1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

voorpraten: Nederland - Tsjechië

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door NL_Wouter, 15 jun 2004.

1. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus omdat ik niet van voetbal hou ben ik een landverrader? wuhahaha, sukkel

2. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Goooooo Frankrijk goooooo!!!

:D

3. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    cocu, van bronkhorst, scheids en advocaat zijn de schuldige

Laatst bewerkt: 20 jun 2004
  4. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dit ging echt tè ver. Ik zat echt zo te kijken van "wtf". Echt iedere seconde floot die ($%&($*&scheids op zijn fluitje TEGEN Nederland terwijl Tsjechië lekker zijn gang kon gaan met allerlei foute, misselijke overtredingen. N.a.v. de vorige wedstrijd was er al commotie omtrent deze scheids en nou flikt ie dit! Schandalig gewoon.....!!!!!

5. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben iig wel blij dat Nederland weer eens goed voetbal heeft laten zien en dat we niet afgemaakt zijn door die Tsjechen.
    Nederland was gewoon beter maar door Blunders (Advocaatje,Cocu en Schijts) en ook veel gemiste kansen hebben we uiteindelijk gewoon tegen onszelf lopen voetballen :mad:
    Hopelijk is Tsjechie wel zo sportief om er ook tegen de Duitsers voluit tegenaan te gaan. Dan hoop ik dat Nederland het goede voetbal voort kan zetten... te beginnen met Letland :)

6. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de match ook gezien en vond het al de leukste tot hiertoe.
    Maar waarom iedereen zo zaagt over de scheidsrechter begrijp ik niet goed. Ik vond die rode kaart terecht.
    Nedved was door en hij wordt gepakt -> geel dus. en of die speler dan al geel had of niet doet dan niet meer ter zake.
    Over die penalty op Van Nistelrooy heb ik ook mijn twijfels hoor. De speler trekt wel aan hem, maar wanneer ruud zich laat vallen, had de verdediger hem niet meer vast.
    De grote fout was dat Advocaat de beste man op het plein, Robben, ervan haalde. Bosvelt is amper 3x aan de bal geweest.
    Nog een fout vond ik dat hij Van Der Meijde liet starten. Die jongen heeft net zoals de vorige match, weer niet veel goeds laten zien.
    Ik hoop nu wel dat de Nederlanders nog doorgaan ten koste van de Duisters, maar ik vrees ervoor. Tsechië zal wel zeggen dat ze voluit zullen gaan, maar ze gaan zich toch een beetje inhouden denk ik hoor. De spelers die al geel hebben, gaan volgens mij niet spelen. En de Duitsers weten dat ze gewoon moeten winnen om doot te gaan, dus die gaan er 200% voor gaan...

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Hier ben ik het dus niet mee eens. Ten eerste, als van Nistelrooy nooit was vastgepakt, kon hij die bal gewoon schieten. Je zag dat hij naar achtere werd geduwt. En die rode kaart was onterecht. Als je ziet dat Heitinga hem bijna niet raakte. Het was wel een vrije trap, maar een rode kaart was zeer onterecht. Die dick advocaat was idd stom. Had nooit Robben eruit moeten halen. Van der Meijde was best goed, hij had alleen 3 goals kunnen maken :{

Edit: Ik denk dat ik maar even een bezoek breng aan die scheids. Kijken of hij dan nog kan fluiten.

8. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Je bent een landverrader omdat je tegen Nederland bent, kijk maar eens in het woordenboek daar staat het ook. Sukkel.

9. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Over Heitinga:
    Ze renden gewoon allebei, Heitinga raakt hem niet eens aan, Nedved gaat liggen en Heitinga mag eruit....

Over v. Nistelrooy:
    Hij wordt gewoon vastgehouden en weggetrokken...Penalty, dus...
    Ook nog een aantal keer onterecht buitenspel....
    Ook nog een keer doorgebroken, wordt ie onderuit gehaald en dan wordt er niet eens voor gefloten....

conclusie: de scheids was nogal selectief streng :{

10. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    @Red XIII: Het is duidelijk dat je niks te doen heb maar zeg dat dan niet in een voetbal forum over Nederland. Dit soort reacties hoeven we niet hier.

11. martin100

martin100 .....

Leuk Bevonden:
    0
    Het was een prachtige wedstrijd het liep sinds tijden weer een keertje goed. Tot het moment dat advocaat robben eruit haalt. Je zag gelijk dat nederland minder balbezit had en het niet goed meer liep als hij robben dan zonodig moetst wisselen had het dan tenminste voor overmars gedaan. Of van der Meyde er uit en robben naar de rechter kant. Die rode kaar van Heitinga was al helemaal onterecht hij loopt gewoon mee en je ziet dat die nedved zich gewoon laat vallen. Ook had nederland zeker een penalty moeten hebben voor die actie tegen van Nistelrooy. Je ziet dat hij probeert te schieten maar de bal gewoon niet kan raken omdat hij weggetrokken wordt.

Hopen dat tjechie sportief is en gewoon goed voetbalt tegen de duitsers en nederland wint van de letten.

12. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Prachtig heh, hoe johan cruijf en jack van gelder hem afmaken heerlijk, ook louis, prachtig!

Scheids had nooit mogen fluiten hij moet zijn omgekocht! robben had gewisselt moeten worden voor overmars, heitinga deed werkelijk niks! Van der sar keepte enorm goed! Van nistelrooij had 2 penalty's moeten hebben! Van bronckhorst ik snap niet dat jullie hem allemaal afkraken, afgezien van die ene fout maar ik vind dat een voltrefrfelijke speler, cocu was niet echt iets....En van der vaart had niks toete voegen, maar alleen omdat hij het lievelingetje van adbvocaat is komt ie erin! Dat had van hooijdonk moeten zijn!

13. martin100

martin100 .....

Leuk Bevonden:
    0
    En die advocaat probeert het nog goed te praten ook dat hij robben wisselt omdat hij zoon tijd niet heeft gespeeld. Dat slaat echt nergens op want hij speelt een perfecte wedstrijd. Die advocaat is echt gestoord

14. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Die scheids mogen ze executeren.
    Jee, hij ziet niets en lijkt wel te zijn omgekocht.

Is dat een prof scheids?
    Ze hadden er beter een leek in kunnen zetten...

Jammer dat die scheids zo'n wedstrijd zowat kan bepalen :{

Waarom Cocu die bal zo blind terugspeelde |:- is me een raadsel en dat Robben eruit moest is me nog meer een raadsel, hij was de beste man gewoon. Sinds hij eruit was, ging het minder en minder...

15. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja joh, die slet van een scheids was echt fokkin omgekocht ofzo. Nistelrooy penalty en het was toen 3-1 geweest. Seedorf 10 cm méér naar binnen richting goal en het was 4-3 geworden.

16. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ga ergens anders provoceren, tactloze debiel... |:-

17. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Rustig Gerbo denk aan de bloeddruk :+

18. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik ben Nosh, gekkerd! ;)

19. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Gerbo??? :confused:

Advocaat moet oprotten, maar dat vind ik al meer dan een jaar.

20. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Het is de avatar eh ;) Nah ik heb em maar veranderd :)

Ondanks verlies een prachtige wedstrijd die de geschiedenis in zal gaan als één van de mooiste confrontaties op een EK ooit. Jammer dat we daar nu zo weinig voor kopen..

Deel Deze Pagina