1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

voorpraten: Nederland - Tsjechië

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door NL_Wouter, 15 jun 2004.

1. godsson

godsson Brothers in arms!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Juist Maarten!! Nederland speelde niet eens zo slecht.

2. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Alleen Cocu was een drama....

3. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    We hadden gewoon twee penalty's moeten hebben.. Van Nistelrooy werd gewoon verdomme achteruit getrokken. Wat een stomme tering kut tyfus scheids. En die f*cking Advocaat. Zak in de stront lul!

4. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    De scheids is omgekocht......Advocaat is een bouwvakker, heeft er geen verstand van, robben wisselen oke, maar voor bosvelt nee, overmars had dat moeten zijn, heitinga was helemaal niks, hij deed helemaal niks, puur onzin die 2e gele kaart....en hetgeen dat hij zelf de voorzet geeft om zichzelf te laten ontslaan vind ik een wereldvoorzet!! De knvb heeft van te voren tegen louis V Gaal en cruijf en al die mensen gezegt, Advocaat niet afmaken niet op een harde manier...maarja iedereen weet het gewoon advocaat is de lul!

5. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    Klote Advocaat en die scheidsrechter+COCU ook :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
    Ik ben van plan om een kruistocht te beginnen tegen Advocaat..
    pff.. wat een wedstrijd: Domme wissel, klote scheids, domme cocu, alles ging verkeerd niet normaal.
    Ik ben nu toch echt voor Zweden:)

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    tis maar goed dat ik niet naar de kroeg ben gegaan om deze wedstrijd te bekijken.. Wat een onzin zeg. Die 2e gele kaart, 2 weggehouden penaltys, die wissel... OMFG!!
    Spelen we goed, word het nog verneukt door anderen.

7. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oprotte met advocaat. Z'n wissels ook nog is verdedigen onder het argument "we hadden toch kansen". Hij heeft alleen niet door dat je door vleugelspel te blijven spelen dubbel zoveel kansen zou hebben en dominanter te zijn in de wedstrijd. Deze hadden we makkelijk kunnen winnen, jammer dat hij z'n overwinning wou "zeker stellen" door verdedigender te gaan spelen. Het heeft ze de nek gekost.

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Fucking genaaid door de scheids, echt een schande dat die gast nog wedstrijden mag fluiten, wat een imbeciel zeg.

9. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is gegarandeerd omgekocht, kan gewoon niet anders! :mad:

10. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand nog slechter fluiten..

11. Het ging zó goed! Het liep goed (goede combinaties enzovoort) en opeens maakt Advocaat de wissel robben voor bosvelt... (er moest juist een aanvaller bij!)

Er zijn 2 mensen die ik verantwoordelijk vind voor de nederlaag: Advocaat en Cocu en de scheidsrechter idd (wat een irritante vent)

Laatst bewerkt door een moderator: 20 jun 2004
  12. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  13. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    En de scheids treft volgens jou geen blaam??? :eek:

14. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    zeker wel...
    Het was een gigantisch mooie wedstrijd imo... maar ik ergerde me aan advocaat (wie niet) en de scheids, bijvoorbeeld om dat semi-doel van van Nistelrooy, waarbij hij zwaar werd vastgehouden!

15. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Godvr 2 penalty's moeten krijgen, en twee keer gewoon doorgebroken speler neergelegd en NIET EENS EEN FUCKING VRIJE TRAP. Die gast is echt niet goed bij zijn hoofd. Rood voor Heitinga??? Wij 2 keer geel het moet echt niet veel gekker worden met deze schurftige partijdige zooi. Duitsland mocht ook al lekker zijn gang gaan tegen nederland. Bah ik walg op dit moment echt van het EK, dit klopt gewoon niet.

16. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor mijn gevoel hebben de scheidsrechters gewoon het EK verneukt.
    Dit mag niet op zo`n toernooi die spaanse klotescheids van vanavond floot ook de wedstrijd italie-denemarken waarin hij zo blind was dat hij niet zag dat totti gewoon iemands been had kunnen breken.
    Het lag niet aan de spelers maar aan 2 dingen de grootste is ADVOCAAT, welke mongool wisselt robben nou op zo`n moment hij was fit hij was de beste man van het veld!
    Als hij op de counter wilt spelen had dan v.d meyde eruit gehaalt en Robben in er gelaten zodat we nog snelheid hebben en dreiging aan de flanken!
    Zeker als je op de counter speelt kan robben goed gebruiken!
    En over de scheids wil ik niet te veel woorden aan vuil maken...die roode kaart slaat nergens op welke scheids geeft nou voor zo`n overtreding als het er 1 was een gele kaart als hij er al 1 heeft!
    Nederland had zeker 1 penelty moeten krijgen en nog veel meer vrij schoppen.

17. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik hoor iedereen klagen over het verdwijnen van Robben. Dat is niet het probleem.

Toen Nederland nog elf mensen in het veld had kregen de Tsjechen gewoon niet de kans goed door te breken.

Met tien man heb je altijd een man ongedekt, en dat nekt je direct. Daardoor was er de ommekeer.

De Nederlandse aanvallen waren veel beter opgebouwd, kansen die ze kregen werden mooier afgewerkt en eigenblijk was de Tjechische aanval chaos.

Schudligen?

Cocu vanwege zijn idiote pass....
    Advocaat omdat hij twee mensen met geel liet staan en Robben er uit haalde....

Laatst bewerkt door een moderator: 20 jun 2004
  18. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Inderdaad die gasten met geel moesten er uit :mad: wtf doet advocaat man shittttttttt

19. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk goed nieuws, ik heb word zo gek van al dat voetbal gezeik overal in Nederland, dus lekker hopen dat het snel afgelopen is voor hun:)

Laatst bewerkt: 20 jun 2004
  20. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Grote lozer. Dat je een landverradertje speelt vind ik nog tot daar aan toe, maar dat je nou nog niet weet dat hun een bezittelijk voornaamwoord is doet de deur dicht.

Ga jij maar korfballen.

Deel Deze Pagina