1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

voorpraten: Nederland - Tsjechië

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door NL_Wouter, 15 jun 2004.

1. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ja maar hij kan nooit tegelijk bij de eerste paal (inkoppende Duitsers) en de tweede paal (baan van het schot) zijn. Dus moeilijke positie.

2. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Waarom keekt ie dan zoooow suf na die doelpunt :{

3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    De "Tsjechië is brilliant" quotes vliegen je hier weer om de oren zie ik. :D Is dat niet die ploeg die op het laatste moment nog een overwinning wist te boeken op zwak Letland door een lucky goal? Komop jongens, beetje vertrouwen hebben..

4. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Van der Sar moet gewoon op de keep blijven, Kahn heeft toch ook zovaak geblundert?
    Zenden, Davids en Bouma eruit.
    Sneijder, Robben en V. Hooidonk erin.

Mijn Opstelling:
    Vd Sar
    Reiziger - Heitinga - Stam - Cocu
    Vd Meyde - Sneijder - Robben
    Makaay - V. Nistelrooy - Vd Vaart​

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ja, maar heeft het Nederlands elftal zelf wel vertrouwen. Wat ze gisteren deden zag er allemaal zo doelloos uit, ze hadden wel veel balbezit (in de 2e helft), maar ze konden er niks mee, omdat er geen openingen waren.

Misschien moet Nederland is een keer 3-3-4 gaan spelen, dus in de aanval bijvoorbeeld Robben, v. Nistelrooij, v. Hooijdonk en v.d. Meyde. Zo speelde ze ook in het laatste kwartier (aleen dan met Overmar ipv Robben) en dat ging wel aardig.

6. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    waha.. maarten = anti-van der sar

*edit* hij is niet ongelofelijk slecht in keepen... van der sar rekende meer op zn verdediging, die weer eens geen reet uitvoerde }:]

7. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Ik mag de van de sar niet nee kzal hem eens sarren zodat die ouwe met pensioen kan want als je zoooooow suf kijkt.... weet ik niet of je wel kan keeepen...-_-

8. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Hij was dit seizoen wel 1 van de beste keepers in de premier league! En de verdediging stond weer eens te slapen, dat zei Stam zelf. Van de Sar kon hier eigenlijk niks aan doen

9. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nederland zal een andere opstelling moeten zetten gewoon 3 spitsen hooijdonk nistelrooy en de andere maakt niet uit plus andere verdedigers want stam kan niet meer voetballen en van der sar mag er ook uit anders maken we geen kans maar ja advocaat daar heb ik geen vertrouwen in die gast maakt konstant verkeerde beslissingen

10. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

stam is gewoon terror _O_ van de sar vind ik een knuppel als keeper laat hem beter ballenjongen zijn of met pensioen alhoewel je voor ballenjongen die ballen wel moet zien :mad:

11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    We hebben een nieuwe bonscoach _O_ Nederland gaat dit echt wel winnen. Tjechen hebben mazzel dat ze van Letland wonnen.

12. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dat vd Meyde er ook echt niks van bakte...Davids vocht er tenminste nog een beetje voor. Makaay eraf en toch Kluivert erin. Robben wisselen met vd Meyde en dan op de plaats van Robben v Bronckhorst spelen. Dat zou mijn opstellign zijn :+

13. ShinjiNL

ShinjiNL -

Leuk Bevonden:
    0
    mijn opstelling voor Tjechie is::
    -----------------v/d Sar------------------

-----Heitinga----Stam----de Boer----bronkhorst

----Snijder----v/d vaart----Cocu----Robben---

-------v Hooijdonk---------v Nistelrooy---------

edit:: v/d vaart hoort ook in dit elftal was ik da net vergeten :9

Laatst bewerkt: 16 jun 2004
  14. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

gooi die vd sar eruit

15. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Tegen Duitsland was het weinig goeds.V/d Sar was nog wel aardig en Stam was ook nog wel redelijk. Bouma vond ik slecht spelen en ook van Bronckhorst achter. Het middenveld was helemaal droevig. Van der Vaart ging dan nog wel, maargoed kon ook beter. Van Nistelrooij was ook wel aardig maarja die kan niks doen als het middenveld niks is en er geen aanvoer komt. Ik snap niet waarom we niet gewopon met 4-4-2 spelen. En dan twee vleugels. Makaaij en van Nistelrooij in de spits. Bouma mag er van mij uit, zet gewoon Heitinga in het midden dan kan ie best. en waarom is de Jong niet meegenomen? Maargoed aangezien we niet getrained hebben op 4-4-2 moeten we wel met het simpele 4-3-3 spelen. Ik zou zeggen zet gewoon van der Vaart en Sneider erin want dat zijn de enigen die ervoor zorgden dat er nog wat aanvoer kwam. Ik ben echter wel bang, als we net zo spelen als tegenb DUitsland, dat het nogwel eens een ernstig avondje kan worden tegen de Tsjechen..

16. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

conclusie de keeper is een sul...... :mad:

17. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Wie moet er dan op keep? Westerveld? Waterreus?

18. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Waterreus 2e keus, Maarten moet niet zo overdreven zeiken over v/d Sar, dus hem kun je wel negeren.

Die opstelling van Shin vindt ik wel redelijk, alleen v/d meyde moet eruit, samen met v. Bronckhorst. Verder zou mijn opstelling redelijk overeenkomen met die van hem.

19. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als Nederland zo slecht blijven spelen dan verliezen ze van Tjechië

20. Re4p0r

Re4p0r clan-kamikaze.nl.tt

Leuk Bevonden:
    0
    "We can dig you.." (na 20x.. |:- )

Deel Deze Pagina