Vrouw dood na confrontatie met winkelpersoneel

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zilverpijl, 8 okt 2003.

  1. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Er is hier IMO sprake van moord, mensen die namelijk niks met de situatie te maken hadden hebben haar doodgeschopt. Tevens was zij redelijk weerloos en ze was ook nog eens een vrouw!!! Heldhaftig hoor :{

    Dit stukje komt misschien een beetje boos over, maar ik vind dit gewoon een belachelijke situatie die best voorkomen had kunnen worden
     
  2. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind 't ook wel een b'tje raar om over doodslag te spreken. Als mensen door zoiets heel driftig (damn wat een understatement :)) worden dan krijgen ze wat mij betreft TBS met dwangverpleging ofzo...in ieder geval een psychiater, en die ouders moeten dan ook een paar cursusjes krijgen. Ik ben zelf 21, maar ik vind onze generatie en die erna echt 10x niets qua opvoeding hoor....dit sort dingen zijn hier een direct gevolg van!
     
  3. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Precies! We hebben te maken met een generatie die redelijk hoog is opgeleid (als je het vergelijkt met voorgaande eeuwen) en wat doen we met onze intelligentie: proberen ons probleem af te wentelen op een ander! Echt, in deze tijden gaat het erom om als individu maar zoveel géén verantwoordelijkheid te nemen voor je eigen daden.

    Dit is wederom ook zo'n geval: ik hoorde net dat een paar van die marokkanen het er waarschijnlijk op gaan gooien dat ze zich gediscrimineerd voelden. En ff voor de duidelijkheid: dit is geen statement tégen marokkanen, maar een opmerking inzake déze discussie.

    Dit is echt te triest voor woorden :mad:
     
  4. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Als ze daar mee aankomen bewijzen ze in mijn ogen alleen maar dat ze hardstikke gek zijn. Ook in Marokko wordt je flink aangepakt door de politie als je iemand doodschopt omdat die iets roept wat je niet zo leuk vindt.
     

Deel Deze Pagina