Ik zie hier veel mensen over van nistelrooij erin, mee eens, MAAR dan moet je hem wel zo neer zetten dat hij goed tot zijn recht komt, en dat zie ik dus helemaal niet. Gisteren maakte hij een goal van uit haast ongmogelijk maar van een voorzet achterlijn. Dus MOET je met 1 spits en 2 vleugel spitsen spelen, dan komt van nistelrooij op zijn best, want de vleugels leggen voor en hij legt ze erin. Verdediging lijkt helemaal nergens op, heitinga is een rechter centrum verdediger en moet je dus niet rechtsback zetten! heitinga of centrum of eruit. Stam was weer 3x niks, alleen maar tikkie terug, dus die ook eruit, bouma ook slecht maar toch beter als Stam dus die blifjt erin. en V bronckhorst wisselen daar voor! en Reiziger gewoon op rechts. MIddenveld: Davids(voor agressievieteit), v.d.Vaart(goed controlerend) en Sneijder voor opkomend)....Sneijder v.d.Vaart zijn allebei voetballers die willen voetballen en niet het befaamde 'Tikkie Terug' willen doen. mij ideale opstelling is daarom ook:
Keeper: 1 Van Der Sar(Waterreus)
Verdediging: 3 Reiziger, 2 Heitinga, 4 cocu, 5 Bouma!
Middenveld: 6 Sneijder, 8 Davids, 9 Van Der Vaart
Aanval: 7 Van Der Meyde, 10 Van Nistelrooij, 11 Robben
Formatie:
...................1.................
......................................
............2...........4............
..3...............................5..
......................................
............6............8...........
...................9.................
7.................................11
..................10.................
Zo moeten ze spelen, want zo komt iedereen tot op zijn best, en geen kluivert geen seedorf geen frank geen stam, die hebben het gewoon niet meer!Dit zou mijn ideale opstelling zijn en volgens mij is dit ook gewoon het beste!
Laatst bewerkt: 16 jun 2004
1 persoon vindt dit leuk.