1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

voorpraten: Nederland - Tsjechië

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door NL_Wouter, 15 jun 2004.

1. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

WTF :mad: Noem jij met laatste post een geintje :mad: Bullshit hij veegt tenminste de vloer aan met tegenstanders die in de 8terroede komen :mad:

2. The Warrior

The Warrior Dutch Destroyer

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg dat dan en niet deze debiele zin. Weeet ik veel wat je er mee bedoeld. En nu is het genoeg met dat gezeur, we hebben het hier over een onderwerp en niet over een persoon!!

3. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zou zelf Stam laten staan om de spits van de tegenstander uit te schakelen. Hij is gewoon in een tegen een situaties de beste verdediger. Bouma is opbouwend niet zo sterk, en F. de Boer oogt niet meer zo zeker als vroeger. Ik zou zelf Cocu naast Stam zetten, deze is opbouwend immers zeer goed en kan ook sowieso even goed verdedigen als Bouma. En Heijtinga is gewoon geen rechtback, dus die zou ik daar niet neerzetten.

Op het middenveld zou ik Seedorf centraal zetten. Niet mijn lievelingsspeler, maar hij heeft dit seizoen veel beter gepresteerd als v.d. Vaart en ook in de oefenwedstrijden was hij de beste van Nederlandse kant. Steeds als hij erin kwam in de tweede helft begon Nederland beter te draaien. Hij zorgde zelf immers voor een goede aanvoer naar de aanvallers, waardoor deze ook weer beter functioneerden. Tegen Duitsland hebben de aanvallers amper fatsoenlijke ballen gekregen, dus dan is het ook niet zo raar dat ze slecht speelden.

Mijn ideaale opstelling ziet er als volgt uit
    v.d. Sar
    Reiziger Stam Cocu v. Bronckhorst
    Sneijder Seedorf Davids
    v.d. Meyde v. Nistelrooij Robben

4. Re4p0r

Re4p0r clan-kamikaze.nl.tt

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst van de Sar uitschelden, en dan opeens uit het niets zeg je ff dat Stam lekker stofzuigt.. :{ :confused:

5. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind trouwens dat de trainer altijd het beste uit z'n selectie moet halen, daarom had ik deze opstelling verzonnen:

Makaay - Van Nistelrooij
    Van Hooydonk

Davids - v/d vaart - Sneijder

Bronckhorst –stam- Bouma- Reiziger

Waterreus

Dan heb je zo'n vette voorhoede, sterk middenveld. _O_

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    F de Boer is echt onwijs slecht. Die gast is echt triest. Het schijnt dat hij steeds word gevraagt bij het ned elftal omdat ze hem een eerbetoon willen geven voor zijn vele werk bij het elftal. En voor zn kwaliteiten dus niet. Bouma is wisselvallig. Hij kan heel goed verdedigen, maar hij heeft van die onnodige momenten zoals laatst... Stam is gewoon de beste verdediger die ik ken. Serieus. Hij is 1 van de weinige in het elftal die ook nog eens werkt. Sommige die geloven het wel krijg ik de indruk. Voorderest moeten ze Makay er ff in pleuren. Die is goed. :*)

7. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    En ze vonden Frank zo zielig dat ze hem ook nog even captain maakte.

:{

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Zie jij hem in de basis staan? Ik niet dacht ik.

9. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Dat middenveld wordt volgens mij helemaal overlopen tegen de Tsjechen..

10. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Ben het voor 99 procent met Kakkerlakkie eens..

Alleen zet ik Westerveld erin ipv Waterreus..

11. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, ik vind van de Sar nog altijd de beste keeper, maar daarna is westerveld wel beter dan Waterreus.

12. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    van Hooijdonk moet je niet in de basis zetten, die is juist goed in invallen.
    En ik zou bouma eruit halen. Cocu mag dan aan de flank in de verdediging zodat hij kan doorschuiven naar het midden.
    Davids speelde ook bedroevend, dus overmars moet erin. dan kan iedereen doorschuiven en kan er meer pressievoetbal gespeeld worden.

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Kun je me bitte uitleggen hoe je goed in invallen kunt zijn? Is dat iets nieuws?

14. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Van Hooijdonk straalt veel gevaar uit door zijn lengte (kopkracht) wat voor veel gevaar kan zorgen. Bovendien zijn z'n vrij trappen berucht.

Als hij in de basis zou starten, verdwijnt de verrassing/ het schrikeffect. De Duitsers scheten echt in hun broek toen Van Hooijdonk erin kwam en dat zullen de Tsjechen ook doen...

15. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier komt mijn voorspelling:
    ik denk dat het 2-0 voor tjechie word met een eigen goal van van nistelrooy en een goal van de keeper van tjechieën

16. TheWalrus

TheWalrus Guest

Game Error, en komt sinterklaas dan op het eind nog even op de middenstip schijten?

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Lol walrus: You crank me up!(En nee ga niet doordenken. Dat je het ff weet. Het betekent voor de n00bs onder ons, dat hij grappig is :9 )

Laatst bewerkt: 18 jun 2004
  18. The Warrior

The Warrior Dutch Destroyer

Leuk Bevonden:
    0
    whahaha lol at Walrus!! Jah Game Error dit soort geintjes mogen opzich wel vinnik :) maareuhm...het was niet HELEMAAAAAL gepast in de serieuze discussie, maar ik kon wel lachen om jullie beiden :9:D

19. BATI NL

BATI NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

JESUS wat is dit een trieste opmerking over dta f. de boer alleen in het elftal zit omdta ie zoveel gedaan heb... dat is echt bull shit die gozer is echt nog 1 van de betere verdedigers die nederland heb en als het wel zo zou wezen kunnen ze johan cruyff en marco van basten ook wel meenemen...
    die hebben ook genoeg gedaan voor NL....

20. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    He,heh, eindelijk zaterdag.... tijd voor revanche }:]

Deel Deze Pagina