1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over Versie Xbox en verschil Advanced Scart Cable

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Genassix, 4 nov 2003.

  1. Murdock

    Murdock Metal Up Your Ass!!!

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb even een vraag over RGB, als je beeld automatisch overspringt heb je dan al RGB ondersteuning?? Ik heb het bij 3 tv's gebrobeerd met een Advanced Scart Kabel en het gebeurde bij alle 3 de tv's. Maar bij 2 van die tv's werdt het beeld alleen maar lelijker en bij diegene die overbleef was alles heel mooi en scherp, iemand uitleg??
     
  2. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij staat RGB voor Red Green en Blue, anders zou het RYB moeten zijn met Red Yellow Blue.
     
  3. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Die zit op je versterker en er staat bij Digital IN bij en dan staat er ook OPTICAL IN, er zit een beschermkapje in gedrukt om de ingang te beschermen. Je herkent deze vrij snel, dus als je hem niet kunt vinden heb je hem waarschijnlijk ook niet.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2004
  4. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ondertussen is er trouwens een v1.6 xbox bijgekomen
     
  5. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand misschien plaatje van zonder de scart cable en daarna met?

    Ik heb absoluut niet zo veel geld te besteden, en ik koop liever RS3 voor 30 euro dan een scart cable
     
  6. Blacksad

    Blacksad Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    zou ik ook graag willen zien, heb al een dikke tv, maar geen idee of 't nou echt mooier kan, 't ziet er al echt té mooi uit met m'n normale scartkabel :)
    't werkt verder ook met 100 hz tv's?
     
  7. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor de beeldkwaliteit zou ik geen 30 euro uitgeven aan de Advanced Scart Cable. Voor Dolby Digital wel. Als je geen optische ingang hebt op je DD5.1 versterker, kan je de Advanced Scart Cable aanpassen en er zelf een coax aansluitng op maken. De meeste DD5.1 versterkers hebben namelijk wel een coax ingoang.

    Zie deze post van mij waar ik uitleg hoe je de kabel aanpast:
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=984480#post984480
     
  8. Oorworm

    Oorworm Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een verschil in beeldkwaliteit tussen de advanced scart en de xbox aansluiting met een scartkabel waar een bakje tussen zit voor video, audio l + r. Geen optical dus...

    Beide kabels zijn rgb volgens mij...
     
  9. Curare

    Curare Xbox junk

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    trouwens nog ff iets over de versies.
    ik heb v1.1 en mijn xbox kan rewriteable cd'tjes lezen en een vriend van me heeft een nieuwe xbox en die kan dat niet zijn xbox pakt zelfs geen cd-r'tjes.
    De reden waarom ik rw-schijfjes wil lezen is omdat ik daar muziek opzet en ze dan zo op me xbox kan overzetten. maar goed ik zou zo me ouwe zwarte voor zo een mooie doorzichtige ruilen.
     
  10. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Leuk.. Waarom word deze thread toch steeds opgerakeld? Hijs onderhand meer dan een jaar oud :p.

    @ Curare: Doe ik ook, mp3's naar audio cd branden en dan op de harde schijf van de xbox zetten. Is echt relaxt. Staan nu iets van 15 cd's op. ;)
     
  11. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Volgens mij heb ik versie 1.4 of zie ik dat nou verkeerd?
     
  12. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    heb vanmiddag een dvd-playback kit gekocht en een advanced scart cable, en ik zag het verschil meteen!! :D
     

Deel Deze Pagina