1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vuurwerk 2009/2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door killaz, 1 sep 2009.

1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Laatst bewerkt: 28 dec 2009
  2. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben net terug uit duitsland(aldi/lidl/combi). Mooi wat potten en pijlen gekocht. We waren er ook wel erg vroeg maar was een stuk minder druk dan vorig jaar. De drukte kwam pas toen wij weg reden.:cool:

3. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Net ook mijn siervuurwerk pakket opgehaald, (gewoon NL vuurwerk)
    Dit jaar voorgenomen om niet meer zo veel vuurwerk te kopen. Heb nu in totaal 5 X 500grams cakes en een pijlenpakket van 12 stuks, Beide van de Diamond Collection.
    De 500 grams cakes zijn een verademing met de cakes die diamond eerst in zijn assortiment had zitten.
    Dit jaar voor 150 euro ingeslagen.

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Dit jaar voor het eerst niks gekocht :eek:. Ga wel op het museumplein kijken wat ze daar hebben.

5. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik dit jaar ook eigenlijk niks. Alleen voor de lol Cobra 3 en Imitatie bex nitraten met 4,5 gram kruid. (H)

6. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Net ook even wat gehaald:

1x Lidu - Ninja II
    1x Extreme - X-ray (klein cakeje)
    1x Lidu-Elements (klein cakeje (identiek aan X-ray geloof ik))
    1x Star Collection - Crackling Candle
    2x Shock
    1x Extreme Bang (6 voor nederlandse begrippen goede knalpijlen)

En dan had ik een babypijl rekje gemaakt waar er momenteel zo'n 650 in zitten, die binnen een seconden of 20 allemaal weg zijn.

Niet veel, het is maar dat ik iets heb voor s'-avonds. 50 euro voor dit kleine beetje..

Laatst bewerkt: 29 dec 2009
  7. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here, zijn wel leuke dingen die imitatie bex nitraat.:) Heb er 2 pakjes (40 stuks) van gekocht.

8. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Je vernoemt jezelf naar vuurwerk en dan haal je alleen dat 8)?

9. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ja vorig jaar niets gehaald, ik besteedde er vroeger zo'n 250 euro aan per jaar, maar ik weet nu wel iets beter. Ik wist ook haast alles van vuurwerk, nu nog steeds eigenlijk. Maar ik ben toch wat verstandiger geworden en koop alleen een beetje voor in de avond. Ik zet de wekker ook niet om 10 uur, wat ik vroeger wel deed. En ik ben niet meer lid van AVP etc. Ik probeer af te kicken van dit gebeuren...

...Dat zou ik ook van Modern Warfare 2 moeten doen, maar dat lukt ook niet echt :+

Laatst bewerkt: 29 dec 2009
  10. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Maar MW2 is eenmalig hooguit 70 euro en niet ieder jaar 250 euro. Zag gisteren iemand op tv die voor bijna 1000 euro aan vuurwerk had.

Ik heb lekker 3 vlinders voor 3 euro geregeld en ga nog wat shocks halen ofzo. Meer heb ik niet nodig.

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    1000 is nog neit eens veel. Ken iemand die heeft voor heel wat meer in zijn schuur liggen. en dat is niks legaal. uiteindelijk heeft het hem alleen helemaal niks gekost :p

12. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Kan die mij niet wat verkopen?O-):+

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wilde niks kopen maar heb toch voor 210 besteld. En nu zit ik op vuurwerkcrew te kijken en boycot dan normaal Lesli. Maar nu hebben ze een merk pyroshopper met best betaalbaar vuurwerk wat er goed uitziet. Zal vast nog wel wat halen dit jaar maar hoop het onder bedwang te kunnen houden :D

14. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Aah, heb ik besloten om toch maar niks te halen begin ik nu weer te twijfelen. Die shocks klinken gewoon te lekker, must resist. Nog maar twee dagen :+

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Heb nu toevallig wat van Brave en Wichers omdat ze een leuke aanbieding hadden voor 500 grams potten die uit de handel zijn

1 keer de showdown en 2 keer de AVP cake.
    Kreeg er een gratis MOAB bij.

Alles in 1 doos gedaan en netjes doorgelont = een leuke 145 shots cake :)

Is ook meteen het enige wat ik heb. Dit jaar nogal dure dingen gekocht :mad:

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    AVP cake is echt super. 2 jaartjes geleden gehad. Die showdown is volgens mij niet zoveel aan :p

17. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Zo de buit is binnen.
    Helaas was er in duistland al van alles uit verkocht.
    Ook waren de silver salutes van wolff helaas uitverkocht dus heb ik maar de golden gepakt.
    [​IMG][/URL][/IMG]

De hond vond het ook mooi :+

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Als er illegaal spul tussenzit kan je het hier trouwens het beste niet posten. Hebben bepaalde leden slechte ervaringen mee gehad. Hoeveel was je wel niet kwijt voor dat alles?

19. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Hoeveel was die hond?:+
    Komt uit Duitsland en is dus niet in Nederland gekeurd. Daarom dus ook illegaal (toch?).

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Mwoah dit mag wel.

Deel Deze Pagina