1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vuurwerk (2003/2004)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 26 okt 2003.

  1. gerjan

    gerjan Guest

    vet:D maar die flowerbeds van bijv. lidu zijn ook gewoon 4/5 cakes aan elkaar is toch ook snel 1000gram.. mag dat dan weer wel:confused:

    Hoe snel "loopt" die lont trouwens?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 dec 2003
  2. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe snel die lont loopt geen idee.... maar idd officieel mag dat ook niet nee.
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    e
    Het lont dat je aansteekt is normaal, het lont dat de cake`s met elkaar verbind (en dus een zogenaamd flowerbed heet) gaat erg snel met schietlont, wat je ziet bij 1000-klappers en Jumping/Crazy Jacks.

    Flowerbeds die wij kennen mochten wel, dit jaar mogen ze nog wel, maar eigenlijk niet.. want ze kunnen omvallen (nja, hoe zo`n redelijk groot ding kan omvalllen mag joost weten)

    Dus als je volgendjaar nog een flowerbed wil dan moet je hem nu kopen, hoewel ik je hem niet aanraad want die zooi die ze hier verkopen (inderdaad gewoon 3 a 4 cakes aan elkaar) is 3x niks.
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2003
  4. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Vraagje (sorry voor dubbelpost, maar anders leest niemand het:+)

    ik heb een (dringende)vraag, ik ga morgen naar Belgie,
    ik wilde dan dus al vuurwerk kopen, maar alle winkels die net over de grens liggen zijn om 6 uur al dicht en dat halen we net niet.

    Mijn vraagje is dus, weet iemand belgische vuurwerk winkels die langs de kust liggen;
    Oostende/koksijde etc,

    Alvast bedankt,
    ik kon er namenlijk nagenoeg geen vinden..
     
  5. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb ik ff een vraagje. Niet dat ik tegen illegaal vuurwerk ben, integendeel zelfs *) . Maar waarom wordt deze thread niet gesloten, terwijl andere treads waar ook maar een keer het woord illegaal in voor komt meteen worden gesloten? Deze thread heeft volgens mij toch ook een hoog illegaal gehalte :confused:
     
  6. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Hiermee word de gamesbizz niet naar de klote geholpen. :D
     
  7. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, maar weet iemand een adresje waar ik aan illegaal vuurwerk kan komen in de betuwe??? Zal wel niet, maar ik dacht ik kan het altijd vragen, toch?
     
  8. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja als we nu gaan handelen dan heb je wel kans dat hij gesloten wordt ;)
     
  9. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    idd, dat gaat dan wel te ver....

    maar ik heb mn 'disclaimer' in mn 1st post staan ;)
    erg duidelijk zelfs;)
     
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, hallo!!?? ik vraag voor een adres, ik wil niet eens illigaal vuurwerk kopen,
    ik wil gewoon een vuurwerk-winkel waar ze normale babypijlen,grondbloemen,romeinse kaarsen etc hebben,

    zoals je kan lezen zoek ik slechts een winkel, ik zoek geen illigaal vuurwerk (volgens de Nederlandse wet)

    LEES VERDOMME EENS!!!

    dus nogmaals, weet iemand een vuurwerk-winkel in belgie, langs de kust? alvast bedankt!!
     
  11. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    En dat op 2de kerstdag.....

    Ik heb het helemaal niet tegen jou QwX maar tegen X BelieveR.

    En doe a.u.b. eens normaal, en als je zo graag een adresje wilt moet je echt zelf zoeken want ik weet niks van Belgie af. En al wist ik er 100 dan kreeg je het nog niet van mij te horen met je achterlijk domme posts...|:-
     
  12. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, je handelt dan toch niet? Je fungeert als een soort telefoonboek, ja toch?? Ik bedoel er worden toch geen prijzen en zo afgesproken?
     
  13. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    neeh, maar je verwijst iemand wel naar iets illegaals, en dat mag dus niet.....

    of zit ik weer verkeerd?
    kom me ff corrigeren meneer 'phantom' :{
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2003
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had het ook niet tegen jouw :+
    daarbij, ik vraag het ook niet aan jouw maar aan de forum-members (jaja, daarbij behoor jij ook maar ook andere mensen)

    anyways, als iemand een adres weet waar ze ook nog normaal vuurwerk hebben (niet alleen maar ''volgens-de-Nederlandse-wet-illigaal-vuurwerk) dan stuurt hij/zij maar een pm`tje en zal ik hem/haar erg dankbaar zijnn.


    ..en jouw dealer dan.. :+
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2003
  15. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Dit wordt mijn laaste jaar vuurwerk, mijn goede voornemenen voor volgend jaar is dat ik kap met vuurwerk :)
    (Bwahaha, dat hou ik nooit vol:+)
     
  16. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    damn bij mij is de buurt hoor je steeds harde knallen. eerste paar uren was het nog wel ok maar nu irriteerd het nogal
     
  17. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    haha, neeh joh, ik verwijs jullie toch niet naar hem:+

    wou net zeggen 8):cool:

    deden ze dat hier maar :'-(

    stuur ze maar gerust hiernaartoe hoor :cool:


    niet dat het hier doodstil is ofsow, het mag van mij wel meer!!:9
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2003
  18. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb best zin in Maandag, kan je het halen.
    Kben vanaf maandag t/m donderdag 4 uur 's morgens bezig met vuurwerk af te steken niet non-stop natuurlijk. =''D
     
  19. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gister al wat vuurwerk afgestoken :D (domme opmerking)
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    hmm, Er moet toch wel ergens een winkel in de buurt van Koksijde liggen, nja ik weet er in iedegeval 2, maar daarvan hebben ze beiden eigenlijk helemaal niks :).

    Nja, ik heb nog een (1) romeinse kaars dus...:+

    trouwens, ik hoorde hier echt vet doffe knallen, eerst dacht ik aan knalerwten:+, maar daarna wist ik het zeker:
    iemand stak een cake af, ik heb alleen het geluid gehoord, maar niet de uitwerking ervan.. :mad:
    maar het was toch wel lache :)
     

Deel Deze Pagina