Ik ben het wel met je eens Guardian, maar ik denk niet dat ze die regels makkelijk in kunnen voeren, ik ben het ook echt spuug zat dat die lui in Nederland deze taal niet willen spreken. Bijvoorbeeld dan loop je in de stad, lopen er een paar buitenlanders voor je waarvan je 100% zeker weet dat ze hier geboren zijn, maar dan hoor je ze zo praten met zo'n ontiegelijk eigen gemaakt accent(dat veel marokaanse of turkse mensen de ''sch'' klank niet kunnen uitspreken is niet erg). Dat is het zelfde als die homo's die erg verwijfd gaan lopen doen. Op de een of andere manier leren ze zichzelf dat aan.
Maar over die andere regels die jij geeft, lijkt me moeilijk om alles te kunnen controleren of iemand hier wel of niet met een goede reden is gekomen. Want voor wie is dat om te beslissen? Kijk maar naar die homo's die waarschijnlijk worden uitgezet, wat kunnen die er nou aan doen dat ze zo zijn. maar toch is dat in hun eigen land verboden... is het dan wel of niet goed om ze terug te sturen naar de eigen land.
Laatst bewerkt: 6 mrt 2006