1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Voetbal toto

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 14 aug 2003.

1. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dit heb ik nog nooit gehoord van iemand...:{ :confused:

Als je dan toch zo heftig voor PSV bent, waarom ben je Europees dan niet voor de Nederlandse clubs, want als Ajax en Feyenoord het goed doen Europees, dan maakt PSV een grotere kans op CL, want dan stijgt de Nederlandse competitie op de Europese ranglijst en zo kunnen ze Griekenland dan weer voorbij.

2. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Maar dat duurt nog ff want ze kijken voor hoeveel plaatsen je in aanmerking komt 1x in de 3 jaar ofzo. Weet niet zeker hoor.

Maar leuke loting:

Groep C:
    Deportivo La Coruna
    AEK Athene
    AS Monaco
    PSV

Groep H:
    Ac Milan
    Celta de Vigo
    Club brugge
    Ajax

Revanche op MILAN, want tering wat hadden die eikels vorig jaar een geluk tegeen Ajax.
    Denk Ajax 2de in de groep en PSV weer net 3de, voor de zoveelste keer :+ . Laten we hopen dat ze alle 2 doorgaan he

3. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoah, vind het wel een goede loting, Ajax moet 2e kunnen worden en in de poule van PSV kan het alle kanten op(is iedereen ongeveer even sterk), maar denk wel dat ze het halen

4. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Precies andersom}:]

5. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    psv heeft een makkelijke loting man.
    Alleen deportivo is een klein beetje lastig, maar niet onverslaanbaar.
    Aek athene en monaco moet je zo op kunnen rollen.
    Maarja.. psv en de champions league gaan niet echt samen blijkt uit het verleden...
    Als die het weer niet halen lijkt het me voor hun verstandig om vooral geen kampioen meer te worden, want dankzij psv zijn we aardig wat europacupplaatsen kwijtgeraakt.
    Ajax en Feyenoord hebben het tenminste nog recentelijk goed en zeer goed gedaan.
    psv weer het lachertje van europa?
    Let's hope not...
    Hoewel ik psv HAAAAAT zou het voor het nederlands voetbal zeer welkom zijn als ze nu eindelijk eens fatsoelijk presteren

Ajax zal het in ieder geval een stuk lastiger krijgen dan vorig jaar ben ik bang.
    Uit gaan ze denk ik zeker verliezen bij Milan want die wedstrijd is al over 2 en halve week en Ajax speelt (hoewel het met inzet is) dramatisch slecht, en thuis misschien 0-0.
    Celta word ook erg lastig, en club brugge moeten ze kunnen winnen.
    2e ronde zal wel lastig worden, vooral als vd Vaart nog meer van die bijdehante uitspraken gaat doen net als voor de uitwedstrijd tegen Grazer AK.

6. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Monaco oprollen, dacht het niet, die hebben best een goede ploeg, niet goed in de competitie vorig jaar, maar ik vind deze 4 ploegen wel redelijk gelijkwaardig(Depo iets daarboven)

7. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dr in ieder geval niet van onder de indruk
    Best een goede ploeg... nou dat vraag ik me af.
    veel beter dan bv een auxherre is het echt niet.
    en dat stelt ook geen fuck voor.
    Wil natuurlijk niet zeggen dat ze het psv niet lastig kunnen maken, maar als psv gewoon goed speelt, moet dat makkelijk te doen zijn voor ze.
    Kijk maar naar Ajax tegen Olympique Lyon van vorig jaar.
    Dat is een veel sterkere tegenstander dan Monaco.
    Dus ik denk niet dat psv hoeft te bibberen.

8. DJ Appelmoes

DJ Appelmoes 't Overkomt je

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet lullig doen, maar Nederlandse clubs spelen bijna altijd slecht tegen Franse clubs. Psv moet zich de wedstrijd tegen Nantes kunnen herinneren. Dat deze wedstrijd op nine eleven werd gespeeld doet er niet toe, daar had Nantes dan ook last van. Thuis werd het 0-0, ook niet bijster bijzonder dus. Dat Ajax vorig jaar van Lyon won was puur geluk, want ze werden uit van de mat gespeeld. Monaco staat nu op een tweede plek en heeft laten zien zeer gemakkelijk te scoren. Tot nu toe werd alleen van Lyon verloren. Die ploeg staat overigens zesde. Ik ben trouwens van mening dat geen enkele ploeg een makkie is in de CL. Nederlanders leiden daarentegen aan chronische zelfoverschatting.

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Je geeft PSV nu wel de schuld, maar waar waren Ajax en Feijenoord dan al die jaren? Als zij beter zouden zijn waarom werden zij dan geen landskampioen om vervolgens rechtstreeks naar de CL te gaan? In die jaren hebben zij echt niet zoveel beter gepresteerd in Europa. Ajax heeft het vorig seizoen eindelijk weer eens goed gedaan na jarenlange vruchteloze pogingen en dat Feijenoord destijds een uefacup won was wel leuk en aardig, maar laten we nu toch wel gewoon eerlijk zijn, die hele prijs stelt in Europa niets meer voor. Ik schrijf dit niet uit jaloersheid, maar puur om het feit dat je het gewoon reeel moet bekijken en je niet moet laten misleiden door die zogenaamde successen van Ajax en Feijenoord.

10. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    dat ajax ff down was heb ik ook wel gemerkt jah, en die prijs stelt voor mij echt wel wat voor, (al ben ik echt niet voor feyenoord) (namelijk een turkse club maar dat maakt nu niet uit,)

dus ik vind het echt wel wat als je de uefa cup haalt...

Laatst bewerkt: 29 aug 2003
  11. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    beetje laat maar goed:p

1: Vitesse - AZ
    2: Willem II - SC Heerenveen
    3: Roda JC - RBC Roosendaal
    4: FC Twente - PSV
    5: Feyenoord - NAC Breda
    6: Ajax - FC Zwolle
    7: FC Groningen - ADO Den Haag
    8: RKC Waalwijk - FC Volendam
    9: FC Utrecht - NEC

1: 1
    2: 2
    3: 1
    4: 2
    5: 1
    6: 1
    7: 2
    8: 1
    9: 1

12. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil ook meedoen!!

1: Vitesse - AZ
    2: Willem II - SC Heerenveen
    3: Roda JC - RBC Roosendaal
    4: FC Twente - PSV
    5: Feyenoord - NAC Breda
    6: Ajax - FC Zwolle
    7: FC Groningen - ADO Den Haag
    8: RKC Waalwijk - FC Volendam
    9: FC Utrecht - NEC

1: 3
    2: 2
    3: 3
    4: 2
    5: 2
    6: 1
    7: 1
    8: 1
    9: 1

13. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Toch zolang er geen Nederlandse club in de UEFa cup spelen kijk ik het niet.
    Als bv. Feyenoord speelt dit jaar zal ik het wel kijken als bij vrienden zit ofzo.
    Maar Liverpool - Dynamo Tiblisc ofzo die kunnen me roesten.
    De finale zijn op een of andere manier meestal wel leuk van de UEFA cup dit jaar bv was het wel 0-0 maar wel fokking spannend.

14. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Heb mn ticket naar Newcastle al bijna geboekt... Ik kan ECHT niet wachten...

15. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    tja ik kijk meestal ook naar de CL, maar uefa cup betekent dus wel wat....

en wie heeft naar het 'gala' avond gekeken???

nou nou buffon:eek: :eek:

16. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ach kom op zeg. De uefa cup is het zielige troostprijsje voor de clubs die het niet kunnen redden in de CL. In heel Europa is de publieke belangstelling waardeloos in vergelijking tot de CL. Nu vind ik persoonlijk de CL ook al een saai commercieel gedrocht, maar de uefa cup is al helemaal triest in mijn ogen. Ja, zelfs al zou PSV hem winnen.

Edit: Maar waarom hebben we het hierover in de voetbal toto thread en niet in de gewone voetbal thread? :)

17. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    en psv kan zelfs dat niet krijgen:p 8) ;)

O-)

maar ja dat is jouw mening.....

die mensen werken er ook hard voor hoor....

18. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel ik psv-fan ben moet ik toch toegeven dat als PSV de eufa cup zal winnen ik toch niet super blij zal zijn aan gezien ik de u-cup ook erg zielig vind, de helft van de clubs die er spelen zijn van die tweederangs clubjes zoals sturm graz en parma. Echt om te :'-(

19. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Tuurlijk vriend, en daarom spelen clubs als Newcastle United, Valencia, Benfica, Barcelona en Liverpool nu ook mee. En komen er straks nog een hoop uitvallers uit de CL bij. Beetje vreemd..

20. DJ Appelmoes

DJ Appelmoes 't Overkomt je

Leuk Bevonden:
    0
    Valencia, Benfica, Barcelona, Dortmund (vorig jaar toch nog 1 punt tegen gepakt... pfff), Liverpool etc... Allemaal tweederangs clubjes inderdaad. Het is wel heel erg gemakkelijk om Uefa-cup te betitelen als troostprijs. En als de helft inderdaad 'tweederangs clubjes' zijn, dan blijven er nog altijd 48 goede clubs over. Dat zijn er 16 meer dan er aan CL meedoen. Twee jaar geleden stonden naast Feyenoord en Dortmund ook Milan en Inter in de halve finale van de Uefa-cup. Allevier die clubs speelden een jaar later CL, de laatste twee haalden de halve finale waarvan een ploeg een paar weken later zelfs de cup met de grote oren omhoog mocht houden. Zullen we het alsjeblieft maar niet meer hebben over de kwaliteit van de Uefa-cup?
    Ik vind het juist ronduit zielig dat er psv-supporters zijn die de neus ophalen voor deze Europese prijs. Zeker als je sinds 1988 niets meer hebt gepresteerd op Europees niveau. Maar goed, ik zei vandaag al eerder dat Nederlanders leiden aan chronische zelfoverschatting.

Deel Deze Pagina