1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vuurwerk 2010/2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door pgrferrari, 2 sep 2010.

  1. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben jou in de omgeving misschien, maar hier gewoon te krijgen hoor.

    2"??? :lol:
    Die op een pallet staan zijn de cilinders standaard 3,5"of hoger.

    Kan je wel een heel verhaal op gaan hangen, maar geloof me. Heb er meer verstand van dan je denk ;)

    Als je niet beters kan krijgen snap ik zijn keus ook wel, dat ter zijde.
    Maar als je je best doet is er beters te krijgen, en dan is het zonde van je geld om dit vuurwerk aan te schaffen.
     
  2. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    No offense, maar het feit dat je mortieren en shells door elkaar heen haalt en vervolgens een maat mortier en dito shell aanhaalt die hoogst onwaarschijnlijk is (89 mm?), doet mij vermoeden dat je er toch niet zo heel veel van af weet. Zal mij verder ook aan mijn reet roesten......Ik vermaak mij sowieso wel en jij ook neem ik aan :)

    Maar pm die jongen anders even, dan heeft hij er wat aan volgend jaar!
     
  3. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    In de winkel betaal je voor 20 stuks (een doos geen slof) ongeveer 10,= Bij je handelaar dus niet meer voor geven als 15,=

    Sjezus wat een onzin zeg...
    Ten eerste ben ik heel de dag bezig met afsteken voor dat geld en ten tweede, zoals killaz zegt, is zo'n flowerbed nu niet echt makkelijk te krijgen.
    Natuurlijk zou ik graag een paar cake's van Tropic, Jorge of Bonbridge hebben maar je moet het ook kunnen krijgen. En als ik het zou kunnen krijgen zal het er maar 1 of hooguit 2 zijn als finale stuk.
    Ik vind het gewoon leuk om er de hele dag mee bezig te zijn en niet om 300,= in 2 min de lucht in te schieten.
    Maar heel veel verstand heb je er niet van want een flowerbed, mortier en salute zijn 3 dingen die niet samengaan :F:
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2010
  4. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: Is goed man.... :):
     
  5. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Maak jij anders even een compilatie van je Euro-Pallet flowerbeds dan?
    Of pak je dan een doorlont project van vorig jaar?

    Op FP en AVP was ook al zo'n grapjas die beweerde dat er vorig jaar veel meer dan 5 van die pallets geleverd waren. De enige mogelijkheid in Europa was een exclusieve flowerbed van Arka uit Polen, echter heeft die geen euro-pallet meer in het assortiment. Daarnaast vind je ze in Aruba en Suriname, echter is geen hond die probeert die dingen in te voeren.

    Nee Mike, of je wordt keihard genaaid (3 flowerbeds aan elkaar binden is kinderspel) of je zit te trollen. Hoe dan ook, je kan niet bepaald hard maken dat die dingen nog geleverd worden....
     
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil ook wel een stukje cake van jou schatje <3
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2010
  7. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
  8. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb even rond gekeken maar kon het niet vinden.

    Iemand zei dat 3 x "cobra 6" €30 is. Is dat niet veeels te veel. €10 voor een knal is wel veel.
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Paar jaar veel geld uitgegeven aan Nederlands vuurwerk. Vooral 500 grammers voor honderden euro's. Dit jaar van plan om niks te halen, maar ik heb gefaald. Heb voor 150 euro besteld. En nu maar 3 mooie potten en weer is kleine pijltje en thunderkings enzo. En daar laat ik het lekker bij voor dit jaar :).
     
  10. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Dat is erg prijzig inderdaad.

    Als ik zo lees op vuurwerkfora varieren de prijzen dit jaar van 12 euro per pakje van 3 tot 35 euro per pakje van 3......
     
  11. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Het is dan ook niet zomaar een knal ;)
    Maar dat is wel veel. Voor een normale cobra 6 betaal je normaal ongeveer 5,=
     
  12. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Kut politie:mad: ons een beetje opjagen om wat rotjes 8)
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dit jaar 0,- uitgegeven aan vuurwerk, één van me voornemens van 1/1/2010 is in iedergeval gelukt. :+

    Heb volgens mij nog 80% van het vuurwerk dat ik vorig jaar heb gekocht over, kocht nooit echt veel (40 euro), maar elke keer na oud & nieuw zei ik tegen mezelf: "wat een geldverspilling" :+
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wat voor soort vuurwerk koop je dan, als ik vragen mag?
    Ik vind vuurwerk nooit iets aan eigenlijk, dus koop ook nooit, maarja.

    Als je kijkt naar hoeveel vuurwerk er word gekocht, tussen de 100 à 150 miljoen euro, en er maar 9 miljoen wordt 'gespendeerd' aan Serious Request :eek:.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is inderdaad wel fucked up.

    Misschien wel een goed voornemen, net zoveel aan een goed doel geven als je aan vuurwerk uitgeeft.
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Sinds ik ooit eens met een dude oud en nieuw in België heb gevierd die in een vuurwerkfabriek werkte heb ik geen enkele interesse meer in vuurwerk :+ 5 gigantische dozen vol met de gekste shit de lucht in geschoten. In 1 keer voor de rest van mijn leven genoeg vuurwerk afgestoken :p
     
  17. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Beste Merijn van Hout,

    Zo net voor het einde van het jaar hebben wij goed nieuws voor je! Je bent uitgeloot als winnaar van de "Zena Vuurwerk Competitie" in samenwerking met Discovery Channel waaraan je hebt deelgenomen. Dit betekent dat je gratis vuurwerk krijgt bij een Zena Vuurwerk winkel bij jou in de buurt.

    Van harte gefeliciteerd met je prijs!

    Je bent de winnaar van:

    BlinkBlink en Colourfull Falling Leaves (1218)
    Ter waarde van 45,- euro

    :D
     
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Congratz!

    Ik heb zojuist mijn legale zooi besteld bij een diamond dealer.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2010
  19. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Die loopt nu toch nog? :)
    Hoelang duurde dat voordat je wat hoorde?
     
  20. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Heb eergister de mail gehad. De aktie loopt inderdaad nog tot de 28e. Misschien een aktie van Zena Roermond. Stond ook mooi in de mail dat je langs moest komen om het te bevestigen en dat je dan ook bij kan bestellen ;)
    Ben vandaag bij zena geweest en heb er een Herrie pakket van mogen maken met een kleine bijbetaling!
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2010

Deel Deze Pagina