1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vuurwerk (2003/2004)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 26 okt 2003.

1. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik had vorig jaar geen zin meer om een uur of 3 om die rotjes en andere bagger in de lucht te jagen dus heb alles in een kartonnen doos gedaan en in de brand gestoken :D, dat spul dat fikte aardig 8)
    Waarom ga ik er altijd vanuit dat ik weinig geld ga besteden aan vuurwerk en dat ik achteraf tot de conclusie kom dat ik nog meer dan vorig jaar had uitgegeven. 2 jaar geleden was het 70 gulden of zo. Toen dacht ik, ik ga echt niet meer zoveel geld aan die shit uitgeven. Zat vorige keer op €50... en dat zie je dan in 1 dag weg branden en weet ik veel wat. Het zal dan volgende de grafiek dit jaar nog wel meer worden ben ik bang :p

2. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ik eet vooral oliebollen en chocola met oud en nieuw. vuurwerk kost teveel gel;d..misschien dat ik voor 10 euro wat grondbloemen en potten aanschaf..blijft leuk.

3. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    idd vuurwerk kost heel veel geld... sommige zijn het niet eens waard voor zoveel geld...

ennuh, mie no alcohol drinks;)

4. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat ik dit jaar wel één of 2 van die écht leuke potjes ga kopen, krijg je tenminste waar voor je geld. Maar ook wel 4 slof babypijltjes en wat grondbloemen. Die knal shit heb ik nog wat van liggen, en vind ik nu (16) niet zo veel meer aan. Een grote pijl gaat er ook altijd wel in :)

5. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben een vuurwerk-bietser. Voorafgaand aan oud en nieuw vertel ik iedereen dat ik er dit jaar maar geen geld in ga pompen, en op de betreffende avond "help" ik iedereen met afsteken van die knaldozen. Mooi man.

6. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    niet in combinatie met vuurwerk idd..

ik koop dit jaar geen vuurwerk, dus extra centjes voor bier :D

bier = gegarandeerd lol, vuurwerk niet ;)

7. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    ik mag dus geen alcohoooll:D:D
    dus stamp het me asjeblieft nie in:D

8. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Tenzij je zo hard verzuipt dat je complete lever erosie krijgt ;)

9. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ja, vooral zeggen!!!

HAHAHAHA!!!

Badkiller mag geen alcohol!! Badkiller mag geen alcohol!!Badkiller mag geen alcohol!! Badkiller mag geen alcohol!!Badkiller mag geen alcohol!! Badkiller mag geen alcohol!!Badkiller mag geen alcohol!! Badkiller mag geen alcohol!!Badkiller mag geen alcohol!! Badkiller mag geen alcohol!!Badkiller mag geen alcohol!! Badkiller mag geen alcohol!!Badkiller mag geen alcohol!! Badkiller mag geen alcohol!!Badkiller mag geen alcohol!! Badkiller mag geen alcohol!!Badkiller mag geen alcohol!! Badkiller mag geen alcohol!!Badkiller mag geen alcohol!! Badkiller mag geen alcohol!!

Moehahahaha :D

/edit: check mn onderschrift *)

Laatst bewerkt: 26 okt 2003
  10. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Vuurwerk, Hekel aan.

Waarom dan wel.
    Nou, ik ben dus op 31 december jarig. En ja, dan zegt iedereen:
    Jij vraagt zeker vuurwerk voor je verjaardag.
    Is dat irritant? Ja.
    Koop je daarom juist geen vuurwerk? Ja

:)

11. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    ha dat is zeker iritant!

*behalve als je je bedenkt dat iedereen feest viert omdat jij jarig bent!:D*
    :cool:

12. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ik koop het samen met mn broertje, ik geef een euro of 30-40 uit, dit jaar wel wat meer omdat ik nu een bijbaantje heb.
    vooral veel rotje´s (9 slof vorig jaar) gewoon erg grappig, ook altijd wat tollen en pijltjes ik ga dit jaar meer siervuurwerk kopen, ik wil het wel graag in het buitenland kopen, maar kwoon in Friesland (*frieslan boppe*) dus dat is neit echt in de buurt

13. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Pff, ik geef er geen geld aan uit. Hoogstens wat sloffen rotjes ofzo, die dingen kosten toch niets. En sier vuurwerk koopt mijn vader elk jaar, maar die wil er ook niet te veel aan uitgeven. Dus zijn het meestal van die paketten van niks.

14. Karelax

Karelax Guest

mwah wat babypijltjes om op mekaar te schieten maar dan houd het ook op.Ik denk iets van ?15,- uit te geven

15. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    2004: Het jaar voor XBW :cool:
    Verder koop ik misschien vuurwerk maar ik gok van niet. me ouders misschien.

16. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    ik ga geen vuurwerk kopen, ik denk dat ik ga werken op oudejaarsdag.

17. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    waarom het jaar voor xbw??

18. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    denk niet dat je daar antwoord op zult krijgen..8) geheimm!!8)
    en idd ouders kopen grote sierpakketten (en dure natuurlijk)
    en dan als ze het aansteken heb ze nog een glaasje wijn in hun handen..
    maar dan hebben ze natuurlijk echt heeeeelee mooie pakketten... gewoon heel mooi
    wat ik een echt originele idee vond: wat benzine of tenminste ietrs wat lekker brand... en dat hadden ze op de tramsporen gezet... en hup vuurtje erbij!
    prachtig!! was echt heeel mooi om te zien... we hebben het trouwens op video alleen jammer dat ie niet op mn computer kan worden aangesloten...

Laatst bewerkt: 27 okt 2003
  19. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    oei geheim, volgend jaar wordt het jaat van de xbox, dus van xbw, ik ben benieuwd.

ontopic: mn ouders kopen geen vuurwerk, geldverspilling, ik vind het gewoon wel lache, met vrienden beetje de stad door lopen, en wat dorpen enz.

20. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    jah, je mag officieel vanaf kdacht iets van 10 uur smorgens tot 3 uur snachts vuurwerk aansteken..
    dus meestal ga ik vanaf 12 uur smiddags met mn vrienden ff rondlopen...
    is altijd wel vet _O_
    maar dat is uiteraard alleen voor al het knalwerk etc.

Deel Deze Pagina