1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vuurwerk 2008/2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Centurion, 6 sep 2008.

1. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Bij ons in de buurt, word een straat afgezet met rood/wit lint. Dan komt er echt voor 3500,- vuurwerk naar boven:) daar betaalt die hele buurt dan aan mee,.

2. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Net ook weer mn geld in de lucht geschoten :mad: :p

3. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik noem het altijd een taart.

Dat is wel een leuk initiatief.
    Je kijkt er toch naar, of het nou van jouw is of van de buren..

4. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Net ff een vuurtje gemaakt en daar alles opgepleurd en nu is alles lekker aan het afknallen en aan het rond vliegen ben ik tenminste van die troep af en blijft het niet liggen !

5. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel een leuk idee hier was gisteren niks te zien

6. JeePee

JeePee Guest

Mooi vuurwerk gezien vannacht. Onze buren hadden voor 700,- euro aan vuurwerk de lucht in geknalt 8) ''Ja, sommige sparen voor vakantie, wij voor oud en nieuw'' wtf 8)

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb me ook verbaasd over de enorme hoeveelheid hier. Om 3 uur gingen er toch steeds enorme potten de lucht in. Veel Proline dat wel, maar wel erg netjes allemaal :)

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hier bij mij was het om kwart voor 1 alweer bijna niks meer. Stelt nooit veel voor hier in mijn buurt. In mijn straat was er helemaal niemand, wonen alleen maar oude mensen :+

9. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het dit jaar dus echt niks....het leek wel alsof ik op het platteland woonde. Bijna geen vuurwerk, niks in de fik, niks kapot, geen brandweer of politie en geen massale echtpartijen... Het word hier elk jaar minder.

10. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Hier werd ik net wel ff stil van.. Een jongen die ik ken ( niet echt persoonlijk, meer van naam en gezicht ) heeft een shell ( zeer zwaar spul, god mag weten hoe die er aan komt ) in zn gezicht gekregen. Gevolg: 4 kaakbreuken,gebroken oogkas,verbrand gezicht + luchtpijp verbrand. Hij ligt nu in coma want anders is de pijn te erg :{

11. Nethris

Nethris Guest

:confused:Wow, erg.

Hoop dat hij het maakt.

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    En dit soort debiele acties zorgen ervoor dat de linkse partijen genoeg argumenten hebben om een algeheel vuurwerkverbod er door heen te drammen.

Heb je dan helemaal geen verstand?
    Die kogels hebben:
    A: Totaal geen voorspelbare baan
    B: Zijn op zijn minst 1200 graden
    C: Levensgevaarlijk als je op elkaar gaat schieten

En dan gaan lopen janken als er 1 in je oog komt of dat de politie je vuurwerk in beslag neemt en je lekker naar Halt toe trapt.
    Totaal geen goed woord voor jullie imbecielen over.

Mafkezen |:-

OT:

Genoten vannacht :) Had veel voorbereid en stak dus ook wat later af maar dat maakte niet uit want de hele buurt verzamelde zich bij het grasveld waar ik afstak :)

Vooral van de Aquarius en Apollo potten kreeg ik veel positieve reacties.
    Ik begon met 6x de Nitrate Cake tegelijk. Daarna meteen door naar 2 Apollo's

Als hoogtepunt 2x Z39 (Royal en Golden Dream tegelijk) gevolgd door 2 x Apollo (Volgens mij de A en die met de screaming tails) meteen 2 x Aquarius (de laatste die ik over had, geen idee welke) waarna meteen de Crackling Chrysantium kwam.

Timing kwam perfect uit, hele straat ook blij, kappen enzo 8) :)
    Vond het i.i.g. prachtig vuurwerk. Het biertje erna was i.i.g. erg lekker :)

13. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    das gwn proffesioneel vuurwerk waar je een vergunning voor moet hebben, en als particulier totaal niet verstandig is om af te steken...

ik zeg eigen schuld dikke bult...

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik vond het zelf ook niet erg tof, maar was bij een vriend en daar in de straat staken ze lekker veel af. Was wel cool om te zien! Voor de rest een beetje zitten kutten.

Vanochtend/middag was ook mooi, ik bleef daar slapen dus 's ochtends even lekker vegen. Alles op een stapel en sja, we blijven kinderen, aansteken die handel. Alleen zat er dus nog een pot in die nog niet af was gegaan, maar wij dachten dat het wel goed ging dus wij beetje stoken (midden op de weg8)) en wel mooi vuur. Ineens overal knallen en pot zooi, wij keihard rennen, vloog alle kanten op. Iedereen stond ineens voor de ramen. Wel best gevaarlijk, maar o zo mooi *) Aangezien er toch niemand op straat was :9

Nu al het vuurwerk al weer op, volgend jaar maar wat meer siervuurwerk. Dit jaar kostte het me toch maar 5,- de rest kreeg ik van me ouders.

15. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het was hier weer fantastisch zoals elk jaar!:thumbs:
    Bij ons in de buurt word echt belachelijk veel vuurwerk de lucht in geknald. Mijn vader en ik deden het wat rustiger aan en hebben voor ongeveer 200 euro de lucht in geknald.

16. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Wat rustiger, zegt ie dan :emo:

Vind je 200 euro normaal voor vuurwerk? :p Mijn max. is 80 euro, en ik krijg sowieso dan wel wat vuurwerk van vrienden en alles, en natuurlijk van het vorige jaar :)

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja heel grappig, mijn broertje is 12 en zo een gast had een vlinderbom voor zijn neus gegooid terwijl hij gewoon rustig ergens liep zonder ook maar iets te doen. Mijn broertje dus ook echt gewoon rot geschrokken maar ik wist wie het was (dikke mafkees die tegenover me in de straat woont). Maarja ik denk laat maar want mijn vriendin komt zo. Schijnt die idioot ook rotjes op mijn vriendin te hebben gegooid. Die vanmiddag maar ff opgezocht en ff mee gepraat en ben er nu wel zeker van dat hij niet meer zulke dingen doet. Idioten zijn er toch ook

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Daarnaast is drank een probleem, mijn buurman gooit nitraten voor me neus terwijl ik net een bsc wil afsteken :{

19. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    ff mee gepraat of...? :cool:

20. Nethris

Nethris Guest

Dit gaat niet over mij, dus quote me dan niet. =(
    E: Ik denk dat hij niet gepraat heeft, of hij heeft 'm bedreigt. haha

Laatst bewerkt door een moderator: 1 jan 2009

Deel Deze Pagina