1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Voetballer Foé overlijdt op veld.!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gerbo, 26 jun 2003.

1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    gecondoleerd.. Van die kameroense voetballers zijn toch altijd goed.. Rest In Peace..

maar :
    ?????????

Dit is past triest, van die Fifa gast dan.. ze moeten dit gewoon uitstellen!!

Laatst bewerkt: 27 jun 2003
  2. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Logisch dat ze het niet uitstellen, natuurlijk moet het doorgaan man. Wat wou je dan, de finale aflasten zodat iedereen thuis lekker jankend op de bank kan gaan zitten? Gewoon spelen, en voor de wedstrijd een moment stilte houden. Ik zie de noodzaak niet om het af te lasten, ookal is het natuurlijk erg moeilijk om te voetballen als je net een teammaat en vriend verloren hebt...maar toch :{

3. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    verschrikkelijk!
    Als je zow aan je einde moetkomen..
    Marja, et is ook geestelijk naai voor z'n mede spelers.
    Hopelijk kunnen zij met dit verlies leven.

R.I.P. Foé

:{ :'-(

4. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Een paar jaar geleden gebeurde hetzelfde bij een speler (Diroux) van NAC Breda:'-(

Hij werd ook midden in een wedstrijd onwel, en even later was hij overleden:'-(

5. Keano NL

Keano NL Keano

Leuk Bevonden:
    0
    Kameroen heeft inmiddels laten weten zondag wél tegen Frankrijk uit te komen in de finale, die gaat dus door.

En FIFA overweegt om de volgende editie van deze Cup om te dopen in de Foé Cup (of iets dergelijks).

6. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4

Ik vind het jammer dat Kameroen zondag wel gaat spelen. Ik had het erg sterk van ze gevonden als ze 'nee' hadden gezegd.

Die mogelijke naamsverandering vind ik ronduit belachelijk. Ze moeten dat hele toernooi gewoon afschaffen. De FIFA organiseert dit alleen maar om de voetballoze periode door te komen (als er geen EK en WK is), meer niet. Iedereen ziet in dat het een onzinnig toernooi is, behalve de FIFA zelf.

Bovendien hebben spelers van landen als Frankrijk hierdoor geen enkel jaar meer een echte zomerstop en dus geen vakantie/rustperiode, met dit trieste overlijden als gevolg...

7. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dat het een onzintoernooi is heeft mijn inziens niks te maken met de prima actie om de naam te veranderen en er zodoende een eerbetoon van te maken.

8. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, joh.....tuurlijk

spelers van Frankrijk hebben geen rust en daardoor gaat een speler van Kameroen dood.....bovendien kunnen ze er ook gewoon voor kiezen om niet mee te doen, hoor....het is niet verplicht..

ik zie trouwens de noodzaak van het aflasten ook niet zo....

9. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4

Ik nam natuurlijk Frankrijk even als voorbeeld; Kameroen speelt het WK en de Africa Cup. Ze zijn dus door deze onnodige Cup ook elke zomer druk, en hebben geen vakantie om bij te komen...

Als land is het niet verplicht nee, maar Henry kan echt niet afzeggen als Frankrijk gewoon meedoet, omdat hij zo graag rust en vakantie wil hebben. Daar zullen dan leuke sancties op zitten, die spelers niet willen riskeren. Zo worden spelers dus toch verplicht om mee te doen...

10. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0

leuke "sancties", noem er eens 1.....
    uitkomen voor je land is niet verplicht.....

bovendien zal elke redelijke coach zijn speler rust geven als die daarom vraagt......al helemaal als het gaat om zo'n "onnodige" cup

11. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    de confederations cup is een belangrijke cup hoor..
    ut is de uefa cup voor internationale teams...

12. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Die vergelijking gaat totaal niet op, de confederation cup is gewoon een cashmachine van de Fifa.

13. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Sanctie's? Als Henry niet wil spelen dan krijgt hij heel Frankrijk over zich heen :cool:.

Maarja, back 2 topic, wat triest toch. Die Foé was volgens mij wel een symphatieke speler, het is sowieso erg triest dit. Mijns inziens moeten ze het aflasten, al is het goed te begrijpen dat ze doorgaan.

14. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    tijdje trug was er bij ons in het dorp ook een jongen overleden rijden het voetballen een hersenbloeding. Het was de broer van een jongen uit met klas. Ken de dege die overleden is redelijk.

15. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het ook op tv gezien ik vond het ook niet echt prettig om te zien, en wat ze doorspelen en met de cub doorgaan vind ik toch wel een beetje misplaats

16. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens de FIFA ja. Niemand hecht er waarde aan, en Brazilië komt met een B-elftal op de proppen (o.a geen Ronaldo en Rivaldo).

Niemand behalve de Fifa neemt het serieus.

17. Karelax

Karelax Guest

Ja deze cup is kut heel erg kut voetballers hebben rust nodig net na het seizoen bijv. Zidane moest op die dag nog de laatste wedstrijd voor het spaanse kampioen schap spelen als ie die niet zou spelen en verliezen dan zou Real Sociedad kampioen worden. Deze cup kunnen ze wel weg halen.
    En die Foe een Reus van een speler Letterlijk en Figuurlijk hij was 1.96 groot een ereg symphatieke speler die je nooit stil zag staan. Dat jaar daarvoor had ie zijn been ge broken waar door die niet bij Man Utd. kon spelen en toen maar naar Man. City moest.
    Trouwens de dokter zei dat als ie niet zou spelen datie dan de zelfde nacht zou kunnen dood gaan of volgende nacht
    Vond het een "eng" beeld met die witte ogen
    Hier bij

R.I.P

18. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Sanctie: een speler mag nooit meer uitkomen voor zijn land.

Klopt, het is niet verplicht om voor je land uit te komen, maar voor elke speler - hoe rijk en beroemd dan ook - is en blijft het een grote eer. En een speler gaat niet zijn internationale carrière op het spel zetten om een paar weken vakantie te hebben...

Hoe dan ook, ik vind het een toernooi dat nergens om gaat. Het feit dat Eurosport de wedstrijden uitzendt (en de NOS, SBS, etc. de rechten niet hebben gekocht) zegt genoeg...

Deel Deze Pagina