1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

voorpraten: Nederland - Tsjechië

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door NL_Wouter, 15 jun 2004.

1. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Neh, We can hit you :)

2. The Warrior

The Warrior Dutch Destroyer

Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha ik las de laatste 2 pagina's en ik had echt hetzelfde zinnetje in me hoofd. Damn maarten hou je kop toch eens een keer...magoed dat is dus ondertussen al gezegd :)

Om toch nog maar iets nuttigs toe te voegen --> Nederland moet werken aan zijn veldbezetting. Als je keek naar van Nistelrooij...hij krijgt de bal. Hij kijkt...kijkt...kijkt....nee hij moet een actie maken want anders is de bal weg! Hij kan op niemand afspelen!!! De Nederlanders staan té ver bij elkaar vandaan, er moeten gewoon mensen mee...Ze moeten elkaar aanspeelmogelijkheden geven, zichzelf aanbieden. Dat leer je toch in de Fjes al!!!

3. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een afgang van NL, ik had een gelijkspel verwacht, maar dan omdat beide clubs even goed zouden spelen (ik kijk nooit voetbal...) De verdediging, ze stonden allemaal op een kluitje, het LEKEN wel amateurs. En LMAO dat doel van duitsland, echt verdiend.
    Ik vond ik die duitse speler "Schweinsteiner" ofzo wel leuk spelen. Leuke techniek had hij zo te zien. Ik hoop dat NL wee een beetje beter wordt, maar verder dan de kwart-finales zullen ze zo zeker niet komen.

4. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij gisteren (tevens de laatste wedstrijden) bij het Nederlands elftal opviel is dat Jaap Stam naast goed verdedigen...... aanvallend helemaal NIETS in te brengen hebt :mad:
    Hij kan alleen de gehele wedstrijd balletjes opzij leggen en geeft dan ook NOOIT ! eens een fatsoenlijke voorzet van achteruit. (zoals Koeman en zelfs......durf het bijna niet te zeggen.... Frank de Boer.. doet)
    Gewoon te weinig mensen die het spel kunnen sturen vanuit de defensie.

Hopelijk kunnen we er tegen de Tsjechen ook minimaal een gelijk spelletje eruit slepen om vervolgens tegen Letland eens flink uit te halen en met doelgemiddelde uiteindelijk de volgende ronde bereiken :)
    Met wat mazzel zijn de Letten in hun derde wedstrijd al behoorlijk stuk gespeeld ;)

5. Re4p0r

Re4p0r clan-kamikaze.nl.tt

Leuk Bevonden:
    0
    oke.. en nu de uitslagen.. :D

ik denk dat het 2-1 wordt voor Tsjechië.. :9

6. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk weer 1-1
    en laat die Duitsers het dan maar in de laatste wedstrijd uitvechten met de Tsjechen :D
    ..... moet Nederland wel met minstens 2 doelpunten verschil winnen van Letland.
    (voor het geval dat...)

7. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie hier veel mensen over van nistelrooij erin, mee eens, MAAR dan moet je hem wel zo neer zetten dat hij goed tot zijn recht komt, en dat zie ik dus helemaal niet. Gisteren maakte hij een goal van uit haast ongmogelijk maar van een voorzet achterlijn. Dus MOET je met 1 spits en 2 vleugel spitsen spelen, dan komt van nistelrooij op zijn best, want de vleugels leggen voor en hij legt ze erin. Verdediging lijkt helemaal nergens op, heitinga is een rechter centrum verdediger en moet je dus niet rechtsback zetten! heitinga of centrum of eruit. Stam was weer 3x niks, alleen maar tikkie terug, dus die ook eruit, bouma ook slecht maar toch beter als Stam dus die blifjt erin. en V bronckhorst wisselen daar voor! en Reiziger gewoon op rechts. MIddenveld: Davids(voor agressievieteit), v.d.Vaart(goed controlerend) en Sneijder voor opkomend)....Sneijder v.d.Vaart zijn allebei voetballers die willen voetballen en niet het befaamde 'Tikkie Terug' willen doen. mij ideale opstelling is daarom ook:

Keeper: 1 Van Der Sar(Waterreus)

Verdediging: 3 Reiziger, 2 Heitinga, 4 cocu, 5 Bouma!

Middenveld: 6 Sneijder, 8 Davids, 9 Van Der Vaart

Aanval: 7 Van Der Meyde, 10 Van Nistelrooij, 11 Robben

Formatie:
    ...................1.................
    ......................................
    ............2...........4............
    ..3...............................5..
    ......................................
    ............6............8...........
    ...................9.................
    7.................................11
    ..................10.................

Zo moeten ze spelen, want zo komt iedereen tot op zijn best, en geen kluivert geen seedorf geen frank geen stam, die hebben het gewoon niet meer!Dit zou mijn ideale opstelling zijn en volgens mij is dit ook gewoon het beste!

Laatst bewerkt: 16 jun 2004
    1 persoon vindt dit leuk.
  8. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ach man je hebt die grote blunder met je eigen ogen gezien van v/d sar :mad: echt een grote blunder.... en Waterreus moet het doel in :9 niet van de sar :mad:

9. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Mijn voorspelling: 2-1 verlies. Duitsland wint 1-0 van Letland. Laatste wedstrijd speelt Nederland sensationeel voetbal en winnen ze met 6-1. Maar omdat tsjechië en Duitsland 0-0 spelen mag nederland naar huis... _0/

10. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

weer te schuld van v/d sar :mad:

11. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat het 2-1 voor Tjechie word.Zeker als ze met dezelfde opstelling als tegen duitsland spelen.
    Om te beginnen vind ik dat V. Bronckhorst en vooral Bouma eruit moeten.
    Ik ben niet zo onder de indruk van bouma, hij maakt gewoon teveel fouten.
    En reiziger moet v bronkhorst vervangen en cocu moet op de plaats van bouma spelen desnoods.

Verder moeten overmars en v. Hooijdonk er gewoon in.
    Laat v hooijdonk samen met v nistelrooij spelen ofzo.
    Overmars speelden tegen die duitsers veel beter dan zenden.
    En probeer eens robben ipv vd meyde, of is die nog geblesseerd??

12. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

2-1 voor tjechie :mad: Omdat v/d sar keept :mad:

13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben bang dat we er geen winst uit gaan halen... Maar ja, we blijven positief :)

14. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ik den kdat NL nu toc hwle ledelijk veel kans maakt om deze pot te winnen aangezien DIK nu heeft kunnen zine dat zijn eerste tacktiek niet egt werkt en de latere opstelling toc hbeter was... als hi jer dan maar wel ook zo over denkt:{...:eek:

15. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

positief??? halo v/d sar keept dan kan je gewoon niet positief zijn :mad:

16. Re4p0r

Re4p0r clan-kamikaze.nl.tt

Leuk Bevonden:
    0
    LALS!! Wat heb je echt tegen V/d Sar...? :p 8)

17. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

op zijn persoon helemaal nix geloof me :) Maar als je zo sullig keepte als tegen duitsland dan of je hebt te weinig kalk in je botten eant hij bewoog als een ouwe(met respect voor de oudere op xbw) of hij heeft een bril nodig want dat je zo'n bal niet ziet aankomen :mad:

18. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1

sjeeeees.... volgens mij heb je egt wat met hem het enige wat ik gister/vandaag heb gelezen is van de sar ken niet keepen"..."van de sar is homo"etc.. als je dan toch neits nuttigs zegt zeg dan toc hgewoon niets ofzo... ik word r een beetje zat van heel de tijd dat van de sar gezijk:{

19. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Ja sorry maar die sul haalt het bloed onder me nagels vandaan :mad: Die reaktie en die sullige blik op zijn kop toen hij die blunder maakte :mad:

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Das heel fijn, maar dat was gister.
    Daar gaat dit topic niet over.
    Nou ophouden met je gezeur d'rover, k?

Mooi.

Nu ontopic verder.

Deel Deze Pagina