1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vuurwerk 2008/2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Centurion, 6 sep 2008.

1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Spanisch Cracker-C zit al op de limiet qua gram en knal.

Door een andere samenstelling zal de toffee misschien iets anders of harder knallen.

Een slechte koop heb je echter met de spanish cracker totaal niet!

2. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    nee idd, maar 1 pakje toffees kan geen kwaad, er komt ook een hele flits af, zeer mooi in het donker.

filmpje: http://www.vimeo.com/2386405

3. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als iemand in de buurt van Heerlen Cobra 6 verkoop1 laat het me dan ff weten.
    Zoek ze namelijk maar kan ze niet vinden

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ehm wat denk je zelf?

Op geen enkel vuurwerkforum mag je dit vragen zonder dat je gebanned wordt dus hier zal het antwoord maar ff snel gegeven worden?

:emo: =(

5. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Jeeey heb een doosje BSC. Heb nog nooit van mn leven die dingen gehad maar nu ze opeens zeldzamer zijn kwam iemand ermee aanzetten :)

6. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nice, hoeveel heb je er voor betaald? Ik hoorde namelijk van mijn dealer dat er een containertje onderschept was en dat ze dus schaars zijn geworden (en duurder dus) gelukkig heb ik drie maanden geleden een doosje van 10 stuks gekocht voor 15 euro.:)

7. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er 20 euro voor gegeven maar dat heb ik er wel voor over. Die filmpjes zien er echt bruut uit en veel mensen zijn er ook enthousiast over :)

8. halo3junkie

halo3junkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor 150 eurotjes aan knal gehaald in België, wat supervlinders, nitraten en betonstrijkers

Weet iemand of je nog goed spul kan krijgen bij de aldi/lidl in duitsland laatste dagen?

9. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Op siergebied wel ja. Alleen moet je geen pijlen kopen. Mag maar heel weinig gram kruit in. Potjes zijn daar wel akelig goedkoop in vergelijking met NL.

10. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Vuurwerk in Nederland ook besteld. Nu voor ongeveer 100 euro, en dan nog 150 aan illegaal thuis liggen. Krijg ook nog supervlinders en dan komt er nog wat losse verkoop bij. Dus rond de 300 euro dit jaar.

best veel eigelijk.

11. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Welke winkel heb je dat voor elkaar gekregen dan?

PM mag ook O-).

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Mja zal wel die ene zijn waar op Pieters Dvd ook over gepraat wordt ;) :+

13. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Betonstrijkers bestaan die nog? Die zijn uit een ver verleden toch?

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ik ga misschien een paar vlinders (ja, dat vuurwerk ja :emo:) kopen, maar daar houdt het ook wel mee op. Ik vind het pure geldverspilling als je het mij vraagt :+

15. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    En toch koop je vlinders?

16. halo3junkie

halo3junkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, heb hier 3 pakjes liggen :+

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ach, iemand wou ze kwijt en voor een dumpprijs, een beetje knal is natuurlijk leuk, ik vind het geldverspilling als het >50 euro is. Maarja, het is natuurlijk wel mooi he :+

18. SR20DET

SR20DET Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jammer genoeg doe ik hier dit jaar niet aan mee.. moet nog genoeg aflossen/afbetalen :mad: maar volgend jaar zal wel een mooi kombek worden :D maar dat wordt geen knal zoals vroegah maar sier zoals de laatste 2 jaar. in duitsland bij mn broer (ergens rond nordhorn) heb je zat zaakjes die errug mooi spul hebben voor errug weinig centjes. de plaatselijke lidl bezorgde al erg mooie sier pijltjes voor maar 10 euro (en dan had ik zo'n 150 pijlen). en dan bedoel ik niet het lullige 5 seconde popje maar echt spul wat zeker 4 minuten duurt voor het op is! aankopen van vorig jaar was zo'n 30 euro en heb er zeker 5 uur plezier mee gehad (de buurt iets minder lolololol)

Laatst bewerkt: 6 dec 2008
  19. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat hier over vuurwerk hè. :b:

20. SR20DET

SR20DET Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is toch ook vuurwerk :)

Deel Deze Pagina