naar huis toen het eenmaal 3-0 was geworden...
    Niet dat wij nooit eigen spelers uitfluiten of iets in die trant... maar wij beweren zulke dingen niet.
    Totaal misplaatst dus dat trouwe gelul, ja als het goedgaat....

Zo... ik heb mijn gal weer gespuwd....
    And there's more where that came from!
    *)

7. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo is het en niet anders, je kunt me niet wijsmaken dat nagenoeg alle clubs Ajax haten (ja in sommige gevallen echt haten), door de zogenaamde "arrogantie", pure frustratie zoals jij al zei...
    Daarnaast heb ik in de Arena nog nooit een "110% Anti- <club>" sjaaltje gezien, zie er zelfs hier in de omgeving mensen mee rondlopen :confused:.
    Ach ja, gelukkig zijn er ook nog genoeg PSV'ers/Feyenoorders (hè pacboy ;)) waar je normale discussies mee kunt houden :).

8. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Proberen een discussie aan te gaan? Feiten????? Het zijn de feiten zoals jij ze ziet ja, net zoals iemand anders het weer op zijn manier ziet. Het is en blijft dus gewoon jouw mening of niet soms?

Niet iets uitlokken? Even een paar stukken jouw posts erbij pakken. En nu niet eventueel gaan lopen zeuren dat ik hierdoor iets uit zijn verband haal door niet de hele posts te quoten aangezien dat echt geen verandering maakt.

Van der Vaart schopte dus wel degelijk. Aanleidingen die daarvoor plaatsvonden zijn geen excuus. En dan dat stukje dat je PSV haat omdat ze nooit de waarheid spreken is ronduit belachelijk.

Dit lijkt mij toch ook schelden of niet soms?

Een bevooroordeelde persoonlijke mening ja. Een PSV fan zal precies het tegenovergestelde zeggen.

Dus omdat een PSV fan het niet met je eens is heeft deze blijkbaar meteen geen verstand van voetbal.

Noem jij dit alles een manier om een serieuze discussie aan te gaan? Ik dus niet. Even voor de duidelijkheid ik ben dus een PSV fan en mijn mening over de wedstrijd is heel simpel. Een terecht gelijke stand, smerige overtredingen en ronduit asociaal gedrag van spelers dat nooit had mogen plaatsvinden en voor de rest slecht voetbal. Normaal gesproken bemoei ik mij ook niet met deze imo treurige discussies. Maar omdat PSVPSV nu zo'n mod opmerking krijgt (volgens de regels wel terecht overigens), na aanleiding van jouw overduidelijk gejen waar vervolgens niets van werd gezegd besloot ik te reageren. Vervolgens kom je dan ook nog met een post waarin je zegt dat je een serieuze discussie wilde aangaan dan is dat gewoon hypocriet.

De posts die vervolgens van BoNEz|NL en The-Dentist komen getuigen verder van niets anders dan arrogantie. En nee dit heeft al helemaal niets met jaloezie o.i.d van mijn kant te maken. Al deze posts waren niets meer dan PSV bash posts en meer niet. Ronduit treurig gewoon al dit gedoe en ik wens er dan ook verder geen woorden aan vuil te maken... al zal dat wel weer als een laffe manier worden gezien om een "discussie" uit de weg te gaan. Als iemand dat wil denken is dat prima. Maar het valt gewoon niet te ontkennen dat al deze reacties ronduit treurig zijn. En dat is nu wel een feit.

Laatst bewerkt: 26 okt 2003
  9. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0

2: 2
    3: 3
    4: 1
    6: 2
    7: 3

10. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus zeg ga huilen man..
    wil je een paar zakdoekjes?

11. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch juist leuk om te discusseren over dit soort dingen?
    Ik haat psv om bepaalde redenen, en feyenoord weer om andere redenen.
    en zo zijn er ook duizenden of miljoenen die ajax haten.
    Dat lijkt me niet meer dan normaal als je gewoon gezond met elkaar discusseerd en mekaar een beetje plaagt?
    Ik wist niet dat je t je het je zo erg aantrok... het is maar voetbal en het is maar internet hoor.

12. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ja geef maar... als je er nog een paar over hebt tenminste na het het huilen over hoe gemeen PSV wel niet was. :'-(

Heb ik nu dan ook op een gezonde manier meegediscussierd?..... triest gedoe. :{

Laatst bewerkt: 27 okt 2003
  13. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9

1. 1
    2. 2
    3. 2
    4. 2
    5. 2
    6. 2
    7. 1
    8. 1
    9. 3

14. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19

6: 2
    7: 1

15. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    sjonge jonge wat ben jij snel op je pik getrapt
    een beetje gal spuwen en ze kunnen dr al niet meer tegen..
    ik zal voortaan wel schijnheilig posten hoe geweldig ik feyenoord en psv wel niet vind.. want iets anders word kennelijk niet gewaardeerd
    maar ja... dat is natuurlijk logisch met pubers zoals jij.
    Jij moet nog een hoop leren in het leven jongen, maar daar kom je vanzelf wel achter.

16. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Twee dingen. Ten eerste ben ik al jaren geen puber meer en geloof me ik heb al meer dan genoeg geleerd in het leven. En ten tweede ben ik over het algemeen nogal serieus ja. Vervolgens snap ik niet waarom PSVers hier nu ineens worden gezien als de slechte verliezers terwijl zij niets anders hebben gedaan dan te melden dat de Ajacieden zich als eerste gewoon asociaal en arrogant gedroegen. Misschien dat dit hier de standaard is, maar zoals ik al aangaf in een eerdere post bemoei ik mij daar niet mee. Als dat zo is dan prima. Dan gaan jullie maar lekker zo door en zul je mij er niet meer over horen. Ik reageerde alleen maar op het feit dat een PSV fan door een mod en Ajax fan wordt aangepakt na aanleiding van gejen door een andere Ajacied. Vervolgens wordt PSV fans verweten niet objectief te zijn (:confused:) door diezelfde mod enzovoorts. Nogmaals als jullie het leuk vinden om je zo kinderachtig te gedragen dan gaan jullie je gang maar, maar laat mij er verder buiten a.u.b. En mocht je je toch nog geroepen voelen om hier verder op in te gaan dan doe je dat maar via pm zodat ik hier tenminste ook niet verder hoef te reageren.

17. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2

2: 1
    4: 1
    7: 2
    8: 3
    9: 1

18. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    1: 3
    7: 2
    8: 2

19. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ach toch wat ben jij toch zielig, zoals veel PSVers. Ik verkondigde in mijn vorige posts mijn meningen en feiten. Met de nadruk op feiten. Ik geloof dat mijn reacties nogal gewoon waren op dat bericht op psv.nl want als je t zelf goed leest geven ze een heel verkeerd beeld van de wedstrijden en bij ajax.nl niet, lees nou maar eens eerst voordat je weer een ongegronde mening gaat lopen verkondigen.

In mijn vorige posts heb ik dus echt wel feiten op tafel gelegd he!!! Kijk nou eens zelf wie heeft er nou een betere selectie Ajax of PSV, dan moet iedereen gewoon eerlijk zijn, dat is Ajax gewoon. Dat is geen mening, kijk maar eens als er een paar bij Ajax gebleseerd zijn, dan worden die plaatsen net zo makkelijk opgevuld met een ongeveer even goede speler. En er zitten ook heel wat meer mensen van Ajax in een nationaal team. Neej Ajax haalt ook niet alleen maar buitenlanders, wie heeft de beste jeugdopleiding van Nederland? Ja Ajax, dat dacht ik ook maar (ff voordat we daar weer over gingen beginnen). We horen toch ook niks als Pienaar en Trabelsi gebleseerd zijn, 2 hele goede spelers. Nou PSV is Kezman kwijt en v Bommel is gebleseerd en heel PSV staat op zijn kop. Dus dan kun je daaruit ook gewoon concluderen dat PSV gewoon een veel minder goede selectie heeft, kijk nou eens naar zo'n park en zo'n Lee ofzo, nou daar zullen tegenstanders echt niet van schrikken. En vooral niet in Europa!!

