1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vuurwerk 2008/2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Centurion, 6 sep 2008.

1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    niet over jou?

Waarop jij zegt:
    Was op jullie beiden gericht......:emo:

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Als ik dat had gezien had ik hoogstpersoonlijk zo'n vlinder je darmkanaal ingedouwd. Mongool.

En dan zeg je in een latere post ook nog 'we worden ouder hè'. Tsjonge jonge wat hebben we toch aan volk als jij man.

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Niet eens zijn taalgebruik :+ ? ;)

4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
  5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Hun <---> Zij?

Afijn, had jij geen vuurwerk nerazzurri?

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Oh zo. Nee, als iemand zo dom is kan ik 'm z'n taalgebruik nog wel vergeven ;)

Nee, geen vuurwerk voor mij.

7. Nethris

Nethris Guest

Ik let niet op mijn taalgebruik, en romeinse kaarsen doen niks toch.
    Ok, een vlinder wel, maar ze waren al 100 meter verder voordat hij ontplofte. :cool:

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    - Dat is te zien.
    - Een bolletje in je ogen en je piept wel anders....hoeveel mensen hebben wel niet een baby pijltje in hun oog gehad? Wat denk je dat er gebeurt als je zo'n bolletje in je oog krijgt? Hoornvlies vindt vuur niet zo fijn.......
    - Ok, feit is dat je precies past in het plaatje van SIRE :emo:

Laatst bewerkt: 1 jan 2009
  9. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Allereerst beste wense iedereen die dit leest:p ,
    was dit jaar wel weer aardig rustig tot 12 uur , om 12 uur ging het wel los had zelf weinig sier vuurwerk was dit jaar meer voor de knal gegaan had dit jaar de zwarte doos nitrate bruin met poolse opdruk of whatever , een aantal giga vlinders (iedereen noemt ze anders) en dan nog wat weco corsairs.
    Volgend jaar wil ik weer wat meer siervuurwerk de lucht in knalle.
    om 1 uur was het verder doodstil kwa sier dus maar wij hebbe nog ff doorgeknald toen , klappe goed die nitrate , die vlinders ook overigens.

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Had je geen BSC ;)

Als je Giga's had, had ik je nu met een encyclopedie neergeslagen :+ Die dingen zijn enorm zeldzaam.

11. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Ja bsc zou best kunne dat bedoel ik , de 1ne noemt het dit de andere zegt weer gigá's terwijl die al een tijdje niet verkrijgbaar meer zijn? miss worden ze niet eens meer gemaakt.
    Nja t waren dus die ja redelijk dikk in die zwarte doos zitten er 10 in.

12. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    killaz je moet niet gaan zeiken over romeinse kaarsen terwijl je zelf nitraten, vlinders en shit loopt af te steken.

13. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn pretpakket was weer eens beschamend slecht.

Een pakketje van 17 euro met lelijke pijlen, 835 fontijntjes die allemaal hetzelfde waren, een kekke romeinse kaars waar de ballen wel 10 cm hoog uit kwamen, jaja, topkwaliteit. Der zat één potje in waar iets uit kwam geknald, maar die flikkerde na het eerste schot gelijk om haha, en hij stond serieus stevig op de grond.

Verders nog wat potjes gekocht van zogenaamde topproducten. 1 weigerde, een andere viel ook om en de derde deed het niet meer na 3 van de 10 schoten en brande even later af.. mjah...

Ik weet dat ik crap koop natuurlijk, maar die goedkope crap mogen de kinders van hun vaders ook kopen en het is het meest onveilige spul wat je kan kopen. Van die potten had toch iemand zo'n mortiertje in zijn gezicht kunnen krijgen. En het gevaarlijke is dat je ook niet weet waar dat ding iedere keer heen schiet. Iets verderop wordt er voor meer dan 1000 euro aan illegaal belgisch vuurwerk afgestoken, maar dat zit wel in verstevigde dozen die absoluut niet om kunnen keilen. Mijn pakketje van 17 euro had serieus meer potentie om mensen te verwonden dan dat 'gevaarlijke' Belgische spul.

Nou woon ik nog geen 10 minuten rijden van Putte-Kappelle vandaan, maar vuurwerk doet mij niet zoveel. Ik vind het wel mooi om te zien en ook wel leuk om wat af te steken. Ik hoef niet perse naar die paar Belgische shops, maar ze kunnen er in NL absoluut wat van veiligheid leren wat siervuurwerk betreft.

Het knalvuurwerk is er natuurlijk wel gevaarlijker, dat heeft nou eenmaal meer potentie om je hand eraf te blazen.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    hij gooit ze toch niet op andere , flapdrol. En hij zeikt trouwens niet op romeinse kaarsen, hij zeikt over gastjes die op elkaar gaan schieten met die dingen

15. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    ja weet ik, maar die schoten daarvan doen helemaal niks.. misschien als je hem in je oog krijgt maar die kans is net zo groot als wanneer een nitraat in je hand zou ontploffen.. (klein dus..)

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    nou ga is lekker een romeinse kaars duel houden , als dat ding al in je nek doet doet het pijn. Eigenlijk doe thet al gewoon harstikke pijn als het op je huid komt dus zo raar is het niet dat t debiel is

17. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, wat lopen toch een partij mongolen op straat gister. Het is net als of je een stel wilde apen die vuurwerk af steken zonder enige verstand hoe gevaarlijk vuurwerk kan zijn.

Ik ben dol op vuurwerk ook om het af te steken, maar als de regering vuurwerk gaat verbieden dan heb ik daar ook volkomen begrip voor. Het is duidelijk dat de mensen gewoon niet met vuurwerk kan omgaan... Het is net of je een doosje lucifers geef aan een stel wilde apen midden in de oerwoud, dan weet je al wat er gaat gebeuren.

Les: 1
    Steek vuurwerk af volgens de handleiding... Doe je dat niet, dan ben JIJ die gene die er voor zorgt dat er een vuurwerk verbod komt.

Les: 2
    Koop geen illegaal vuurwerk en let ook op de kinderen die met vuurwerk spelen.

Als iedereen hier aan houd dan is er geen vuurwerk verbod nodig en we hoeven dan ook niet voor de schade te werken die iedereen moet betalen door de belasting. Want dat geld kunnen we veel beter aan anderen dingen besteden zoals aan betere zorg.

18. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    waar ik niet tegen kan is vuurwerk naar mensen/dieren te gooien echt die hebben gewoon echt een plank voor z'n kop gehad. gister liep ik me hond uit rijd er een auto langs stop ff snel gooit een vlinder voor me hond en rijd weg... het is dat me hond als een gek weg renden maar anders was ik achter de auto aan gerend (denk ik) maar hij heeft wel een middelvinger naar z'n kop gekregen O-)

19. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    hij , en waarschijnlijk de meest andere mensen ik en de rest hier met belgisch/duits weetikveel wat vuurwerk doen het wel veilig;).

20. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    jullie kunnen wel stoer doen met romeinse kaarsen want het doet toch geen pijn enzo.
    maar als we met romeinse kaarsen en andere zooi op jullie schieten en je kunt je niet verweren dan piep je wel anders.

begrijp me neit verkeed.
    ik vind vuurwerk tof maar je moet er wel normaal me om gaan.

Deel Deze Pagina