1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Voetbal toto

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 14 aug 2003.

1. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    1: 1
    2: 1
    3: 1 (NAC gaat ZEKER winnen van AZ... let maar op!)
    4: 2
    5: 1
    6: 2
    7: 3
    8: 3
    9: 2

2. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Heel apart dat die pisveeërs nooit es een keer voor ons kunnen zijn in Europa, terwijl wij dat andersom wel zijn, in belang van het nederlandse voetbal
    wellicht weer jaloezie as usual?
    Jullie mogen blij zijn dat Ajax het beter heeft gedaan in Europa de laatste 10 jaar dan jullie.
    Want dan komen jullie met de opmerking "ajax heeft ook tussen 98 en 2001 niks gepresteerd"
    Nee dat klopt inderdaad, we hadden toen een slecht elftal, en het ging toen slecht met Ajax, maar waar zijn jullie ELKE KEER als jullie kampioen worden?
    Juist....
    Dus wees maar blij als Ajax goed presteert in Europa, daar kunnen jullie nog wat van leren

3. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Knappe man die Monaco - Depor goed had voorspelt :eek:!.

4. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    Galatasaray verloren van Olympiakos..
    ik raad jullie het aan samenvatting te kijken.. er zijn wel wat gebeurt daar... (2 rooie kaarten, bloedneus, kopstoot....)
    anyway GS verloren met 3-0, ff een lesje geleerd voor de volgende keer |:- :{
    2 doelpunten fout van Frank De Boer, moet ik helaas zeggen...
    jammer... zeer jammer...

5. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, 8-3 da's toch niet meer leuk

6. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste kan dat helemaal niet, meer dan de helft is buitenlands.:+ Ten tweede zouden de alle spelers, áls ze Nederlands waren, niet allemaal goed genoeg zijn voor het Nederlands elftal.
    Maar áls Orange uit ajacieden zou bestaan, zou ik dus ook niet voor het Nederlands elftal zijn, zo is het. Ik ben zoiezo tegenwoordig voor de landen die echt hun best doen! De meeste spelers (zoals seedorf, reiziger, de boer), daar zie je gewoon de wil niet meer om te winnen. Maar aan de andere kant, nu er steeds meer 'jonge' spelers erbij komen, verliest oranje toch de ervaring, de ervaring die ze met de tijd van Bergkamp nog wel hadden.
    Het Nederlands eftal kun je tegenwoordig ook bij de 'slechte' clubs rekenen. Ze haalden het WK niet, en nu gaan ze misschien ook niet door naar het EK. Tjechie is nu niet echt een tegenstander waar wij van hadden moeten verliezen.

7. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iemand thuis, nok nok. Ajax veel buitenlanders dat is waar. Maar wie heeft de beste jeugdopleiding. Ja juist Ajax. Ik zie bijna nooit (goede) spelers bij PSV vandaan komen. Kijk maar eens hoeveel er in Nederland afkomstig van Ajax er rond lopen. Owja wel die keeper, die jonge keeper van FC Twente toch uit de PSV opleiding, nou die maakt bijna nooit blunders......alleen maar. Dus zeur nou eens niet zo. Ajax brengt de beste Nederlandse spelers voort, PSV niet.

He goed nieuws Nederland loopt weer in op de Grieken in de UEFA ranglijst!!!!!!

8. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Dat Nederland steeds minder plaatsen in de Europese competities krijgt is voornamelijk te danken aan de aanhoudende wanprestaties van PSV in de Champions League. Feyenoord heeft dan nog de Uefa Cup gewonnen en Ajax komt nu terug na een aantal moeilijke jaren, en halen meteen de kwartfinale. En van clubs als Heereveen en Willem II kun je nou eenmaal niet al te veel verwachten in de Champions League. Probleem zit hem dus bij PSV, die gewoon niet capabel genoeg waren om, gedurende de moeiljke periode van Ajax, te presteren in Europa en zo de Nederlandse eer hoog te houden.

Mag ik je er even aan herrineren dat het Nederlands elftal dat in Frankrijk de halve finale haalde, praktisch bestond uit het team van Ajax dat de champions league won +Stam en Cocu. Oh ja en Bergkamp dan. Won wel niet de CL met Ajax maar is natuurlijk wel een door ajax opgeleide speler.

Laatst bewerkt: 6 nov 2003
  9. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Na 1.13 minuten al een rode kaart voor Feyenoord sow niet normaal. Trouwens Utrecht best goed gedaan so

10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Die rode kaart was nog eens onnodig ook, want die andere club heeft uit eindelijk uit die vrije trap gescoord na die overtreding van die rode kaart.

11. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ik heb anders ook staan juichen toen Deportivo en AS Monaco van Fons Spooren & zijn kindervriendjes (psv) wonnen. Van psv hoeven we overigens geen europese successen te verwachten, omdat ze die simpelweg nog nooit hebben gehad. Het Europese avontuur leeft ook totaal niet in eindhoven...ze gaan met 70 supporters naar La Coruna...

Teplice gaat trouwens ook lekker.

12. fisher

fisher Freestyler

Leuk Bevonden:
    0
    1: 3
    2: 1
    3: 2
    4: 1
    5: 1
    6: 2
    7: 1
    8: 3
    9: 2

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jij bent een zielige fanboy op het gebied van voetbal, doe er iets nuttigs mee!!

:{ :{ Echt zielig, een schande gewoon...

14. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Mag ik je er even op wijzen dat PSV in 1988 de Champions league heeft gewonnen, met 1 van de beste nederlandse teams ooit. Dat elftal had ook een belangrijk aandeel aan het nederlands elftal dat kampioen werd in 1988. En dat PSV niets presteert in Europa heeft ook nadelige gevolgen voor je eigen club op de FIFA ranking. Guus Hiddink zei het al zeer goed na de wedstrijd tegen Athene. Ajax en PSV zijn vijanden in Nederland, maar moeten elkaar steunen in Europees verband. Net zoals Feyenoord overigens.

15. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Kom je dat effe persoonlijk tegen mij zeggen pannenkoek?

16. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    probeer je nou nog zieliger te doen ofsow?? :{
    iemand uitdagen.. nou ben je gelijk stoer... :{

17. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, pannenkoek. Heb ik echt zin in.:9 :9 :9

18. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Hou het ff gezellig aub!

19. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, maar hoe?
    Een bij elkaar gekocht stelletje ex-Ajacieden/Feyenoorders met Philips geld, de finale bereiken door een reeks gelijke spelen.
    Sorry hoor, maar ik kan me best voorstellen hoe goodfella reageert, voetbal = emotie.

Als Feyenoord zoals gisteravond verlies vind ik het aan de ene kant wel sneu voor ze (lijkt een beetje op onze Lausanne/Kopenhagen-periode), maar aan de andere kant kan ik een glimlach niet onderdrukken....

Je moet het een beetje ruimer zien allemaal, als Ajax verliest kom ik met tegenzin op maandag-ochtend naar school, dat is toch leuk die rivaliteit?

20. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    1: Vitesse - Willem II
    2: PSV - RBC Roosendaal
    3: NAC Breda - AZ
    4: Roda JC - FC Twente
    5: SC Heerenveen - FC Zwolle
    6: FC Volendam - Feyenoord
    7: NEC - FC Groningen
    8: FC Utrecht - RKC Waalwijk