1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vuurwerk 2010/2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door pgrferrari, 2 sep 2010.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Vorig jaar is mijn vuurwerkfeestje door de buren verpest. Die moesten zo nodig langskomen met hun dronken hasses en vragen of we iets tegen ze hadden. Vervolgens vlak voor mijn neus vuurwerk afsteken, waardoor dat van mij in het niet viel.

    En dan die andere buurman nog, die ff vuurwerk horizontaal ipv verticaal afschiet. Was echt levensgevaarlijk. =(
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik bedoelde met in bedwang houden dat ik niet zoveel vuurwerk wil kopen. Ik ga geen buren er mee aanvallen ;).

    Maar wel lomp dat er mensen zijn die zich zo gedragen!
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Dat had er meer mee te maken dat ik die zomer er voor, en toen ook nog steeds een beetje, behoorlijk ziek was. Zij reageerden nooit op de SMSjes en waren beledigd. Moet je vooral met nieuwsjaarsnacht je excuses komen aanbieden. Hoe dom kun je wezen.

    En dat van vuurwerk kopen deden zij echt overdreven.

    Geloof het of niet, maar hier in mijn wijk is een familie die koopt zo voor 4.000 euro aan vuurwerk in. Sparen ze het hele jaar voor, maar vind dat echt super sick. Heb al moeite met 100 euro aan vuurwerk kopen. 8)
     
  4. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Dat is niks raars hoor. Kijk maar eens op de bekende vuurwerk fora rond 29/30 dec. Er zijn genoeg mensen die alleen al voor 2.000,= vuurwerk kopen!
     
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    4000 euro vind ik persoonlijk echt waanzin. Ik heb er nu overigens geen cent meer voor over, vroeger kocht ik nog wel eens wat, maar misschien hooguit voor 100 gulden.
    Kijk, als je er na een week nog iets aan hebt kan ik me voorstellen dat je er dik geld aan uitgeeft, maar na een paar poefjes en knalletjes is het weg.
     
  6. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mogen ze wel 4000 euro uitgeven hoor, graag zelfs. Ik kijk vrolijk mee met een biertje in m'n hand :+
     
  7. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Weet iemand een goed adressje in duitsland, net over de grens bij nijmegen, waar ze wat leuk knal vuurwerk verkopen?
    Aangezien ik 16 ben en dit jaar legaal mag halen, zou ik miss op de scooter naar duitsland kunnen, maar waneer is dan het beste om te gaan?
     
  8. LWD360

    LWD360 SCC-LWD

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop geen vuurwerk...koop er liever een flesje beerenburg voor;-)
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    -toch maar niet-
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2010
  10. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... Ik ben met oud en nieuw ws in Brussel. Iemand nog een leuk adresje om 't een en ander in te kopen? Volgens mij zitten wij vlakbij Centraal station...
     
  11. sh0tZ`

    sh0tZ` Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen 20 beton vlinders en 100 patronen ofzo.. had de patronen gratis gekregen.. dus koste me maar 30 euro voor dat. :9
    Misschien haal ik nog 1 doosje patronen ofzo, verder ook niet.. drankje erbij mag natuurlijk ook niet missen.:b:
     
  12. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    In Duitsland zul je denk nergens wat knalvuurwerk vinden voor de 29ste.
    Je zou eens kunnen proberen bij de duitse tuinwinkels, kun je de weco corsairs halen. Of je ze meekrijgt weet ik niet, zijn namelijk bedoeld voor boeren.
    Je moet naar 'vogelschreck' vragen(of hoe je het ook schrijft:+).
    In duitsland ben je sowieso niet aan het goede adres voor knalvuurwerk!

    @Shotz, betonvlinders ja?:emo:
    Leg eens uit, nog nooit van gehoord namelijk!:p
     
  13. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.592
    Ik vind vuurwerk eng xD Behalve als het siervuurwerk is dat van een afstandje wordt afgeschoten (zoals op het vuurwerkfestival in Scheveningen).
     
  14. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Zo grappig, als je mensen verteld dat ze beter Nitraten kunnen halen i.p.v. de nog steeds tegenvallende BSC van dit jaar.....:lol:
     
  15. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    wat is een normale prijs voor een slof nitraten?
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    2 vingers en een bekeuring
     
  17. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    :+
     
  18. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Hier zijn ze al weer lekker bezig, er is geen enkele fucking brievenbus meer heel hier in de buurt :mad:
     
  19. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfffff, ben je gek ofzo?
    Haal dan voor dat geld een paar mooie flowerbeds van Jorge of Bonbrigde.
    Dan krijg je tenminste waar voor je geld.

    Voor 600 heb je een flowerbed die op een euro-pallet gemonteert is.
    Zo'n ding blijft 15minuten mortieren + salutes schieten.

    Ieder zijn ding natuurlijk, maargoed....
     
  20. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Alsof die bij elke kruidenier om de hoek te halen zijn slapjanus.....
    En de europallet flowerbeds zijn behoorlijk zeldzaam......zeg maar gerust uitgestorven.
    Veel te hoog risico + opslagkosten voor die dealers. Daarnaast zijn de marges ook niet je-van-het.
    Vind het trouwens knap dat zo'n flowerbed mortieren kan schieten?

    En dan nog, wat moet je met zo'n ding? hoger dan 2" gingen ze vaak niet (een uitzondering daar gelaten) en ze waren een drama om neer te zetten.....

    Als je niet aan blokken >500 gr. kunt komen is zijn de keuzes van hem behoorlijk goed.
    Prima prijs/kwaliteit verhouding voor nederlands vuurwerk.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2010

Deel Deze Pagina