1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vuurwerk verbieden in Nederland ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door lol, 30 dec 2007.

1. Andy01

Andy01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: Ja zo blijft het natuurlijk, beetje kortzichtig argument.
    Dieren zijn één ding. Ik lag vanmorgen mijn roes uit te slapen en werd om acht uur mijn bed uit geblazen door vuurwerk geweld, zwaar kut!

Verbieden is natuurlijk belachelijk. Niet haalbaar en niet tof voor de mensen die er wel van genieten, maar IK zou er niet om malen.

2. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf beetje kortzichtig of niet soms? =(

Er zijn ook mensen die houden van dingen in brandsteken of dingen stelen en dat verbieden we toch ook of niet?:+

3. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verbod op vuurwerk komt er echt niet hoor, en anders wordt het een briljante oud en nieuw volgend jaar, waarschijnlijk gaan de echte fans dan dubbel zoveel afsteken. Een verbod op zo'n ingesleten traditie is gewoon niet mogelijk.

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zou het niet erg vinden. Ze lopen hier in de buurt niks anders dan te kutten en te klooien met die zooi. Dingen op auto's, dieren, in containers, tegen ramen aan, brievenbussen opblazen, tuinen vernielen van mensen etc. Ik zal er geen traan om laten als ze het verbieden. Moet zeggen dat ik nog nooit iets met vuurwerk heb gehad.

5. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Inderdaad, hier wordt er ook erg veel gekloot met vuurwerk. Kinderen van vijf á zes jaar oud bekogelen elkaar met rotjes en vuurpijltjes. Het valt mee dat er nog geen ongelukken zijn gebeurd. Ook een geestelijk gehandicapte jongen loopt hier met nitraten in zijn hand rond. Het moet niet gekker worden, of wel? De ouders kijken er niet eens naar om. Schandalig gewoon. Zeker als je weet dat er veel ernstige ongelukken kunnen gebeuren.

Laatst bewerkt door een moderator: 30 dec 2007
  6. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Probleem lost zich vanzelf op of niet? }:]

7. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Precies en dat moet voorkomen worden.

8. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Typisch GL ook weer, die lui weten het verschil niet tussen een land besturen en je overal maar mee bemoeien. :')

Maargoed, laat ze maar meer van die voorstellen maken, dan krijgen ze vast nog meer zetels. (Y)

9. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    is meer een kwestie van opvoeding vindt je niet? Ik heb namelijk nooit kwaad gedaan met vuurwerk.

Zometeen nog even een paar stokken aan mn pijlen maken. En ja ik weet waar ik mee bezig ben.

Deel Deze Pagina