Ik woon in Brabant en heb genoeg met psvers te maken, maar ik zal je zeggen bijna met geen een psver valt fatsoenlijk te discusieren. Als Ajax wint is t altijd 'lucky ajax' de rest wat je wilt zeggen is dan volstrekt onzinnig. En als Psv wint dan waren ze wel zo fantastisch en dan kun je niks zeggen, neeeee.... want psv is dan de beste. Maar wie schopt t dus verder in Europa en wie wordt wel 't lachertje van Europa' genoemd??? Ik hoor veel meer Ajacieden die een keer toegeven dat ze slecht hebben gespeeld dan Psvers. Bijvoorbeeld ook tegen AS Monaco hoorde ik hier een heleboel PSVers zeggen dat ze gewoon onverdiend gewonnen hadden, heb ik dan een andere wedstrijd gezien.

En trouwens The Dentist heeft wel gelijk hoor, wat jullie arogantie vinden is gewoon pure jaloesie. Ajax heeft gewoon veel meer bereikt dan welke club dan ook in Nederland. Na 96/97 ging t niet zo goed met Ajax, maar ze zijn weer terug. En dan hoor ik ze hier zeggen: 'Die Ajacieden halen de kwartfinale van de Champions League en denken meteen weer dat ze t zijn.' Maar waar slaat dat op, PSV probeert t al zoveel jaren en nog steeds lukt t ze niet dus dan vind ik zo'n opmerkingen een beetje misplaatst.

Zo dit was mijn post, je kunt reageren. Maar alsjeblieft reageer een beetje normaal.

20. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Oh nu wordt die mooi zeg. Jij en niemand anders is verantwoordelijk voor dit hele gedoe. Vervolgens moet ik normaal gaan reageren? Ik heb van begin af aan normaal gereageerd tot ik overigens ineens ten onrechte werd aangevallen. Waarom komen mensen nu ineens met allemaal verwijten aanzetten betreffende voetbalzaken waar ik dus helemaal niets maar dan ook niets over heb gezegt hier. Ik heb mijn mening over de wedstrijd al op een overigens normale manier gegeven en ik heb ook al weerwoord gegeven op jouw eerdere uitspraken. Mij rest dus niets anders dan je als tip te geven om eens een keer een ander z'n post eens te lezen, je zelf eens een keer normaal te gedragen en een woordenboek te pakken om het woord hypocriet op te zoeken. Nogmaals ik zeg dit op een normale manier, maar als jij je eigen thread wil verpesten met deze onzin (waar jij dus zelf verantwoordelijk bent) door mij te blijven uitdagen dan ga je je gang maar. Als jij of iemand anders zich stoer zal vinden door mij te willen afzeiken hier omdat ik hierna toch niet meer zal reageren dan doen jullie dat ook maar lekker.

*negeert thread verder en gaat op zoek naar mensen om te discussieren die zich niet verlagen tot dit kleuterniveau

p.s. Je kunt het krijgen zoals je het zelf wilt. Ik reageer hier alleen maar op de aanvallen gericht op mijzelf en niet op de voetbalzaken waar jij mee aankomt, simpelweg omdat ik hier helemaal geen behoefte aan heb om over te discussieren (of ben ik daar ineens tot verplicht ofzo?), zoals ik al eerder had gemeld. Overigens hoor je dat in de algemene voetbalthread te doen. Deze thread is voor voetbaltoto's.

Laatst bewerkt: 27 okt 2003

Deel Deze Pagina