Vuurwerk (2003/2004)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 26 okt 2003.

1. blackdisc

blackdisc Guest

je hebt helemaal gelijk met dat er iets minders gebeurt vorig jaar zart ik met wat vrienden vuurwerk af te steken nou een vriend van mij had een rotje in zijn hand de andere ging een rotje afsteken nou mijn 1ste vriend die hield zijn rotje erbij vergat helemaal dat het in zijn hand zat en BAM!! het rotje ontplofte in zijn hand maar hij had alleen maar veel pijn en geschrokken maar nix ergs

2. blackdisc

blackdisc Guest

k heb ff 1 vraagje mag het bijvoorbeeld dat ik een 3sloffen rotjes van vorig jaar dit jaar afsteek en wat bayby fluit pijltjes ze zijn niej vochtig helemaal nix mee aan de handje maare mag dat dan is dat gevaarlijk ofzo ?

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nja, ik had laatst nog ":+ DON`T TRY THIS AT HOME :+* een romeinse kaars aangestoken en die begon echt gelijk te vuren dus bijna zo`n ''bal'' in me oog*:eek:

* en dan zit ik te zeiken over veiligheid:+

nja, dat is overdreven, maar wat wel gebeurde was:
    Die ballen kwamen vet snel na elkaar... maar gevaarlijkk.. nou nee...(natuurlkijk is het gevaarlijk, maar niet op de manier: gevaarlijk gevaarlijk)

4. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me sterk dat daar iets mee kan gebeuren.. wij steken heel vaak oud vuurwerk af, zolang het goed droog is gaan ze gewoon af.. gewoon lontje aansteken en weggooien, als er niks gebeurt laten liggen, maar dat spul blijft allemaal gewoon goed..

lekker vuurwerk afsteken.. ik heb eigenlijk alleen nederlands vuurwerk, dus geen illegale troep, mag niet van m'n ouders.. magoed, we lopen toch de hele dag van half 11 's ochtends ofzo tot 'snachts 1 uur ofzo vuurwerk af te steken.. vant jaar daarna waarschijnlijk nog naar Hulst en daar nog wat knallen..

5. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    als er eentje het niet meer doet, dus als ie niet afgaat, dan moet je het natuurlijk niet oppakken om te kijken wat er aan de hand is, het kan natuurlijk langzamer afgaan omdat er vocht in is komen zitten... ;)

6. blackdisc

blackdisc Guest

gelukkig ik kan nog mijn vuurwerk van vorig jaar afsteken :D

7. blackdisc

blackdisc Guest

weet iemand iets bijvoorbeeld zelf vuurwerk maken ? :) ?

8. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    zoek op vuurwerk.pagina.nl naar 'zelfmaken' of 'illegaal' ofzo.. of zoek bij google op 'vuurwerkkookboek' of iets in die richting.. een boel tips om zelf vuurwerk te maken.. van redelijk normaal ('vul een tictac doosje met kruit, aansteken en wegrennen (als je gooit breekt het)') tot behoorlijk extreem ('breek de stok van een lawinepijl, maak er met dik plakband aan de zijkant 10 haarlakspuitbussen aan vast, zet hem ondersteboven in een weiland.. steek aan en maak dat je wegkomt! schuil achter een muurtje om rondspattende ijzerscherven te vermijden!')..

of ga naar een vuuwerkforum..

9. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    dat lawine pijl is nogal extreem

10. Razor

Razor Online enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Doe mij maar XBoxgames ipv vuurwerk!!

11. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    allebei mss????

@ Blackdisc, ga s naar arjanuitman.com
    meld je dan vervolgens aan om te posten...
    (al zou ik niet weten waarom je dat zou willen)
    ga dan naar forum en daar vind je heus wel wat je zoekt;)
    het is wel een forum met members van laag niveau :{
    maar het is wel gevaarlijk! zie als voorbeeld, nieuwsbericht vorige page.

Laatst bewerkt: 19 nov 2003
  12. blackdisc

blackdisc Guest

maar hoe bedoel je aanstampen ????

13. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    het kruit wat bij elkaar 'drukken'.

bijv in een fles van 1 liter kan je bijv (om zomaar wat op te noemen) 1 kg? 1/2 kg? inzetten, als je dat dan bij elkaar gaat 'drukken komt er wat meer ruimte... ;)

14. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    trouwens ik kom steeds meer in de sfeer van nieuwjaar...!
    -er zijn bij mij hier al van die houten lantaarnlampen gezet... doen ze elke jaar, voor mij betekent het dat kerst/sint/nieuwjaar vlakbij is!
    -ik heb vandaag de vrachtwagens van de crowncollectie gespot toen ik in de bus zat! ik wou bijna uitstappen en hollen naar de 2 vrachtwagens! :D (ok dat is weer te overdreven:cool:)

ik ben nu ongeveer 60% in de sfeer van nieuwjaar;)

15. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    *cough* vandaag strijker afgelaten per ongelukt al die gas die er uit komt in geademd werd ziek en kon niet ademen :'-(

16. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    43 ton verboden vuurwerk ingenomen

Den Haag - Vorig jaar was de stand op 19 november ruim 24.000 kilo. Dat liep op tot 131.000 kilo eind december.

Dit jaar controleren de politie en betrokken inspecties extra streng op de opslag, het vervoer en de verkoop van vuurwerk. Ook de aankoop en het vervoer uit België wordt extra in de gaten gehouden. Veel van het in Nederland aangetroffen illegale vuurwerk komt bij de zuiderburen vandaan. Volgens het OM is die extra aandacht voor de export uit België er de oorzaak van dat veel meer illegaal vuurwerk in beslag is genomen.

Het ingenomen vuurwerk is opgeslagen in een bunker op een geheim terrein van Defensie.

17. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    A Story: Ongeluk met vuurwerk.

WAARSCHUWING! Niet bestemd voor mensen die niet tegen dit soort dingen kunnen, kortom: niet bestemd voor tere zieltjes!

Ik heb jullie gewaarschuwd!

zeer walgelijk en verschrikkelijk...
    en er staat dat het net zo goed met legale vuurwerk had kunnen gebeuren... ja dat kan, alleen als je je niet goed gedraagd met vuurwerk! want een legale rotje vliegt heus niet vanzelf!!

Wie met vuurwerk stunt is een rund!

18. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Oh.. mijn.. god.. :'-(

19. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind die bloederige foto's nog niet zo erg, maar die na het opereren :'-(

20. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Das een oude site, die is nog van vorig jaar, maar hij staat me nog vers in het geheugen :|

Wat lijkt het me eigenlijk Godsafschuwelijk om wat vingers te missen.. Nooit meer de mogelijkheid te hebben om te kunnen gamen..

Laatst bewerkt: 22 nov 2003

Deel Deze Pagina