1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vuurwerk (2003/2004)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 26 okt 2003.

  1. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Een vriend van mij wou een kanonslag aansteken, maar toen rende hij weg voor een ander rotje voor zijn neus. Hij was alleen vergeten dt het rotje in zijn hand nog aanstond. En toen was het boem....maar hij had niks:)
     
  2. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    tot het echt fout gaat, en je het niet verwacht, dan ben je de sjaak :+

    ik ben terug uit belgie, en kon helaas niet op het WWW,
    impressie Belgische vuurwerk:
    1) flut:)

    ik heb een paar winkels langs de kust gehad, en ze hadden eingelijk niks en was extreem duur,
    ik werd opgelicht waar ik bij stond _O_ maarja, ik wilde wel wat vuurwerk.. dus heb voor 20 euro ofzo.. wat ''super-mini-pijlen'' (3 x fluit en veel hardere knal dan in Nederland dat wel -- €7!!!!!!!!), romeinse kaarzen (25 bal.),6 pijlen (16 gr - vet mooi dat wel..:+ --> €6),wondertollen( €5 voor 5 :mad: :mad: )
    en wat knetterballetjes (ik weet daar de naam niet van, precies het zelfde dan in NL alleen 0,25 duurder :mad:)

    opzich was het wel cool vuurwerk vooral de 16gr`s pijlen die wel goedkoop waren, maar de rest was duur voor weinig, toch wel leuke oudènnieuw gehad, met een zeer coole vuurwerk show in:

    koksijde/nieuwpoort (weet ik veel welke - was nogal verweg)
    sint-idishbald ( stond er dichtbij was zeer mooi, echt proffesioneel vuurwerk.. en lang +/- 30 a 45 min)
     
  3. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Net tering, had zo'n FantasyKanonslag kwou um aansteken en toen gooide ik het weg, alleen toen later bleek dat ie niet afging omdat niet het hele lontje op was (Laat maar zo zeggen) er zat nog een lontje aan van zo'n 2 milimeter.
    Dus ik steek um nog ff snel aan en meteen weggooien, alleen toen knetterde die ff allemaal vonkjes en vuur op mn hand, en toen knal.
    Heb er wel een brandblaar aan overgehouden en het doet nog een klein beetje pijn.
     
  4. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    lol, net toen we er over praatten:D:cool:
    ff snel uitgeprobeerd?:cool:
     
  5. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Kgah direct een bom maken buiten, er is toch veel visite me pa is jarig, zijn een beetje aangeschoten dus dan mag het wel, anders moch ik denk ik geen bom maken. O-)
    Ff alle mensen in de buurt wakker knallen. :D
     
  6. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    same here:)
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    hmm, ik heb nog +/- 70 van die minipijltjes alleen die maken een echt tering geluid, ik ben een beetje bang dat straks de politie voor de deur staat omdat een een of andere idioot me wil naaien (lees: de beuren van een vriend van me - aan de overkant :))

    gisteren nog wat romeinse kaarsen op gemaakt en ga vandaag nog ff een paar wondertoller en wat sterretjes op maken op een speciale manier :+
     
  8. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    ik heb op 31 dec bezoek gehad van de politie........we mochten niet tegelijk 4 kerstbomen op een vuur gooien, dat geeft zoveel rook. ik had mazzel dat ik net me nitraten had afgeknald anders was ik de lul...............altijd ook die k*tburen die bellen.
    grrrrrrrrrrrrrrr
     
  9. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik had ook een rotje aangestoken en toen ging die meteen af (4 jaar geleden alweer). Niks aan de hand met mijn hand..

    Lijkt me dus bullshit van die gast. Ten eerst kloppen die foto's voor geen hol..En daarnaast was het dus illigaal vuurwerk dan denk ik.
     
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Geen hol!!?? het kan altijd toch(!) fout gaan, die gast had gewoon dikke pech..
     
  11. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij ons in de buurt zijn ze niet zow naai. :p

    Hier een link om een Wondertol/Grondbloem hard te laten knallen, ze zeggen dat het even hard knalt als een Nitraat. :+
    Jammer dat ik er geen meer heb. ;_;
     
  12. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat moet je tegen hem zeggen DUDE |:-
     
  13. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    @XTM: wat is exposy?
     
  14. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat weet ik ook niet, maar je moet gewoon doen wat ze ook op die foto's doen, heb het zelf niet geprobeerd ivm dat ik geen Gronbloem meer heb.
     
  15. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil het wel doen maar weet niet wat dat spul is
     
  16. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt een Grondbloem.
    Je haalt het kruit eruit via de achterkant (Zie foto)
    Klik
    (Pas wel op, want volgens mijn kan er vonkjes komen, zodat het af kan gaan ofzow)
    Laat noh 1 CM kruid erin zitten van boven, kan je gemakkelijk meten door iets op dat ding waar je het kruid mee uit haalt iets op te plakken. (Zie foto)
    Klik
    Dan heb je verschillende kruid "Bruine" en "grijze/zwarte" dat grijze stop je weer terug in de Grondbloem.
    Stop er een stukje toiletpapier ofzo erin, lijm erop, wachten tot dat het droog is, en klaar.

    Nou heb ik eigenlijk hetzelfde verteld als wat er op de foto's gebeurde. :{

    Maar dat spul wat jij denk ik bedoeld is ook gewoon dat kruid wat erin zit, als je de Grondbloem zo openmaakt, komt er eerst bruin kruid uit, dat heb je niet meer nodig (Dat brand eigenlijk niet) dan moet je dat grijze/zwarte kruid er ook uit halen en dat alleen weer terug in de Grondbloem stoppen. O-)
     

Deel Deze Pagina