1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vuurwerk (2003/2004)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 26 okt 2003.

1. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ik meende tot 2 uur 's nachts maar dat boeid niet, niemand die zich daar aan houdt.

p.s. ik drink ook niet (bier)

2. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    laatst gepost nieuws:
    26 en 36 jaar, pff.. ik zei het toch8)
    anyway.. voorbeeld van vroegtijdig nieuws over vuurwerk..

3. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    ik ga dit jaar echt niet veel uitgeven aan vuurwerk echt niet meer als 40 euro. ik vindt vuurwerk niet zo veel aan en nu ik 16 ben en vuurwerk mag kopen, wil ik het weer niet....

maar een ding weet ik zeker als ik niet kots van het bier dan is het wel van de oliebollen!!! die eet ik achter elkaar op ZO lekker zijn die dingen!!!

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik koop persoonlijk gewoon een paar losse kleine goedkope dinetjes zoals: babypijltjes,wondertollen,jumpingjacks,een zooi 20 bals romeinse kaarzen, iets wat grotere pijlen,trektouwtjes (wat wil je nou voor €0,20;)) sterretjes met verschillende kleuren (rare dingen, maar vet goedkoop - geen bengalse fakkels!!), fontijenen klein (van die taart dingen) vaak nog een grote fontijn en zo`n gratis potje. en ben dus meestal €20 a €25 kwijt omdat al dat kleine grut niet echt veel kost...

Dat is absoluut niet waar, je mag het in je bezit hebben maar dan moet het ergens opgeborgen zijn waar het droog is enz.. en je mag het dus niet afsteken

5. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    neeh das niet waar
    het is niet legaal om nog vuurwerk te hebben...
    je mag het gewoon niet thuis hebben liggen!

6. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19

7. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    nou heeft het eerste gedeelte niet zo heel veel mee te maken...
    maar lees maar eerst..
    /edit: (nog wat: )

Laatst bewerkt: 29 okt 2003
  8. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    ik zit hier wel van alles te posten, maar zo braaf ben ik dus niet O-)

(ach paar rotjes, grondbloemen, pijlen en romeinse kaarsen O-) )

9. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    Trouwens: slecht nieuws voor mensen die van plan waren illegaal vuurwerk nl binnen te smokkelen vanuit belgie,

De controle en beveiliging is nu veel strikter..
    er lopen zo'n 50 agenten in burger rond en die kijken welke nlers allemaal vuurwerk kopen... vervolgens noteren ze het kenteken nummer van de auto en melden dat aan de grensdouane...
    als die een auto zien langskomen die op het lijst staat, tja dan is het Raak!

10. Asteroid

Asteroid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zullen er een hoop gasten gepakt worden op die manier. Als ze het dan gekocht hebben kunnen ze het alleen maar weggooien.

Voor degenen die denken dat mooi vuurwerk in Nederland niet te koop is: In Nederland is het totaalgewicht van het kruit in een vuurpijl 40 gram. Het totaalgewicht van een pot is 200 gram. Veel mensen die professionele vuurwerkshow's zien denken dat al het hoge en mooie vuurwerk pijlen zijn. Dit zijn bijna altijd potten.
    Nou kan je in NL dus inderdaad niet die mortierpotten kopen die die onwijs mooie boeketten geven, maar je hebt bij elke gigant wel die potten van ongeveer 25 euro per stuk (meestal per 8 goedkoper).
    Dit is misschien een beetje veel geld voor 1 pot, maar je kan het ook samen doen. Wij zitten ieder jaar met een leuk groepje bij elkaar, en geven dan van te vooren allemaal een bepaald bedrag (bijv. 40 euro). Als van dit alles een sootje van die mooie potten gekocht wordt heb je een hoop plezier. En iedereen is er bij :).

11. Asteroid

Asteroid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en die potten van 25 euro zijn zeker mooi. Je kan er op rekenen (misschien precies om 12 uur niet dan) dat de hele straat mee geniet.

12. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Jep, die dingen zijn gemakkelijk te herkennen aan het merk: Crown Collection of Diamond Collection. Daar betaal je wat voor, maar dan heb je ook echt kwaliteitsspul!

13. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vorig jaar denk ik een budget van 1500,- er aan op gemaakt. Maar vuurwerk is dan voor mij ook een soort verslaving.

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat zou ik echt nooit doen, zonde van het geld. ik noem mezelf wel verslaaft (zit bv nui al krantjes te bekijken van 2 jaar geleden en:+) maar hbet moet wel leuk blijven.. dus voor mij 20 a 30 euro:)

Dit jaar ga ik naar belgie met kerst/oud&nieuw dus ga ik miusschien daar kopen. hoewel ik dat nog nite weet, want als ik hier koop is het zeker kwaliteit/.

15. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WTF, 1500€ !!! 8)

Ik koop denk ik veel babypijlen en grondbloemen, 1 slof rotjes. Koop deze x niet veel

16. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    :mad: Nu zit ik misschien in Oostenrijk in de periode 27 December t/m 4 Januari, daar gaat me hollandse oud en nieuw :mad:
    Maar het is gelukkig nog niet zeker :)

P.S: Hebben ze in Oostenrijk ook illegaal vuurwerk?? :9
    Althans, dat wat hier illegaal is ? Want dan koop ik het daar en steek ik het daar ook af O-)

17. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Hoeveel astronauten zijn dat wel niet? Of had je ook babyvuurpijltjes?

18. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik haal nu al mijn zooi uit Duitsland, minder kans dat je wordt gepakt door de jutten :)

19. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat ben ik eigenlijk ook van plan, vorig jaar had n tante van mij daar heel wat spul weg, en die had voor 15 euro meer als ik voor 40.

ik heb nog wel wat spul, t was vorig jaar zo koud

20. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19

dat snap ik ook niet.. waarom nemen mensen geen omweg dus van belgie eerst duitsland in en vandaar weer naar nederland?
    ikbdoel bij de grens van duitsland word er niet zo gecontroleerd hoor...
    liever omweg dan alles kwijtraken...

Deel Deze Pagina