Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    ICE waar in z'meer woon je dan zal ik morgenavond die richting in kijken o_ O :p

2. Terryb47

Terryb47 Powered by ATiPod

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier lijkt het wel nieuwjaar al: allemaal mensen die flowerbeds en grote pijlen aan het afsteken _0/

heeft er iemand ervaring met die 100shots flowerbed van Xplosion?

misschien haal ik die er ook nog bij als ik tijd heb morgen O-)

Laatst bewerkt: 30 dec 2004
  3. Casperge

Casperge Guest

Patserig Pakketje heb je daar :+ Met je verzilverde cake-koppen

Ik heb weer zin in ons jaarlijkse romeinse kaarsen battle,wel met veiligheidsbrillen :+

4. Terryb47

Leuk Bevonden:
    0
    lol, ik heb niks van het plaatje besteld, maar dacht eraan om die grote flowerbed erbij te halen: 100shots is relaxed, ipv los 4-5potten te moeten aansteken,jawel we zijn lui O-)

5. Casperge

Casperge Guest

Ja,stel je voor dat je met je lont helemaal naar de straat moet lopen en dan weer terug en dan weer kijken en dan weer heen en dan weer aansteken.........Pffffffff De moeite :+

6. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
  7. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

O ja kerel , je zegt het zelf " met nederlands vuurwerk" .
    Die troep die zoals je zegt uit be komt is nog altijd veel veiliger dan die "klasse " die jullie ter plekke uitvinden.
    Alle jaren lees ik na nieuwjaar zoveel gewonden bij afsteken van vuurwerk in nederland , terwijl het bij ons in belgie zelden voorkomt.
    Nu vraag ik U kerel , aan welk feit ligt dat
    a: belgisch vuurwerk is veiliger.
    b: belgen zijn voorzichtiger.
    c: Nederlanders blazen alles wat ze in hun handen krijgen de lucht in.
    d: nederlanders zijn driest in gebruik van vuurwerk.
    En nog kerel , in enschede is een vuurwerkfabriek de lucht in gegaan, met de nodige gevolgen van dien , indien de modale nederlander een beetje respect heeft voor wat daar toen gebeurd is , dan zou hij nu geen vuurpijlen afschieten als blijk aan respect voor wat daar gebeurd is.
    Maar feit is en blijft , jullie kunnen dat gewoon niet laten .
    Ik ben 48 jaar oud en ik heb in mijn hele leven nog nooit een vuurpijl afgeschoten, wel wie is nu de gek , ik of jij.

8. Terryb47

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet precies waar jullie discussie over gaat, maar moet ik vanwege 9-11 dan voortaan de vliegtuig vermijden om solidair te zijn? denk het niet.

als het een bierbrouwer was geweest, zou niemand meer bier moeten drinken? denk het niet.

vuurwerk met opzet in bijzijn van slachtoffers van de ramp afsteken is een ander zaak...maar denk dat dat ook niet zo snel gebeurt.

9. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    owja, wat hebben die slachtoffers eraan als ik geen vuurwerk afsteek, behalve dat het saai is, en de winkels de omzet missen.

10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Drinkt gerust een pintje , volgens mij was mijne discutant een beetje in de war met die vuurwerkramp , niet naar zien .
    Ik als belg geef je een goede raad koop een kratje duvel , en drink je het langzaam leeg en vooral, geniet ervan , en tevens mijn beste wensen voor 2005 voor jou en voor allen die jou dierbaar zijn.

11. Terryb47

Leuk Bevonden:
    0
    Duvel = hoofdpijn bier |:-

zo nog 4 uurtjes 'werken' dan ga ik me vuurwerk ophalen. hoop wel dat het droog blijft rond klokslag 12 anders is het niks aan :{

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gisteren alles opgehaald, En de knock outs waren helemaal uitverkocht zei zo`n verkoper tegen een vrouw. Vervolgens moest ik en die vrouw wachten op alles uit die bunker, en ik kreeg 2 pakjes knock outs.. dus die vrouw zat allemaal te kijken van WTF!!!
    (ik had natuurlijk van te voren besteld)

Heb niet super veel ofzo, het koste wel 32,80 maar op dit moment is de helft ongeveer al op. Het sier spul (knock outs, freaky flyers etc) heb ik natuurlijk nog inet aangeraakt. De gratis pot (Temptation) is 16shots dat ik kon tellen.

13. BoneCrusherrr

Leuk Bevonden:
    0
    knock outs moet je ONDERSTEBOVEN zetten. 2 enorme knallen en een beetje boeket...

14. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben vanaf half 10 al bezig met afsteken, tussendoor natuurlijk wel wat pauze's. ;)
    Ik heb iets van €65,00. Allemaal legaal. O-)

Laatst bewerkt: 31 dec 2004
  15. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    We hebben er ervaring mee eh ;) Mijn been ook, kzag net dat er een schammetje door opzat.

16. Reus

Reus Guest

Nitraat hebben we er in 1 uur doorheen gerost (5pakjes), vielen een beetje tegen.

Vanaaf nog ff de mooie potten/mortier afsteken en dan naar de dolphinns. :)

Ze lopen hier nog de ouderwetse betonstrijkers af te steken :p
    Dat die er nog zijn...

17. BoneCrusherrr

Leuk Bevonden:
    0
    nitraten zijn altijd leuk vind ik, alleen na een tijdje hoor je ze niet meer, doordat je oren "beetje" piepen

18. Terryb47

Leuk Bevonden:
    0
    Ben echt pissed ben dus na m'n werk net m'n vuurwerk gaan ophalen: ze hadden geen van de 2 pakketen die ik had besteld. van 1 pakket maar geld terug gevraagd, ipv de Grandprix 6 heb ik nu grandprix 2+4 gekregen = waardeloze potten. zelfs ratelbanden hadden ze niet meer wilden ze me 3 sloffen kanonslagen geven, ik zo van wtf moet ik met zoveel kanonslagen?? ben daarna nog naar een andere winkel gereden was natuurlijk al gesloten :mad:

19. Trossarms

Trossarms Guest

Nitraten in een put stoppen het water vliegt 2 meter omhoog

20. Kevin Masters

Kevin Masters Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had van die tunderking ofzow ongeveer het zelfde als knock out die opzekop gezet maar di dingen knallen kk hard duz toen knalde die ging er zon autow alarm af 8) :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina