1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

voorpraten: Nederland - Tsjechië

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door NL_Wouter, 15 jun 2004.

1. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    In t kader van Nederland - Tjechie heb ik ook mn avatar maar eventjes aangepast...:{

1 persoon vindt dit leuk.
  2. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Van Der Meijde hoort idd niet bij Oranje thuis.Ik begrijp ook niet wat iedereen (inc. verslaggever in hem zien). Die gozer komt geen man voorbij, geeft de bal niet op tijd af, kan niet scoren, echt, je hebt niks aan hem.

En dan Cocu; het is schandalig dat deze slappe zak zelfs aanvoerder is van het elftal. Na afloop van de wedstrijd heeft hij zich niet eens laten zien voor de pers. Ik vind dat toch wel het minste wat hij kan doen als aanvoerder. En het is ook geen winner (zoals van Nistelrooy). Bovendien verdedigt die als een mietje (kijk naar Ned - Ierland)...

En ten slotte Dick, wat een lul zeg... Op het moment van die wissel wist ik al dat we gingen verliezen. Echt een schande voor het Nederlands voetbal zo'n trainer. Die Tsjechen hebben het kado gekregen...

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    gerbo: is dat rooney je ava :eek:
    wat nu een ramp, wij tegen letland........:eek:
    hopen dat advocaat nu wel nadenkt.....zelfde opstelling
    en dan duitsland tegen tsjechie nog waar we afhankelijk van zijn :mad:

4. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik blijf erbij dat die wissel niet de reden van verlies was. Zelfs na die wissel had nederland goede kansen. Zelfs met tien man. Maar door die ene man minder ontstaat er veel ruimte voor de Tsjechen, die ze ook hebben benut.

De afwerking van Nederland vond ik telkens geweldig, wat ene techniek. En dat terwijl de Tsjechen voorin vooral op een stel dansende otters leken.

5. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Het was helaas dramatisch. Maar die wissel was het domste wat advocaat had kunnen doen. Van Robben kwam de meeste dreiging. Ceedorf heeft zich ook bewezen, volgende wedstrijd hem weer in de basis laten starten.

Nu maar hopen dat tjechie minstens gelijkspeelt.

6. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    ik ga hier niet schelden zoals op andere fora ivm het beleid....

dick advocaat is een klootzak... enough said..

gerbo, ik vind je ava minder ;) ..... rooney is een malloot... :'-(

Laatst bewerkt: 20 jun 2004
  7. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Walrus: ik ben van mening dat als ze op de flanken bleven spelen ze meer (beter uitgewerkte) kansen hadden kunnen hebben en ze er misschien zelfs nog één ingeprikt kregen. Don't change a winning team zeg ik maar nogmaals.

8. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Door die wissel gooide Pik advocaat de hele veldbezetting door elkaar en dat heeft ons de das omgedaan. Die Nedved zat totaal niet in de wedstrijd, totdat hij Bosvelt als mandekker kreeg.

Ik zeg: Celstraf voor Advocaat!

9. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    mm... dan moeten we maar alles op alles zetten tegen letland (EN DICK ADVOCAAT -> LAAT ROBBEN SPELEN EN ERIN BLIJVEN) :p

Deel Deze Pagina