1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 9]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Ach, het duurt nog zo'n 2 maandjes tot de 8600 er is, en dat voor een prijs van maar €170 euro.

2. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben altijd al verkocht als iemand zegt dat iets beter is dus waarschijnlijk wordt het zo'n nieuwe :D Hij komt toch pas over een paar maanden. :9

3. m_telkamp

m_telkamp = ViPeR NL360

Leuk Bevonden:
    0
    Tja dan kan er wel veel meer veranderen, de IT-sector gaat zo hard, en prijzen gaan op en neer, dus dan kan je dan beter weer vragen.

4. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Vraag het een maandje van te voren, dat moet wel genoeg zijn.

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Maandje kan nog te lang zijn, zeker voor prijsdaling aangezien die soms uit het niets komen. Ik zou het toch op maximaal een weekje houden, dus m.a.w. is het hier (of waar dan ook) vragen en direct bestellen (dus zie dat je het geld al hebt).

6. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Het is vaak handig om alvast een maand van te voren een 'boodschappenlijstje' te maken. Dan kan je nog kijken of de onderdelen wel/goed leverbaar zijn. Dan heb je ook nog alle tijd om even rustig research te doen en er over na te denken.

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zeg niet dat ze slecht zijn, Ik heb twee dezelfde types 7600GT's op verschillende momenten aangeschaft en beide maakten redelijk geluid op default settings (zonder al die fanspeed programma crap shit).

Het is iig algemeen bekend dat andere koelers (zalman) t.o.v retail koelers een stuk minder geluid produceren en dezelfde of betere koelprestatie leveren.

Mocht je in de toekomst Vista willen draaien dan zou ik 512MB of 1GB geheugen (depending on your needs. je zit natuurlijk wel met dual channel enzo, maar goed) pakken. Geheugen prijzen dalen over het algemeen met de minuut. Tegen de tijd dat je Vista neemt heb je voor dezelfde prijs meer geheugen. Ik heb de rest van je setup niet gevolgd, maar het is niet noodzakelijk om nu al veel geheugen te pakken voor iets dat je in de toekomst mogelijk gaat gebruiken. Meer geheugen is altijd beter natuurlijk (rekening houdend met technologien als Dual Channel e.d.). De vraag is of je het gebruikt.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  8. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    ik heb verschillende forums afgekeken over een site maken. Nu weet ik wel hoe je een site maakt via freewebs, maar hoe maak je een site aan met behulp van dot.tk? Alvast bedankt

9. m_telkamp

m_telkamp = ViPeR NL360

Leuk Bevonden:
    0
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=71534

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Tuurlijk zijn die van Zalman beter dan de reference koelers, maar dat betekend niet dat de reference koelers slecht zijn... .

Het is bovendien ook algemeen bekend dat de koelers van Artic Cooling beter (of tenminste even goed) en goedkoper zijn ;).

Euhm... nu zit je toch wel zeer verkeerd :{. Je weet best dat dit een helpthread voor hardware is, niet voor software.

m_telkamp heeft al het goede topic gegeven :).

Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    True, zeker true. Die zijn echt té goedkoop dat het ze vast iets strafbaars doen. Koelen ook goed al vind ik ze (de koelers, voornamelijk CPU) qua design niet super mooi. Maar dat is slechts een mening.

12. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Dot.tk is gewoon een .tk domein die je kan registreren voor je huidige site.

Dus ipv van:

www.freewebs.com/sitevanjanter
    www.sitevanjanter.tk

Het nadeel van gratis domeinen is natuurlijk reclame. Je kan gewoon je freewebs site als een .tk domein registreren en dan is hij vanaf sitevanjanter.tk ook te bereiken.

Als je echt gewoon een site wilt bouwen kan je met HTML beginnen :).

13. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Waar moet je opletten met het aankopen van nieuwe procesor? Ik ga denk een:pentium® 4 650
    Boxed, FC-LGA4, "Prescott" 3400 MHz2048 kB800 MHz kopen voor 95,- .
    Zou er een betere zijn voor een paar tientjes of is dit wel een goede voor gaming? moederboord komt nog wel.

14. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ja, maar dan van AMD voor socket AM2. Vanaf de AMD 64 3500+ is het beter dan de P4 3.4GHz (dacht dat zelfs een 3200+ of zelfs een 3000+ niet echt voor een P4 3.4GHz moesten onderdoen qua gameprestatie). Voor €100 vind je zelfs al een X2 3800+.

15. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    oke,en met moederborden hoe zit het daarmee? Want soms zie ik moederborden die geen pci-e ingang hebben en bijv. €200 kosten en andere weer met pci-e €140 ?

16. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Moederborden van €200 zonder PCI-e? Denk dat jij dan eens beter moet kijken :+. Qua moederborden zit je bij AMD beter dan bij Intel, zeker als je een kleiner budget hebt.

Geef je budget voor je moederbord (en de andere ondelen als je van plan bent voor ieder onderdeel het apart te vragen) en ik raad je een moederbord aan :).

17. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben van plan om dit te halen

mobo : Gigabyte GA-965G-DS3
    cpu : E4300
    vga : 8800 gts
    behuizing : aerocool zerodegree
    voeding : Hiper HPU-4M530, 530W (ATX12V 2.2) of OCZ Modstream 520W
    ram : 1GB x2 (2GB) PC5300 DDR2 CL5 (Twinmos 8D23MK2TT)
    cpu koeler : artic cooling freezer 7 pro

zijn er betere keuzes voor bijna hetzelfde prijs?

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    het is een goede pc, dat zeker.....maar omdat je toch al behoorlijk veel neerlegt, waarom niet iets meer bijleggen voor een E6300 of een E6600

Als ik de rest van je pc zie denk ik damn, maar die processor vind ik persoonlijk wat magertjes.

(je mag me ook bevooroordeeld noemen vanwege de E6600 die ik heb, maar dat ding doet meer dan ik verwacht had ;) :cool: )

19. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Misschien dan ook de prijs van dat systeem te geven?

Het ziet er een goed systeem uit, alleen is de CPU inderdaad misschien wat aan de lichte kant. Probeer minstens voor een E6600 te gaan.

Is die 8800 GTS de 640MB of de 320MB versie?
    Een E4300 is de plaatsvervanger van de E6300, dus daarvoor wat extra geld neerleggen lijkt me dom (die 60MHz minder zal het verschil ook niet maken).

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    dus zo bevooroordeeld ben ik dus niet :+ :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina