Proberen een discussie aan te gaan? Feiten????? Het zijn de feiten zoals jij ze ziet ja, net zoals iemand anders het weer op zijn manier ziet. Het is en blijft dus gewoon jouw mening of niet soms?
Niet iets uitlokken? Even een paar stukken jouw posts erbij pakken. En nu niet eventueel gaan lopen zeuren dat ik hierdoor iets uit zijn verband haal door niet de hele posts te quoten aangezien dat echt geen verandering maakt.
Van der Vaart schopte dus wel degelijk. Aanleidingen die daarvoor plaatsvonden zijn geen excuus. En dan dat stukje dat je PSV haat omdat ze nooit de waarheid spreken is ronduit belachelijk.
Dit lijkt mij toch ook schelden of niet soms?
Een bevooroordeelde persoonlijke mening ja. Een PSV fan zal precies het tegenovergestelde zeggen.
Dus omdat een PSV fan het niet met je eens is heeft deze blijkbaar meteen geen verstand van voetbal.
Noem jij dit alles een manier om een serieuze discussie aan te gaan? Ik dus niet. Even voor de duidelijkheid ik ben dus een PSV fan en mijn mening over de wedstrijd is heel simpel. Een terecht gelijke stand, smerige overtredingen en ronduit asociaal gedrag van spelers dat nooit had mogen plaatsvinden en voor de rest slecht voetbal. Normaal gesproken bemoei ik mij ook niet met deze imo treurige discussies. Maar omdat PSVPSV nu zo'n mod opmerking krijgt (volgens de regels wel terecht overigens), na aanleiding van jouw overduidelijk gejen waar vervolgens niets van werd gezegd besloot ik te reageren. Vervolgens kom je dan ook nog met een post waarin je zegt dat je een serieuze discussie wilde aangaan dan is dat gewoon hypocriet.
De posts die vervolgens van BoNEz|NL en The-Dentist komen getuigen verder van niets anders dan arrogantie. En nee dit heeft al helemaal niets met jaloezie o.i.d van mijn kant te maken. Al deze posts waren niets meer dan PSV bash posts en meer niet. Ronduit treurig gewoon al dit gedoe en ik wens er dan ook verder geen woorden aan vuil te maken... al zal dat wel weer als een laffe manier worden gezien om een "discussie" uit de weg te gaan. Als iemand dat wil denken is dat prima. Maar het valt gewoon niet te ontkennen dat al deze reacties ronduit treurig zijn. En dat is nu wel een feit.
Laatst bewerkt: 26 okt 2003