1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    als je ouder wordt hecht je (heb ik tenminste dan) meer aan dat je het echt met familie viert ipv dat je buiten zit te stoken

2. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    lol
    ik steek vuurwerk af met mn pa ;)

3. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe bij mij is het juist andersom.. hoe ouder ik wordt hoe langer ik buiten staat te knallen ;). Die dag is helemaal voor mij... en ik leef er idd nu al naar toe.. kan niet wachten tot het zover is. En ff voor erbij ik ben geen gassie van 15 a 16 ofzo... zit al bijna tegen de 25 aan.

4. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Hou oud ben je dan? Komt er dan toch een dag dat je niet meer zo snel mogelijk de buurt op wilt blazen met de zwaarste lawinepijlen?

Iemand al een doos nitraten te koop?

/EDIT

LOL! Zie dat een andere "oudere" me op dit late tijdstip net voor is!
    Op onze leeftijd kan je tenminste die belachelijk dure illegale zooi kopen!

Laatst bewerkt: 2 okt 2004
  5. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    En ik lees dat sommigen gaan xboxen op zo'n dag? Dan vraag ik mij wel af of je helemaal 100% bent maar ieder zijn eigen hobby ;). Tussen kerst en oud en nieuw heeft mijn xbox toch echt vakantie hoor.

6. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    /EDIT Voor ik een bericht krijg dat er niet over illegaal vuurwerk gepraat mag worden, verwijder ik alvast zelf mijn post.......... _0/

7. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Vind ik ook. Beetje vreemd om je af te zonderen in een fantasiewereld, terwijl je ook op een van de duizenden feesten kunt zijn, of gezellig met je ouders naar het vuurwerk kunt kijken. Maar goed, ieder zijn meuk.

8. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Xboxen op Oud & Nieuw... Nee! Alleen ff in de ochtend daarna hele dag vuurwerk afsteken. S'avonds lekker eten, oliebollen en flappen met z'n allen. Nog heel fftjes s'avonds afsteken, weer naar binnen en daarna weer naar binnen. 12 uur proosten en daarna Siervuurwerk afsteken :). Zo ziet mijn oud & nieuw er vaak uit. En natuurlijk ga ik vuurwerk kopen, en niet een xbox spel...

9. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er toch nog wat vuurwerk liefhebbers hier, gelukkig..

10. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit met oud & nieuw in Zweden dus ik kom denk ik niet veel buiten... 2 jaar geleden was t met oud en nieuw -33 graden :mad:

11. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog niet wat ik doe, dat beslis ik tegen die tijd wel, kheb nou het gevoel dat ik het vuurwerk enzo allemaal wel weer gezien heb, maarja, dat kan nog veranderen.

Ik ga iig wel zuipen :).

12. [Gerjan]

[Gerjan] Guest

W00t ik kan al niet meer wachten, ik ga dit jaar weer voor het zware siervuurwerk denk ik.

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik ben net 15 maar over lawinepijlen........vorig jaar kon ik een raam dokken door dat kut ding, wist ik veel dat je die wijnfles met meer zand moet verstevigen :+
    was mijn enige illegale stuk vorig jaar :'-(
    maar ik zal het wel fout hebben en meteen naar belgie te sjeezen zodra ik me rijbewijs heb.........we zien wel O-)

14. flyingDUTCHY

flyingDUTCHY blaat

Leuk Bevonden:
    0
    nadeel is ook als je eigen vuurwerk hebt, dat je druk bezig bent je pijltjes en potjes aan het aansteken bent terwijl om je heen 1000dern euro's aan sier vuurwerk de lucht in gaat...en jij staat daar te kloten met je lucifers _O_

15. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Ook niet echt slim vindt je wel?

Die pijl is ik weet niet hoeveel langer dan een wijnfles dus kun je eigenlijk al wel nagaan dat dat niet gaat werken. Steek een buis ergens in de grond en doe de pijl daar in, dat moet goed gaan.

16. 60 Yen

60 Yen Monetary Disaster

Leuk Bevonden:
    0
    Dan doe je toch iets fout...

17. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik steek überhaupt niet af met een lucifer ;). Ik woon vlakbij Den haag, Molenwijk, Schilderswijk enzo, dikke party daar. Erg mooi sier vuurwerk komt daar elk jaar omhoog...(niet helemaal legaal natuurlijk).

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik leer van mijn fouten, maar op dat moment had ik nou niet echt de mogelijkheid om een buis in de grond te steken...........ik was op een schoolplein en dat ding was helemaal niet zo zwaar vond ik dus ja........tog maar in een wijnfles |:-

19. gerjan

gerjan Guest

niet zwaar nee, maar wel top zwaar met lange steel. koop gewoon een lang stuk metaal draad (1cm dik ofzo), maak aan het eind een rondje die je horizontaal buigt, en prik hem in de grond, werkt perfect.

20. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    of een dikke pvc buis :)

ik vind het ook altijd leuk als de vuurwerk krantjes komen.. ik wil dit! ik wil dat! 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina