1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vrouw dood na confrontatie met winkelpersoneel

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zilverpijl, 8 okt 2003.

  1. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    zucht... ik hoop toch dat je dit niet allemaal meent...
    Mocht er ooit een inbreker in je huis komen, weet ik vrij zeker dat jij noch jou vader hem met een honkbal knuppel te lijf gaan. Dat kan je nu wel zo stoer lopen verkondigen, maar wat nou als die inbreker een geweer heeft, sta je daar met je knuppel en een gat in je borst....
    En overigens ik denk dat er toch wel iets in je zegt dat het niet normaal is dat je iemadn compleet aftuigd omdat hij in je huis heeft ingebroken...

    Maar om even terug te komen op het bericht...
    De vrouw was te eerste een zwerver en stal dus wel degelijk omdat ze het "nodig" had (natuurlijk niet echt nodig, maar niet voor de kick iig).


    En ook al was het de 536x dat het gebeurde dan nog heeft de supermarkt manager daar misschien zijn ergenissen over, maar het personeel van 15-16 zal daar niet echt mee zitten... misschien is het niet helemaal duidelijk wat ze hebben gedaan, maar ze hebben iig iets goed fout gedaan anders maak je iemand niet dood!!!


    Maar ieder natuurlijk zijn eigen gedachtes erover....
     
  2. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik denk dat de medewerkers van de supermarkt impuslief gereageerd hebben, en de vrouw hebben betrapt toen ze winkel al verliet. Ze zijn achter haar aangerend en daardoor is ze in paniek geraakt. Een kat in het nauw reageerd anders dan iemand die rustig benaderd wordt. De dreiging van een aantal forse pubers zal haar te groot zijn geworden.

    Er is een groot verschil tussen iemand aanhouden en iemand achtervolgen en neerslaan. De achtervolging zal de achtervolgens en achtervolgde alleen maar extra opgenaaid hebben.

    Ik denk we in de vrije wereld, waarin we ons zo heerlijk kunnen ontplooien en waarin het indivdualisme hoogtij viert, steeds meer te maken krijgen met mensen die moeten stelen, en mensen die denken dat zij het recht hebben om de wet maar op hun eigen manier te interpreteren. Lang leve het ego, leve de keuzevrijheid, leve het primitief zijn, laten we gaan klonen en de evolutie stoppen. Laten we lekker gaan slapen.....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 okt 2003
  3. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    moest ze maar niet stelen
     
  4. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Als het nou nog een verkrachtende stelende, drugsgebruikende, wapendragende ganster was geweest die zijn hele leven aan drive by's had gedaan en liedjes had opgenomen zou ik het logish vinden dat men haar afschoot ;)
     
  5. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Ze hadden gewoon met hun poten van dat arme vrouwtje af moeten blijven. Het is niet normaal om een weerloze kruimeldiefje dood te trappen.

    Ze had alleen wat bier en hondebrokken voor haar honden meegenomen, geen enkele reden om te doen wat zij gedaan hebben.
     
  6. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Natuurlijk schrik je van een geweer, maar er zijn er maar weinig die daar echt mee rondlopen. En als jij iemand betrapt die bij jou inbreekt, jou privacy schendt, jou eigendommen steelt waar je hard voor hebt gewerkt, dan is het nog niet zo een vreemde reactie dat je zo iemand een lesje leert. Of ga je hem vriendelijk vragen of hij even wil blijven zitten en een kopje koffie wilt hebben voordat de politie er is. De meeste mensen zullen zo iemand te grazen nemen en ik kan me daar best iets bij voorstellen. Er is trouwens genoeg personeel dat het k*t vindt dat er steeds wordt gestolen in hun winkel.

    Precies die lui hebben impulsief gereageerd, met andere woorden je doet wat je op dat moment het beste lijkt en dat is die vrouw oppakken. Als ze dan een stoel naar je kop smijt, dan is het voor mij een niet meer dan logische reactie dat je dan ook geweldadig wordt.

    Meen je dat nou "met hun poten van die vrouw afblijven". Dat ze nou te ver zijn gegaan is duidelijk, maar je wou die vrouw maar gewoon laten lopen.
    Meneer, ik steel deze spullen.
    Is goed hoor mevrouw, ik wil namelijk niet het risico lopen dat ik u op enige wijze bezeer, laat mij de deur maar even voor u open houden.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2003
  7. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Zilverpijl ik zeg het nog een keer...daarna varlaat ik deze discussie even..

    NIEMAND maar dan ook niemand heeft het recht om om wat voor reden dan ook iemand anders DOOD te maken.....
    of het nu uit frustratie is of impulsief dat maakt toch allemaal geen reet uit, jemaakt geen andere mensen dood omdat ze jou iets hebben aangedaan!!!
     
  8. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Je hoeft niet zo te schreeuwen.:)
    En ik heb trouwens zelf ook al vaak genoeg gezegd dat ze hier te ver zijn gegaan. Wat ik al een aantal posts probeer te zeggen is dat het niet zo raar is dat men, in het algemeen, geweldadig wordt tegen dit soort criminelen. Ze lokken het mijns inzien gewoon zelf uit.
     
