1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vrouw dood na confrontatie met winkelpersoneel

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zilverpijl, 8 okt 2003.

1. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aan smilies te zien is 't meer bedoeld van: geef de marokkanen maar weer de schuld niet? :confused:

en idd...zon'kwoot voor 1 zin? :confused:

2. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    Eigenlijk zouden ze al het winkel personeel een taser moeten geven en als ze een dief betrappen gewoon ff schokken....dan blijft ie ook liggen en kan de politie m meenemen en je hebt ook geen last van bloed enzo.

3. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Maar daarvan kan je dan ook weer misbruik maken.. :)

4. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    leuk toch

Waren trouwens marokanen die jongens volgens mij. (het zijn ook altijd dezelfde.)

5. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0

je moet geen dingen zeggen waarvan je niet zeker bent,
    vooral als je iemand daarmee kan beledigen.
    ik ben zelf geen marrokaan, maar ik vindt dat
    dit ook niet zomaar kan.

6. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik denk dat DMXdaar cynisch was. Of niet ? (oftewel meende je die altijd dezlfden ?)

7. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Laat ik even voorop stellen dat het natuurlijk niet kan dat winkelpersoneel een stelende junk/alcoholiste doodslaan om het stelen van een blikje bier en wat hondenvoer, maar je moet ook wel naar de omstandigheden kijken. Het is gewoon een feit dat het aantal diefstallen steeds meer oploopt en dat daarbij ook steeds meer agressie bij wordt gebruikt als men hier tegen probeert op te treden. Tevens zijn overvallen of pogingen daartoe in dat soort wijken ook steeds meer het geval. Het is niet voor niets dat steeds meer winkels in deze wijken verhuizen of zelfs helemaal sluiten. Ik kan me dan ook wel voorstellen dat personeel dat hier gewoon dagelijks mee te maken heeft op een gegeven moment het gewoon helemaal heeft gehad en doordraait.

En waarom wordt Prins Bernhard nu ineens door het publiek en de media aan de schandpaal genageld als de zogenaamd grote aanstichter van dit soort gevallen? Omdat hij destijds die AH-medewerkers steunde? Ik kan me toch echt duidelijk herinneren dat bijna iedereen hem juist een held vond omdat hij tenminste voor de gewone man opkwam in tegenstelling tot de politiek en justitie die tot die tijd zich nauwelijks serieus leek te interesseren voor de toenemende problemen.

8. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de media ook über hypocriet en schandalig bezig. Die man was er gewoon voor dat mensen opkomen voor zichzelf en de maatschappij. Iedereen vond het goed van 'em, maar nu zo'n sortgelijke (wat 't in princiepe ook weer niet is) situatie zich voordoet die te ver gaat, is het opeens zijn schuld??? amehoela ameneus hiephoi. Ik wordt af en toe zo moe van de hypocricy (:confused:) in dit land :mad:

9. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    _O_ Is precies wat ik de hele tijd al probeer te zeggen, goede post._O_

10. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Waarom wordt hier weer zo'n ophef over gemaakt?? Het was een dief, een Junk die net een verblijfsvergunning had gekregen. Als een winkelier wordt overvallen en z'n kassa wordt leeggeroofd en hij kapot wordt geschoten hoor je er niemand over!!!!

11. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    Denken jullie dat het die vakkenvullers van 16 en 17 jaar, ook maar iets kan schelen dat er uit de winkel gestolen word?? Ik dacht het niet, maar die gasten vinden het wel leuk om met een vrijkaart (we moesten een dief aanhouden) iemand de tering in te trappen. Zinloos geweld waar je makkelijk mee weg komt, en nog betaald krijgen ook, dit is niet goed te praten imho

12. TheWalrus

TheWalrus Guest

Die mensen van de Albert Hein bleken ook een stel asocialen te zijn. Zij reageerden ook frustratie af. Daar schiet niemand wat mee op. Geweld is niet geoorloofd, alleen als zelfverdediging niet.Die lui van de labret hein bleven doorschoppen toen de politie al was gearriveerd, ook iets wat in mijn ogen niet kan.

Stelen mag niet, laat dat duidelijk zijn. Maar als winkelpersoneel moet je niet als een bezetene op mensen in gaan slaan. Als winkels hun prijzen makkelijk aan kunnen passen aan de euro dan mogen ze van mij ook hun beleid aanpassen aan het grotere aantal stelende mensen.

Het is knots, maar je kan geen winkel meer hebben zonder goede beveiliging. Dat is denk ik eigenlijk nooit zo geweest. Preventief beleid uitstippelen is een beter idee. En je eigen werknemers een beetje fatsoen bijbrengen lijkt me ook niet mis.

Mensen met een beperkte hersencapaciteit moeten niet de overhand krijgen. Als je het goedkeurt dat iemand eigen rechter speelt, zoals Prins Bernard dat deed, ondermijn je de overheid. Want waar ligt de grens ?

Dat die stomme Prins Bernard zich bemoeide met de affaire sloeg nergens op. Laat die gast zijn grote mond houden en lekker tijgers af gaan schieten voor het wereldnatuurfonds. Laat een stel greenpeace debielen hem in elkaar slaan, dan betaal ik de bekeuring wel.......

13. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    :{ Stoer hoor.

14. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ja, heel stoer, bijna net zo stoer als een 90 jarige fascist die onderdeel is van een zwaar verouderd instituut dat slechts nog dient als volksvermaak......

Mocht je het niet begrijpen, ik was daar cynish. Dat is een beetje net zoiets als zeggen dat ik kabouter plop op wil blazen.

Laatst bewerkt door een moderator: 10 okt 2003
  15. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    "Anja Joos, de vrouw die maandag in de Pijp dusdanig werd mishandeld dat zij overleed, had niets gestolen bij Dirk van den Broek op het Marie Heinekenplein. Dat heeft de hoofdofficier van justitie De Wit bekendgemaakt.
    Joos werd door vijf medewerkers achtervolgd, omdat zij vermoedden dat ze hondenvoer en bier had gestolen. Op het Gerard Douplein werd ze tegen de grond gewerkt en mishandeld. Ook omstanders zouden geweld hebben gebruikt.
    Naast de vijf supermarktmedewerkers pakte de politie in de loop van de week nog twee mannen op. Een van hen is weer op vrije voeten gesteld.
    "

Bron: At5

Tja, leg dat maar eens uit....

16. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Wat mij betreft worden die lui allemaal als volwassenen berecht en minstens veroordeeld voor doodslag. Echt schandalig.

Laatst bewerkt: 10 okt 2003
  17. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    ja. het waren trouwens ook markokanen.

18. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    ^^achterbakse mannetjes die op een forum rechtse discriminerende grapjes maken, maar op de straat hun lippen stijf opelkaar houden beetje triest

19. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    wie zegt dat ik dat doe?

20. TheWalrus

TheWalrus Guest

DMX nu heb ik zelf verkeerd gevraagd. Twee vragen.

Was jouw lichtelijk bevooroordeelde opmerking cynish of niet vraagteken

Denk je echt dat marrokanen altijd de crimineel zijn en dat blanke nederlanders niks verkeerds doen vraagteken

Laatst bewerkt door een moderator: 10 okt 2003

Deel Deze Pagina