1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Voetbal toto

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 14 aug 2003.

1. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65

En nu mag ik dus niet iemand uitnodigen voor een constructief gesprek onder 4 ogen?
    En nu ben je de woordvoerder van QwX?
    En nu ben je de stoere man van het Xboxworldforum?
    En nu kom je in aanmerking voor het moderatorschap?

Kortom, word je er soms geil van om je ongefundeerde mening hier neer te ********? :mad:

2. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    tuuuurlijk doe nu maar schijnheilig:{

dit noem jij natuurlijk alleen praten, toch?? |:-
    woordvoerder van QwX? uhum volgens mij zet jij je domme woorden op een plek waar iedereen het kan lezen toch? nou ik stoor me er dus aan! en zeker als je nix op tegen kan zeggen en dan ga je zeker gelijk nix anders dan "Kom je dat effe persoonlijk tegen mij zeggen pannenkoek" zeggen.. zielig..

Mod?? sinds wanneer kunnen alleen mods zich ergens aan irriteren? jij vind het je post dus zo erg dat jij gelijk aan een mod denkt... :{
    ooit gezegd dat ik hier als 'stoer' wil worden erkend?? :confused:

Laatst bewerkt: 7 nov 2003
  3. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Nou als het nederlagen betreffen in de competitie van PSV en Feyenoord kan ik erom lachen. Ben zelf voor Ajax. Maar in Europa hoop ik dat die clubs het goed doen, niet omdat ik het hun gun, maar gewoon vanwege de plaats op de europese ranglijsten van de nederlandse competitie. Kan namelijk op deze wijze ook Ajax van pas komen als ze winnen, mocht Ajax een keer een minder seizoen hebben kunnen ze met een derde stek toch nog in aanmerking komen voor de CL.

4. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad je moet het een beetje ruimer zien, ben ik het helemaal mee eens.
    Maar als PSV voor de zoveelste keer een wedstrijd in Europa verliest springen de tranen haast in me ogen, eerst vanwege het lachen maar daarna echt wel omdat ik vind dat zoiets erg is voor het nederlandse voetbal.
    Ik ben hart en nieren Ajacied maar reken maar dat ik als Nederlander trots was dat een nederlandse club, Feyenoord, de Uefa cup had gewonnen.
    Want zeg nou zelf... hoe vaak gebeurd er nou zoiets?
    1 keer elke 10 jaar ofzo?
    Rivaliteit is leuk ja in de competitie, maar in europa ben ik voor elke nederlandse club.

5. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    1: 2
    2: 1
    3: 2
    4: 1
    5: 1
    6: 2
    7: 1
    8: 3
    9: 2

6. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Wie niet???:cool:

Ik ben zelf NAC fan, maar in Europa ben ik voor Nederland_O_
    Ik ben eigenlijk niet eens om die plaatsing van die UEFA ranglijst voor de NL clubs, maar gewoon omdat ik het mooi vind om te zien dat een Nederlandse club het goed doet in Europa. Toen Ajax vorig seizoen in de CL werd uitgeschakeld baalde ik ook als een stekker:mad:, en dat terwijl ik niet eens voor Ajax ben (was ook dolblij met de 4-2 overwinning van NAC tegen Ajax:cool: )

Nu moet ik wel toegeven, dat Ajax en ADO Den Haag na NAC Breda mijn favoriete clubs zijn*)

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    even terug komende op die opmerking van PSV:1988 (geboorte data :):))

anyways, En ajax dan: 1995 (het 'perfecte team')
    en feyenoord dan in ....??? (weet niet maar het zal best wel een fantast jaar hebben gehad :):))

''...zei een mannentje dat nog maar net geregistreed is/was...''

Laatst bewerkt: 8 nov 2003
  8. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Oh god, ik-ben-QwX-en-heb-heel-veel-posts-en-daarom-heb-ik-meer-rechten-dan-de-anderen. Zeg nu eens eerlijk? Is het geil om op basis van jouw internetnormen meer recht tot spreken te hebben dan iemand anders? Gewoon lekker de patser uithangen omdat je het mannetje op xboxworldforum bent? Daar krijg je zeker wel een vochtige onderbroek van he?

9. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat dat 1970 zal zijn geweest, toen wonnen ze namelijk de Europacup1 en de wereldbeker:) .

Wat doet dat er nou weer toe:confused: :eek: ?

10. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    1: Vitesse - Willem II
    2: PSV - RBC Roosendaal
    3: NAC Breda - AZ
    4: Roda JC - FC Twente
    5: SC Heerenveen - FC Zwolle
    6: FC Volendam - Feyenoord
    7: NEC - FC Groningen
    8: FC Utrecht - RKC Waalwijk
    9: ADO Den Haag - Ajax

1. 2
    2. 1
    3. 2
    4. 1
    5. 1
    6. 2
    7. 1
    8. 1
    9. 3

11. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    PSVPSV die niet.

Trouwens ik vond het kei leuk toen feyenoord de Uefacup won, vond het natuurlijk leuker toen Ajax de Champions League won daar niet van hoor.

12. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe, knappe prestatie van PSV vanavond :+.

13. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik, als PSV supporter, moet eerlijk bekennen dat wat ik vanavond heb gezien ontzettend slecht was. Er was totaal geen inzet en/of beleving. Ik heb er gewoon geen woorden voor, zo triest was het.

14. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens,
    Het was, net zoals Watereus zei, een van de slechtste wedstrijd van PSV van de afgelopen jaren. Ik wist gewoon niet wat ik zag, het leek wel Fortuna Sittard ofzo. Er is, als ajax morgen wint, nu al een gat van 4 punten, zelfs feyenoord kan door deze wanprestatie dichterbij komen. Ik hoop dat dit eenmalig is anders verwacht ik niet veel goeds voor PSV dit komende jaar.:'-( :'-(

15. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    kezman en van Bommel zijn er nu ook niet he...
    Daar zullen ze aardig last van kunnen krijgen..
    Ik heb die wedstrijd nog niet gezien, eens kijken of er dalijk nog ergens een herhaling van komt..

16. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Ja pff wat speelde PSV gister slecht zeg niet normaal, ze leken wel een beetje op Vitesse 8)

17. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat nou uitgerekend Heitinga een rode kaart krijgt.
    Die had trouwens veel beter kunnen spelen ipv Yakubu tegen Celta.
    Als dat zo was geweest hadden we daar wellicht nog gelijk kunnen spelen.
    Maar goed, in ieder geval staan nu weer eens een keer dik eerste omdat psv gelijk heeft gespeeld (MOEHAHAHAHA)
    Zo zie je maar weer psv mist 2 spelers (kezman en van bommel) en het lijkt nergens meer op, en ajax mist 2 spelers ( vd vaart en trabelsi) en wint moeiteloos...
    Maar o ja... rbc is natuurlijk een klasse hoger dan ado, was ik ff vergeten...

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dude, komt wel goed.. PSV is een van de betere teams in Nederland. die worden echt niet laatste* :p
    *Bij wijze van spreken

19. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Maar Europees voetbal kan PSV wel vergeten :p 8) .

20. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Ze missen ook pienaar hoor!!!!

Maare weet bijna zeker dat die rode kaart wordt kwijtgescholden, slaat nergens op. 2x geel, 1ste keer was geen gele kaart vond ik, 2de keer tikt m met 1 vinger aan en hij gaat liggen. Nee als ze hem hier voor schorsen, weet ik het oook niet meer.

Deel Deze Pagina