1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Voetbal toto

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 14 aug 2003.

1. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik hoop FC utrecht, maar PSV maakt natuurlijk ook een grote kans...

2. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Een ding is zeker: NAC wint de beker!!

3. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    tja dat kan je wel bij elke club/wedstrijd zeggen he??
    als die en die niet zo slecht zou hebben gespeeld dan zou die en die doorgaan en die en die juist niet, daar gaat het juist om bij voetbal, iemand móet de fout in gaan, of iemand móet de zwakkere zijn....

Laatst bewerkt: 19 dec 2003
  4. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    1: SC Heerenveen - Roda JC
    2: NAC Breda - RBC Roosendaal
    3: Vitesse - PSV
    4: NEC - FC Zwolle
    5: FC Twente - Ajax
    6: RKC Waalwijk - Feyenoord
    7: FC Utrecht - FC Volendam
    8: FC Groningen - Willem II

1: 1
    2: 2
    3: 2
    4: 1
    5: 2
    6: 2
    7: 1
    8: 2

5. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    PSV - Vitesse: 0-0
    Ouch, hoe kunnen ze nou met zo'n *** - team gelijkspelen. 8)

6. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou als je zo'n ***-team als PSV hebt is dat makkelijk8)

7. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    En we zien allemaal wie er bovenaan staat bij de winterstop:cool: }:]

8. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, Ajax verloren van Twente_O_ _O_ _O_

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hahahahaha:{

10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Nou ik bedoelde eigenlijk in de stand van de voetbaltoto, want ik ben niet voor Ajax, maar voor NAC;)

11. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHAHA maar Ajax staat nog steeds bovenaan en bij twente verliezen is minder slecht dan tegen 10 mensen van de zeer laag geplaatste en slecht spelende Vitessenaren gelijk spelen

12. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omfg ben jij toevallig op Fok te vinden onder de naam Chelloboy? pff

13. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zien we vooral bij deze week he }:] }:] 8) Ik loop in!!!!!!

Morgen update ik de stand en dan is het weer wachten, ik geef dan de westrijden al wel vast. Kunnen jullie er lekker lang over nadenken.

14. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, zit niet zoveel op internet. Dit is echt de enige site waar ik bijna elke dag ff een kijkje neem en natuurlijk AJAX.nl

Laatst bewerkt: 21 dec 2003
  15. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het tegen onze grote PSVPSV vriend ;).

16. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, hoezo? Ook weer zo'n goede PSV fan?:9

17. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    owja zie het nu ook |:- 8)

18. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    Top 10 Beste voetballers
    17 december 2003

1. Zinedine Zidane (Frankrijk, Real Madrid)
    2. Thierry Henry (Frankrijk, Arsenal)
    3. Ronaldo (Brazilië, Real Madrid)
    4. Pavel Nedved (Tsjechië, Juventus)
    5. Roberto Carlos (Brazilië, Real Madrid)
    6. Ruud van Nistelrooy (Nederland, Manchester United)
    7. David Beckham (Engeland, Real Madrid)
    8. Raúl (Spanje, Real Madrid)
    9. Paolo Maldini (Italië, AC Milan)
    10. Andrei Sjevtjsenko (Oekraïne, AC Milan)

Bron: FIFA

Driemaal is scheepsrecht

Ieder jaar kiezen de 142 bondscoaches van de bij de wereldvoetbalbond FIFA aangesloten landen welke speler de titel FIFA World Player of the Year mag voeren. Niemand minder dan de captain van het Franse nationale elftal, de spelmaker van Real Madrid en de winnaar van zo'n beetje alle prijzen die een speler kan bemachtigen is op 15 december voor de derde keer in zijn loopbaan gekozen tot beste voetballer ter wereld: dames en heren, applaus voor Zinedine Zidane!

Rijk én beroemd dankzij een gave
    voor de bal… (FOTO: PRO SHOTS / Stanley Gontha)

Voor kwaliteit wordt betaald - meestal
    In een van onze eerdere Top 10-afleveringen stonden de salarissen van de voetballers hier voor de Top 10 Bestbetaalde voetballers) centraal, nu echter de prestaties. En wat blijkt? Zidane verdient inderdaad godsgruwelijk veel geld bij zijn club Real Madrid, maar David Beckham die afgelopen zomer van Manchester United verhuisde naar de club van Zidane, zou nu met de reclame-inkomsten erbij, op jaarbasis zo'n 28 miljoen euro verdienen. Daarmee is Beckham verreweg de bestbetaalde speler ter wereld en laat hij nummer twee Zidane met diens schamele 14 miljoen euro per jaar ver achter zich.

