Vuurwerk 2009/2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door killaz, 1 sep 2009.

1. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Idd. Ik vierde het bij een vriend van me en verderop wonen een aantal tokkies.. die vinden het leuk om die potten plat neer te leggen zodat al die shots leuk de straat in knallen :emo:. Wij stonden 100 meter verderop moesten nog uitkijken toen zo'n ding onze kant op kwam. Trieste lui.

Vind zo'n veiligheidsbril overigens wel overdreven. Ik heb vuurwerk zelf altijd met een lont afgestoken en paar meter afstand. Dan kan er in principe niks gebeuren. Ben eerder bang voor die snotapen die met dingen naar mensen gaan lopen gooien of zo'n pot of pijl neer gaan leggen.

2. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0

5 meter van ons huis gingen paar mongolen lawinepijlen in de grond steken, zo diep dat ze niet opstegen. Laat ze opstijgen of steek ze ergens buiten een woonwijk af. gaat gewoon te hard in smalle straten

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.947
    3/4 jaar geleden vloog er een pot om door de wind die ik afstak. Alles schoot recht de carport in op mn familie, die veilig daar stond. Niks gebeurd, damn, als ik daar nog eens aan terug denk..echt veel mazzel gehad..:x

4. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Aan de andere kant, ik kan me ook nog herinneren dat wanneer ik een nitraat afstak dat er kleine jochies er op afrenden om hem weg te schoppen. Die dachten namelijk dat het een grondbloem was :')

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat hadden wij 2 dagen geleden ook meegemaakt, een pot viel om en schoot alle kanten op; richting andere mensen maar ook onder de carport waar wij dus stonden. Was belgisch spul dus achteraf echt geluk gehad. Wel leipe momenten zeg.. :{

6. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Belgie heeft qua consumentenvuurwerk in het siergedeelte niet veel meer kracht dan Nederlands spul. 25 gram max per tube tegenover 15 gram in NL.

Gelukkig ging mijn 4 inch salute goed de lucht in, anders was het wel foute boel :p.

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ik mocht dit jaar genieten van een 90 sh. Thunder storm 30 mm en een 100 shorts assorted 30 mm

Geniaal! Ze waren beide van Lidu (Galastar wordt via Lidu gedistribueerd) maar het waren 2 heerlijke waaiers :)

Laatst bewerkt: 3 jan 2010
  8. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    IK heb dit jaar echt zo goed als niks meegekregen van vuurwerk... :+
    Heb ook helemaal niks met vuurwerk... Geldverspilling. Enige wat ik leuk vind zijn die (meerdere) 100.000 klappers.. In 1 keer een aantal meters straat rood. Ben wel blij dat ik dat nooit heb hoeven opruimen.

Laatst bewerkt: 3 jan 2010
  9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    En dat vinden de meeste freaks dus geldverspilling.....matten :+

10. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ik heb dit jaar ook niets gedaan met vuurwerk. Ik heb tot nu toe altijd nog meegedaan met vuurwerk, maar dit jaar dus niet. Misschien doe ik het volgend jaar ook niet of misschien nooit meer. Ik zie het wel, vond het trouwens ook wel best dit jaar!

Deel Deze Pagina