1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vuurwerk 2010/2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door pgrferrari, 2 sep 2010.

  1. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Hoeveel had je er dan? Ik heb van de 3 sloffen nog eentje over. Dan moet ik wel bekennen dat ik er iets van 60 tegelijk in de korf heb gegooid :p.
     
  2. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    5. Veelteveel natuurlijk, maar wie z'n billen brand moet op de blaren zitten.
     
  3. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    1000 rotjes jezus 8). Ach, haal je volgend jaar toch weer wat minder? Ik heb al het 'losse' vuurwerk gewoon in de korf gegooid. Alles wat nog in het plastic zat haal ik volgend jaar weer wat minder van.
     
  4. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:
    Jij snapt um.:b:
     
  5. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Als iedereen zo denkt dan hebben we helemaal geen vuurwerk... En bij mij zou het ook wel een beetje voelen alsof je teerd op iemand anders.

    Zelf had ik dit jaar wel mooi vuurwerk. De potten schoten alleen dingen hoog de lucht in, geen lelijke kutfonteinen.:D Alleen jammer dat de 2e pot omviel.:{ Ik dacht nog van hij staat een klein beetje scheef toen ik hem aanstak. Blijkbaar was het piepschuim aan 1 kant van de pot er nog niet goed afgehaald.
     
  6. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    ;).

    Maar er zijn altijd personen die honderden euro's aan vuurwerk halen. Toen ik de leeftijd van 15 had vond ik het nog wel leuk om de hele dag rond te lopen. Nu totaal geen zin om de hele dag rond te lopen en stel ik koop een goede pot van 50 euro, naast mij werden er zeker een stuk of 12 afgestoken van 50 euro afgestoken. Dat zal dan echt zonde zijn geweest.

    Je betaald dan 50 euro om een lontje aan te steken 8).
     
  7. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Dat gebeurde hier ook. Zijn in totaal wel 4 potten omgevallen, en 1 hele mooie pijl bleef in de grond zitten met gevolg dat de vonken in het rond vlogen.
     
  8. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Jep ook hier 8).
    Mijn oma en ik stonden te kijken naar de pot, die iets hoog de lucht inschoot, en dan uit elkaar spatte zeg maar.
    Toen viel dat kreng om, en vol op mijn oma en mij:+ Ik ben maar achter mijn oma gaan lopen, zodat zij niks tegen zich aankreeg.
     
  9. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Was bij een maatje van mij oud en nieuw vieren. Heb welgeteld één romeinse kaars afgestoken. Een beetje in het wilde weg schieten met dat ding, raak ik de buurvrouw op een haar na. Volgens mij was ze er niet zo blij mee :+
     
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Gisteren oud en nieuw bij mijn broer gevierd, een kennis van ze werkt bij een vuurwerkhandel, die brengt met een vrachtwagen vuurwerk door het hele land. Hij mocht van zijn baas een paar dingen uit het magazijn halen zeg maar:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Resultaat:
    [​IMG]

    Was erg mooi spul en helemaal gratis :+. Helaas niet aan gedacht om filmpjes te maken van het vuurwerk zelf, maar het was mooi. We staken de kleintjes af met 3 tegelijk, gezien de hoeveelheid, was gelijk wat leuker om naar te kijken :D. De vuurpijlen, waar ik sowieso al een hekel aan heb, waren niet zo'n succes. De eerste vuurpijl ging niet omhoog, het ding was niet goed ofzo, er zat gewoon geen kracht in, 'gelukkig' vloog hij nog net 2 meter laag over de grond naar de overkant van de straat, maar wij waren al hard weggesprint :+. De andere vuurpijlen gingen gelukkig wel de lucht in!

    Nog nooit zoveel vuurwerk bij elkaar gehad zelf, ik denk dat het +-30 potten waren. Het gaat ook nooit gebeuren hoor, maar het is en blijft mooi.
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2011
  11. Aftrek Gek

    Aftrek Gek Bezem.

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    De resultaat foto's doen het bij mij niet!:+
     
  12. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Nu wel :D
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Wow kijk dat is ideaal :p

    Buren had ook tof vuurwerk hier :+
    Is zo'n grote pot trouwens een beetje die enorme sterrrenwolken die je ziet? Lijkt mij wel tof om volgend jaar gewoon 1 potje te kopen die wel pro er uit ziet...
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik had alleen deze:

    Crown Collection Final Box 833
    [​IMG]
    [yt]qWJvD--uKUY[/yt]
    Viel me nog een beetje tegen voor het geld (99,-).. De afmeting van de doos en het gewicht (8,5KG).
    [​IMG]
     
  15. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
  16. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Paar probeersels van gister:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  17. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    @Gerjan, vond hem in het filmpje een beetje tegenvallen. En €99 is best veel geld voor zo een ding.
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad, valt erg tegen voor het geld.
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Klopt. :+ Ik had haast dus had geen tijd om me te oriënteren. Dus het was echt een "doe mij die maar".. 8)
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je hebt er iig een minuut plezier van. Beter dan die potten die na 20s klaar zijn waar je €50 voor kan betalen 8)
     

Deel Deze Pagina