  9. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    :eek: , Sorry voor die opmerking over kleptomanen, maar ik blijf wel bij mijn standpunt, voor "echte dieven" dan (dus geen kleptomanen;) )
     
  10. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    De dood van de vrouw is dus wel degelijk de schuld van die jongens, daarom zeg ik dus opsluiten en heel lang ook, je ka niet zomaar iemand dood maken...

    (hoorde het net op de radio, het was dus door een van die jongens gedaan, en de jongens waren van marokaanse afkomst, niet dat daar nou weer iets bijzonders aan is, ik zeg alleen wat het nieuws zegt.)
     
  11. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ok het is dus wel de schuld van die jongens, ik zat fout. Echter het blijken nu dus al helemaal geen lieve jongens te zijn :mad:
     
  12. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Je kan wel heel stoer zeggen dat je een inbreker flink aanpakt.Dat doet me denken aan twee vrienden van me die op zichzelf gingen wonen.Wilden een knuppeltje kopen voor inbrekers. De echte reactie bleek echter een te zijn van verontwaadiging.

    Leuk trouwens, als je een inbreker betrapt en iets zegt, is hij vriendelijk, geeft veelal de gestolen spullen terug, en vlucht. Hij heeft immers ook geen zin in problemen.

    Als jij echter direct met je knuppeltje gaat slaan dan slaat zo iemand uiteraard terug.

    Geweld lost niks op.
     
  13. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    LoL je gelooft echt dat ie de spullen terug gaat geven? :confused:
     
  14. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik geloof dat 40% van alles wat er in een winkel gepikt wordt door eigen personeel gebeurd dus de kans dat die mannetjes zelf wel eens wat gepikt hebben uit die supermarkt is vrij groot.

    Daarnaast heb ik gehoord dat die vrouw nog een stoel voor der harses heeft gekregen nadat ze al bijna KO was.
     
  15. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Enne... vinden wij die landen waar dieven hun handen worden afgehakt nadat ze wat gestolen hebben ook niet primitief...?
     
  16. Dmatri

    Dmatri Bleed til you die

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige reacties die zijn wel heel erg OVERDREVEN hier,we leven hier niet in de VS of in Zuid Afrika waar het doodnormaal is dat je iemand overhoop knalt of doodschopt,we wonen in Nederland en normale mensen keuren zoiets pertinent af.Als het nou een pedofiel of een moordenaar was dan ok,ik koop 50cl blikken bij de AH voor 40 cent p/stuk....is zo'n bedrag je dood waard?

    ik ben ook voor harder optreden tegen criminelen en Zero-tolerance beleid....maar dit....als mensen dit goedpraten hoop ik dat het hier snel veranderd want dit?Zo wil ik mijn (toekomstige) kinderen niet oplaten groeien.

    Deze situatie is niet te vergelijken met die van vorig jaar bij de AH want daar was geen sprake van moord....hoe kun je dat nou vergelijken?

    Ik heb vroeger ook wel eens een pakje kauwgom gejat en ik durf te wedden 90% hier ook wel...had jij of ik ook maar doodgeslagen moeten worden???
     
  17. Dmatri

    Dmatri Bleed til you die

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er bij mij in huis ingebroken word kan ie ook rekenen op een paar flinke klappen met m'n knuppel maar reken er maar op dat dat il niet op zijn schedeldak ga lopen rammen.Waarom niet ?Omdat hij niet dood hoeft.Als ik een gun had zou ik em ook niet in zijn kop schieten..waarom niet ? Omdat je dan meer kwaad sticht als dan dat jou dan aangedaan word....

    Reken maar dat wanneer de inbreker een pistool heeft dat hij wel een gaatje in zijn hoofd krijgt...maar dan is het zelfverdediging en dat is nog altijd anders als iemand zinloos de dood injagen.
     
  18. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1

    Eindelijk eens iemand anders met goed verstand. Ik snap niet dat mensen het goed durven te praten door te zeggen van ja had ze maar niet moeten stelen.....
    En zelfs vanochtend in de spits! stonden in de ingezonden brieven dat ze het goed vonden dat diefstal eens een keer goed aangepakt werd....waar gaat eht heen met dit land....

    Een winkel is verzekerd voor diefstal, daardoor krijgen ze gewoon alles terug wat is gejat!! die winkelier is hier op geen enkele manier de dupe van als er iets wordt gejat, zeker als het gaat om een lullig blikje bier en een pak hondenbrokken.....


    Overigens Dmatri subnaam zegt "bleed till you die" :D :D :D maar tegen geweld uiteraard :D
     
  19. WeEzLe^

    WeEzLe^ Guest

    .. :{ Het zijn weeer de marokkanen die haar in elkaar hebben geslagen.... :{
     
  20. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Re: Re: Vrouw dood na confrontatie met winkelpersoneel

    En waar slaat dat nou weer op????

    Je solliciteert ernstig naar een waarschuwing met dergelijke discriminerende uitspraken. Gedraag je eens een beetje normaal, dit slaat natuurlijk helemaal nergens op :{

    Oh en nog iets: maak niet van die enorme quotes, is nergens voor nodig.
     

Deel Deze Pagina