1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Voor welke partij stemmen jullie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kappy, 6 okt 2004.

1. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Nou namelijk van de SP site :) maar verder even goede vrienden :+

2. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Het kabinet presteert juist helemaal niet slecht. De bezuinigingen zijn gewoon nodig omdat Paars het geld heeft zitten verkloten. De oppositie zit dus naar mijn idee te zeiken over haar eigen fouten. En ja, VVD zat ook in dit kabinet, maar die had natuurlijk niet de grootste invloed, dat was de PvdA. Het extreem lage vertrouwen komt door het volk hier in Nederland dat denkt dat alles maar altijd even goed gaat, als het eens wat slechter gaat staan ze alweer te zeiken...

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    *dejavu* daarom roept/riep ook zon beetje iedere financieel analist dat de bezuingingen avrechts werken..Deze discussie is al 100 keer gevoerd.en het is schijnbaar nog niet duidelijk.Ik heb ook geen zin om deze discussie opniuew leven in te blazen

4. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    offtopic: ten tijde van economosche malaise moet er inderdaad worden ingegrepen door de overheid. MAAR door het wanbeleid van paars en daarvoor is onze staatsschuld (en ons uitgaven patroon) gewoon weg te groot geworden. Er moet een keer bezuinigd worden. Daarom ben ik ook een van de weinige mensen die niet op dit kabinet staat te pissen.

Ontopic:
    Ik zou op dit moment gaan voor wilders. Ik ben de problemen in de grote steden gewoon spuugzat. Het gaat al zo ver dat ze in enkele rotterdamse krantjes het advies geven om groepen "allochtonen", die 's avonds op de lijnbaan lopen, vooral niet aan te kijken. Dan vraag ik mijn toch echt wel af waar het heen gaat in dit land.

5. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    heb jij enig besef hoe de economie werkt ?.Schijnbaar niet.Aangezien de koopkracht (grotendeels) bepalend is voor hoe de economie groeit.Aleen de rijke hebben de koopkracht.En de gemiddelde nederlander niet.Kortom men geeft geen geld uit en de reactie is daarop dat de economie stokt (qua groei).Er is geld nodig voor een groeiende economie en dat is er dus niet .

Laatst bewerkt: 10 feb 2005
  6. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    euhmm jij hebt dus totaal geen verstand van economie. Aangezien iedereen KOOPKRACHT heeft. Alleen hebben rijke inderdaad meer koopkracht dan mensen die er minder warm bij zitten. Ten tweede geeft iedereen geld uit, alleen zijn mensen ten tijde van economische malaise terughoudender, waardoor er meer word gespaard dan word uitgegeven. Er ontstaat dus een negatieve spiraal. En inderdaad heb ik nog vrij weinig verstand van de economische processen op macro niveau, maar wat jij blaat is helemaal onzin.

edit: even ter verduidelijking het model van keanes (oid) is al grotendeels achtehaald. Daarnaast kan de overheid ook niet zomaar grote hoeveelheden geld lenen aangezien ze volgens EU-richtingen onder een bepaald percentagen moeten zitten. Baten en lasten moeten wel enigzins in evenwicht zijn.

7. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    bull koopkracht word bepaald door de inkomsten in relatie tot prijspeil van kosten levensonderhoud.Als de kosten van levensonderhoud stijgen (Wat nu gebeurt met bijv de ziekte kosten) en het netto besteedbare inkomen blijft hoogstens gelijk(stagnatie van lonen etc).Dan is het bestbare geld dus minder en stagneert dus de koopkracht. _o/.En er is pas sprake van sparen als dit gebeurt om een duur product te kunnen bepalen.Niet om een nog komende daling van inkomen,prijssteiging van bepaalde kosten opte vangen

8. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Door al die links stemmers gaat dit land straks naar de klote!!!!!

9. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    De economische situatie is altijd op verschillende manieren te interpreteren. Voor elk economisch model zijn er meerdere theorieen, het gaat dus om de praktijk. Over een paar jaar zullen we zien wat de consequenties zijn van het door deze overheid gevoerde beleid en ze daar op kunnen afrekenen.

Deel Deze Pagina