1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vrouw dood na confrontatie met winkelpersoneel

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zilverpijl, 8 okt 2003.

1. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    eerste vraag: opmerking was niet cynish
    tweede vraag: nee dat denk ik niet maar het is wel een feit dat de meeste criminele delicten worden gepleegd door marokanen. Ik zeg niet dat alle marokanen crimineel zijn maar wel een groot deel.

2. TheWalrus

TheWalrus Guest

3. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Diep, diep triest :{

4. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    En dan komen die marokanen dalijk en dan zeggen ze; Maar ze discrimineerde ons daarom hebben we haar geslagen...

Het is een andere discussie maar ik wil het toch ff kwijt; Vooral marokanen voelen zich erg snel gediscrimineerd. Je kan bijna niks zeggen of je bent al bezig hen te discrimineren.

5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Maar wie zegt dat ze alles had betaalt?? Misschien had ze wat betaald en de rest in de zak gestoken?? Dat kan toch ook he?? Nee daar wordt natuurlijk weer niet aangedacht. En dat over die scapoes, er is gewoon een heel groot gedeelte die het verpest voor de andere. Ik ken genoeg "normale'' scapoes. Maar ik maak het hier bij mij in N'gein ook mee hoor. Op de een of andere manier zijn ze sneller opgefokt ik weet niet hoe dat komt, maybe de cultuur??

6. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Don Juan, zit jij nu gewoon een excuus voor ze te zoeken ofzo?
    De jongen die heeft bekend zei zelf dat ze niks had gestolen, de vrouw had iets geroepen in de geest van "kut-Marokkanen" ofzo...
    Is toch te gek voor woorden dat je daarvoor iemand DOOD moet trappen, je moest eens weten wat Marokkanen allemaal roepen naar anderen, 7 op de 10 keer zijn die gasten zó opgefokt, ik weet ook niet HOE dat komt maar als je al allochtoon bent mag je je wel een wat netter gaan gedragen, imo :mad:.

7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Nee man je moet niet denken dat ik het voor ze op wil nemen ofzo hoor!! Maar ik werk ook in een winkel dus ik ken die sneaky manieren van winkeldieven wel!! Maar ik wist niet dat die jongen het toegegeven had dat ze niks had gestolen!!!

Die laatste zin heeft een beetje een discriminerende ondertoon, ik neem aan dat je dat niet zo bedoelt???

8. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dat ze die daders gewoon tegen de muur aan moeten zetten en een nekschot moeten geven, en dat rechtstreeks op tv uitzenden... Dit gaat echt te ver, die marrokanen/turken weetikveel wat voor mensen moeten effe oprotten met hier de regels uit maken...

9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Wat mij nog het meeste tegen de borst stuit is dat er getuigen zijn die hebben gezien dat de belagers JUICHEND terug naar de winkel zijn gelopen nadat ze twee minuten lang op haar hebben staan inbeuken...:mad:

10. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt inderdaad ietwat generaliserend, maar die figuren die hier alleen maar komen om te kutten, heb ik het echt helemaal mee gehad...
    Ik bedoel, ze mogen zich wel wat meer aanpassen aan dit land/zich gedragen, het blijven toch immigranten....

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Tuurlijk dat ben ik helemaal met je eens. Er zijn idd een hele hoop gasten die zich niet helemaal netjes gedragen maar daar zitten ook een hoop blanken tussen!!! Maar je moet een bepaalde groep mensen niet over een kam scheren. Het zijn altijd weer die buitenlanders!!! Ik ken veel buitenlanders, heb trouwens alleen maar buitenlandse vrienden en dan reken ik ook halfbloedjes mee. En die zijn echt niet allemaal crimineel hoor!!! Ik ken genoeg nederlandse jongens waarvan ik denk die hadden beter niet geboren kunnen worden!!!

Wie heeft Pim ook al weer vermoord??

12. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het sowieso al apart dat je met zeven man achter 1 vrouwtje aan gaat rennen. En om twee minuten lang op een vrouw gaan intrappen omdat ze "kutmarrokanen" heeft geroepen vind ik onbegrijpelijk, echt een schande

13. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Zo'n schande vind ik dat niet, want die medewerkers zullen zich echt diep beledigt hebben gevoeld. Wat die vrouw deed is trouwens ook een vorm van disciminatie en dat vind ik ook niet kunnen.

14. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hou toch op!!! Ze had gewoon haar blikkie bier en hondenvoer betaald en de medewerkers hadden zich verontschuldigd! Vervolgens komen er mensen om haar heenstaan die haar van alles toeroepen en bedreigen. Tja, dan ga je wel eens dingen roepen. En om dan iemand dood te schoppen omdat ze je "kut-marokkaan" toeroept....? En vervolgens je beroepen op het feit dat je met je vrienden gediscrimineert voelt?????

Maar goed, als jij iedereen wil laten doodschoppen omdat mensen niet meer tegen een scheldwoord kunnen...

15. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, als iemand je voor sukkel uitscheld ga je diegene toch ook niet doodtrappen. Ok, misschien is dat geen discriminatie, maar discriminatie is ook een ongepast woord. Het gaat gewoon om schelden, discriminatie is zwaar overtrokken. Alles is tegenwoordig discriminatie. Zeg ik kut turk ben ik heeeeel slecht bezig, zeg ik kut weif vind niemand het erg :confused: Wat is er zo erg aan om een turk te zijn????

Ach, laat ik 't anders zeggen...als iemand je uitscheld voor kut computernerd (want je zal maar af en toe eens achter je computer zitten dus bij die groep horen) wordt je ook gediscrimineerd...ga je dan iemand doodmeppen? |:-

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Heb je mij dit horen zeggen dan :confused:

Ik wil alleen maar zeggen dat je niet moet doen alsof het een arm zielig vrouwtje is dat niks heeft, en tuurlijk hoef je niet iedereen dood te trappen die iets steelt, maar ik denk ook eerder dat dit doodslag is ipv moord. Iemand vermoorden vind ik zeker niet goed.

Je hoeft trouwens ook niet zo te schreeuwen ;)

17. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb je 't nog niet helemaal meegekregen. Dit zielige vrouwtje heeft helemaal niets gestolen.

18. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    :eek: , sorry, ik had de reply van Da-Z niet helemaal goed gelezen:eek:

19. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik maak ook wel eens fouten (*kuch*RtcW: ET draad *kuch* :eek:)

Maar je hebt in de "globale" discussie wel gelijk natuurlijk....ik ga ff het verschil opzoeken tussen doodslag en moord :+ Ben nooit zo thuis in Recht.

Edit:

20. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Moord is als je iemand dood maakt met voorbedachte raden en doodslag is als je iemand dood maakt zonder dat je ook maar enig idee hebt wat je doet, dus als je bijvoorbeeld heel driftig bent ofzo, dan kun je jezelf wel eens niet meer beheersen.

Ik hoop dat ik het zo goed zeg;)

Deel Deze Pagina