Overbetaald
    Maar diezelfde David Beckham komt op de lijst van de beste spelers ter wereld niet verder dan een schamele zevende plek, zelfs onder onze nationale trots Ruud van Nistelrooy! Ook opvallend: er zijn de nodige grootverdieners die zelfs niet in de Top 10 Beste voetballers voorkomen. We noemen een Rio Ferdinand (Manchester United 9,62 miljoen euro per jaar), een Del Piero (Juventus, 9,55 miljoen euro per jaar) en de Japanner in Italiaanse dienst Hidetoshi Nakata (Parma, 9,36 miljoen euro per jaar)…

Als de tien beste spelers van het jaar nu eens net zo bijdehand zijn als Beckham en consorten, dan sturen ze hun zaakwaarnemer met de Top 10 van deze week eens langs bij hun werkgever!

----------------------------------
    Bron
    ----------------------------------

Werkelijk aplaus voor Zinedine Zidane!
    Hij verdient het.

En Nedved is ook my man!

en wat Pele over Beckam zei vind ik ook kloppen.... :{

Laatst bewerkt: 22 dec 2003
  19. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een nieuwtje:

Heerenveen lonkt naar Jaap Stam

Riemer van der Velde wil Jaap Stam graag naar SC Heerenveen halen. De international liet onlangs weten zijn carrière af te willen bouwen in Nederland en de voorzitter van Heerenveen ziet hem graag bij zijn club. "Stam heeft gezegd dat hij zijn loopbaan wil afsluiten in het Noorden", aldus de Friese clubvoorzitter maandag in de Leeuwarder Courant.

"Hij heeft in de buurt van Zwolle een huis geloof ik. Toen ik Stam tijdens een interland tegenkwam, heb ik hem gezegd dat het mooi zou zijn als hij bij Heerenveen komt afbouwen. Maar dat moet hij natuurlijk wel vol gas doen", aldus Van der Velde. Jaap Stam speelt momenteel in de Serie A voor Lazio Roma, waar hij nog anderhalf jaar onder contract staat.

20. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    en jah hoor, nieuws over 'my man' ! :

Nedved Europees voetballer 2003

PARIJS (ANP) - De Tsjechische voetballer Pavel Nedved is maandag gekozen tot Europees voetballer van het jaar. De middenvelder van Juventus kreeg de voorkeur boven de Franse aanvaller Thierry Henry (Arsenal) en de Italiaanse verdediger Paolo Maldini (AC Milan).

Ruud van Nistelrooij (Manchester United) eindigde als zesde. Nedved won de verkiezing van het Franse blad France Football voor de eerste keer. De 31-jarige voetballer, die Ronaldo opvolgt, maakte dit jaar indruk bij zowel Juventus als het Tsjechische nationale elftal. Hij leidde 'de Oude Dame' naar de finale van de Champions League.

In die eindstrijd ontbrak de hardwerkende middenvelder wegens een schorsing en prompt verloor Juventus van opponent AC Milan. Als international speelde Nedved een belangrijke rol in de EK-kwalificatie van zijn land. Tsjechië bleef in de poule Oranje voor.

Nedved is de tweede Tsjech die de Gouden Bal ontvangt. In 1962 had Josef Masopust die eer. ,,Hier heb ik nooit van durven dromen'', reageerde hij. ,,Ik ben erg gelukkig met deze belangrijke, buitengewone onderscheiding.''

De ranglijst: 1. Nedved (Tsj/Juventus) 190 punten, 2. Henry (Fra/Arsenal) 128, 3. Maldini (Ita/AC Milan) 123, 4. Sjevsjenko (Oek/AC Milan) 67, 5. Zidane (Fra/Real Madrid) 64, 6. VAN NISTELROOIJ (MANCHESTER UNITED) 61, 7. Raul (Spa/Real Madrid) 32, 8. Roberto Carlos (Bra/Real Madrid) 27, 9. Buffon (Ita/Juventus) 19, 10. Beckham (Eng/Real Madrid) 17, 13. MAKAAY (BAYERN MÜNCHEN) 4.

Geactualiseerd om 19.19 uur

Bron

Deel Deze Pagina