1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

voorpraten: Nederland - Tsjechië

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door NL_Wouter, 15 jun 2004.

1. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

/Mod Graveheart

Nog 1 keer en je hebt een OW.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 jun 2004
  2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt Graveheart!

3. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    k hoop neit als we in verdere rondes komen dat we dan griekenland gaan treffen als die verder komen:eek:.. erg netjes die grieken.. had ik niet verwacht 1-1 _O_

4. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    amarant niet zo slijmen ;)
    *geintje*

nederland kan winnen...zolang ze maar niet zenden en davids er in zetten.. Ze moeten het hebben van Arjen robben enzo. Dan heb je tenminste ook wat!

ik denk een 2-1 of een 3-2 voor nederland

Laatst bewerkt: 16 jun 2004
  5. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Top van Griekenland :)
    Ze gaan zeker wel door naar de kwartfinales.

6. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    je moet voor nederland zijn ;)
    we staan allemaal achter nederland!!(behalve degenen die op Tsjechië hebben gestemd met een spel) :p

7. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    en met de pool heb ik oo kgewoon alle wedstrijden VOOR NL gestemd omdat i kweet dat ze het kunnen;):9

8. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Ik mag niet eens mijn mening geven :'-(
    Maar nederland zet m op!!!! v/d sar laat me niet in de steek _O_

9. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ben en blijf voor Greece *)
    O-)
    _O_

10. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    jawel *) ... maar na om precies te zijn 739,6x weet iedereen het wel zo ongeveer }:]

_0/

11. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

:eek: :eek: kschaam me ik ging veel te ver over die wedstrijd in :eek: :eek: :eek:

12. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    dat wouden wij horen }:] _0/

hahaha maarre.. alsnog hoop ik ook dat ze die zenden iig uit het team halen.. ken die gast neit hardlopen ofzo??? sjees wat was die gast sloom ik looop hem er egt serieus 3x uit als dat het beste was wat hij daar deed dus:eek:.. en ik hoorde iets voer tsjechié... 5middenvelders:eek:.. woei:eek:

13. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Van nistelrooy mag er in en stam natuurlijk ook _O_

14. The Warrior

The Warrior Dutch Destroyer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet eerlijk zeggen Stam kan opzich geweldig voetballen ( voor zijn functie dan, want in de aanval presteerd hij nix ) maar hij heeft hét laatste man gevoel niet!!

Een laatste man hoort te sturen. Alle andere verdedigers moeten voor hem blijven en Stam moet alles sturen en HIJ moet degene zijn waar hij op aankomt als een aanval van de tegenstanders écht goed tot stand komt...Een echte laatste man hoort te zeggen: IK WIL GEEN ENKELE MAN VAN MIJN TEAM IN MIJN SCHADUW HEBBEN STAAN!! Stam loopt maar wat heen en weer te rennen en daarom heb ik af en toe grote twijfels bij de verdediging van Nederland. Daarentegen is F. de Boer wel weer zo'n driftig mannetje die alles regelt en doet met zijn geschreeuw. Ik zou eerder hem zowat nog op de plaats van Stam zetten!!

15. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    of F. de boer ipv Bouma...

16. The Warrior

Leuk Bevonden:
    0
    Jah idd, dan heb je Stam nog als verdediger met ervaring...en Bouma vinnik sowieso niet veel voorstellen, hij maakt veel fouten...hij maakt geen indruk op me. Ik heb eerder een slecht als een goed beeld van die jongen. Frank en Jaap zijn het gewend van vroegere tijd om samen te verdedigen dat zal goed voor de verdediging zijn want nu heb je soms dat er 2 tot 3 verdedigers als klontjes op elkaar zitten en daardoor dus gaten laten vallen. Laat dan maar de mannen van de oude garde de hekken dichtsluiten als dat wil lukken...

17. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoop op een leuke, spannende wedstrijd waarin Nederland aan het langste eind trekt. Ik zit zaterdag namelijk in het stadion en wil wel een aantrekkelijke wedstrijd zien :)

Ik hoop op een overwinning van Nederland, maar in mijn poules staat een 1-1 genoteerd...

18. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

_O_ Ik vind stam echt een tanker hij stofzuigt zo lekker _O_

19. The Warrior

Leuk Bevonden:
    0
    Jeez Maarten, heb je nou echt nix zinnigs te melden?! Dit is echt al de zoveelste nutteloze opmerking!! Sorry hoor één keer een geintje of opmerking moet kunnen, maar niet de hele tijd! Als je niets nuttigs toe te voegen hebt aan dit gesprek, zeg dan gewoon nix!! Sorry maar ik erger me nu echt aan je!!!

20. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    maarten wel een beetje nuttige dingen zeggen he? ;)

Deel Deze Pagina