1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vuurwerk (2003/2004)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 26 okt 2003.

  1. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    maar waar komt al dat vuur vandaan? volgens mij komt er niet zoveel vuur uit een rotje.
     
  2. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Geloof je met niet ofzo?

    het is ECHT EEN ROTJE
     
  3. Darko

    Darko Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    0
    dudes ooit knallen vuur gezien in een captured foto??
     
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja kan ook, grondbloemen zijn heel heet en glas kan niet tegen hitte
     
  5. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    OP !!!!!! ALLES IS OP!!!!!!!!!!!!!!!


    w00t het was best erg hier... veel matten en potten.. etc.
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ben gekapt met afsteken.. kreeg de laatste 170 rotjes en 120 babypijlen er niet meer doorheen
     
  7. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    daar had ik een trucje voor :+
     
  8. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Vertel Vertel
     
  9. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19

    beetje ingewikkeld, *not* ben gewoon te moe om het te vertellen, anyway ik neem het woord vuurwerk de komende 10 maanden niet meer in mn mond!!!!!!!!!
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2004
  10. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren vanaf 9 uur tot 's nachts half 4 Vuurwerk afgestoken met een mat van mn, niet non-stop natuurlijk, maar met een paar kleine tussenpauze's erdoor moest het wel lukken.
    En kheb nog wat Vuurwerk over: Pak Jumping Jack's, Wondertollen, RomeinseKaarsen, direct maar ff opmaken.
    Twas een geslaagd daggie. :lol:
     
  11. crazysoldier

    crazysoldier -

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    spiritus_O_ en dan als de fles leeg is, gronbloem er in:+
    mooie vlammen :p
     
  12. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    thinner werkt ook 8)
     
  13. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Je snijdt een tennisbal half open (als een soort gleuf) , vervolgens doe je er zwavel in (gewoon van een luciferkop afkrassen/snijden) vervolgens als je de tennisbal rond de helft (1/4e t/m 1/2e) hebt gevuld stop je hem helemaal vol met lucifers, ja dat is inclusief stokje! Stuk of twee van die afstrijk papiertjes (van het lucifers doosje afgehaald) en dan de tennisbal met goed-geluk tegen de muur aanmijten... Oja maak die opening nog wel even dicht..!
     
  14. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Oja, ik heb nog even geprobeerd met Grond Bloom Flowers in het asfalt te brand, en ja het asfalt gaat branden!
     
  15. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Damn, hoor net dat iemand uit mijn dorpje die ik nog wel ken (niet goed) met oud en nieuw is verdronken. Ze kwam thuis nadat ze iets teveel op had, ging nog ff wat flessen buiten zetten en is toen waarschijnlijk gevallen ofzo en met haar hoofd in de vijver terecht gekomen. daar verdronken..

    Nog iemand anders gehoord van ongelukken op oud en nieuw?
     
  16. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Wreed! Hoe kan dat nou op de eerste foto´s zie je een plaatje waarbij alleen nog bot er boven uit steekt met nog een halve vingers, en toen in het ziekenhuis waren ze eraf!:confused:
     
  17. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Ja er zat alleen nog botje dus dan denkt het ziekenhuis die halen we er ook nog maar af; krijgen wij ook weer geld voor.8)
    Ik snap sowieso niet hoe die gast dat heeft geflikt. Hij steekt rotje aan gooit hem weg en op een of andere reden komt ie weer op zijn gezicht af>>?? Dan ben je wel erg dom. Stond ie tegen een muur aan te gooien ofzo. En dan verbazen dat ie terugkomt.
    rare mensen.
     
  18. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    rotje?
    dat denk ik niet hoor....
    als een rotje in je hand ontploft is bloeden het ergste wat er kan gebeuren:eek:

    maar bij illegaal en homemade natuurlijk niet ;)
     
  19. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Sterker nog een Kanonslag/Rotje kan je in je hand houden aan het uiteinden vasthouden.
    Heb het niet geprobeerd, en ga het ook niet proberen maar iemand kon me dat vertellen. O-) Dus ik weet niet of dat het wel waar is.
    En zoals Badkiller al zei, van een Kanonslag/Rotje kan het niet zow erg zijn, brandwond+beetje bloed maximaal.

    Heb net nog wat Kanonslagen en FantasyKanonslagen gekregen van mn buren. _O_
    En vanaaf krijg ik ook nog een slof Kanonslagen. _O_
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2004
  20. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb de afgelopen jaren wel meerdere malen rotjes in m´n hand ontploft gehad en of op andere lichaamsdelen, in de buurt doen we een soort oorlog met vuurwerk is wel lachen maar kan wel fout gaan zo kreeg ik afglopen woensdag nog een vuurpijltje tegen m´n keel en het verbaasd je misschien; die hebben een vrij harde kop...

    Het ontploffen van een rotje is wel een kut gevoel of eigelijk geen gevoel... de hele vinger of meerdere vingers tintelen zo´n half uur lang en als je hem zoals 2 jaar geleden de lucht in probeerd te gooien en hij net naast je oor ontploft piept het ook nog behoorlijk..... ik denk dat zo´n rotje alleen schadelijk kan zijn in de ogen of als je de hand sterk dichtknijpt maar wat ik er van heb overgehouden is twee dagen zwarte roest pleken en brandblaren dus dat valt mee in verhouding met het besproken verhaal...!
    (En ik kan Xboxen dus ik ben niks kwijt geraakt!)
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2004

Deel Deze Pagina