1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    vuurwerk sucksss man een goede maat heeft aantal jaar geleden door die troep zn hand kwijt geraakt eigen schuld uiteraard maar toch minder mss staat mars dat nog wel bij die komt uit ridderkerk gebeurde in de kuyperstraat...

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Hehe, die babaypeiltjes vliegen alle kanten op, vind de buurt niet leuk. Maar Mikey, dit jaar gaan we weer een lekkere rotjesbom maken :p Vroeger vond ik alleen siervuurwerk leuk, maar nu alles wel. Maar ik ga niet bakken met vuurwerk kopen. 15 euro is me max. eigenlijk, het moet niet te gek worden.

3. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    In dat geval is het illegaal vuurwerk. Illegaal vuurwerk is gevaarlijk. Vuurwerk niet als je weet hoe je er mee om moet gaan. Als je de bink van de straat wil zijn met illegaal vuurwerk tja zeg dan maar dag tegen je handje _0/.

4. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0

Euhm, ik denk niet dat dat kan hoor. Je zal er slechter door horen, maar de hele tijd een piep horen kan echt niet. :eek:

5. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat andere stakkers het maar kopen en afsteken... heb ik tenminste wat extra's over voor die avond! Bovendien vind ik het maar gevaarlijk spul...

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Gevaarlijk is het inderdaad.
    Je kunt zelf nog zo voorzichtig zijn...
    Er zijn altijd nog andere (idiote/vuurwerkgeile) mensen om je heen. Op oudjaarsavond probeer ik iig zoveel mogelijk binnen te blijven.

7. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Huh daar heb je echt niet je hele leven last van en al helemaal niet van nitraten. Ik heb zelf ook een keer een piep in m'n oren gehad maar dat duurde maar 1 dag. Dat was afgelopen jaar met een feest (Fallas) in Spanje daar steken ze van 1 t/m 19 maart een mascleta af op een plein. Als je een filmpje wilt zien moet je ff naar de site gaan die in m'n sig staat. Dat is echt gruwelijk hard, daar hangen ze vlinders aan lijnen zoals wij hier de was ophangen ;).

@ Graveheart...... Ben je nu echt bloedserieus en ga je echt zoveel mogelijk binnen zitten? Je ben nie wijs man hehehe

En ik snap niet dat mensen vuurwerk gevaarlijk vinden.... 't ligt er puur aan hoe je ermee om gaat en hoe je het gebruikt. Als je ermee gaat kutten jah dan wordt het hele verhaal wel anders.

@ Lucky13..... Dus je bent een stakker als je gek bent van vuurwerk?

8. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    als vuurwerk te gevaarlijk wordt ga ik weg.. ik hou het meer bij rotjes.. en ook goed siervuurwerk *pro-line, crown e.d*

9. fetEX

fetEX Guest

vuurwerk is geld verspilling vind ik , ik koop wel nieuwe kleding i.p.v daar mijn geld aan te ver spillen.

10. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dat vind ik nou wel je moet opletten op de mensen om je heen want anders heb je vervelende verassingen.
    Ik probeer dan ook alleen met mijn beste vriend te staan om zeker te weten dat het veilig is want soms heb je van die kleuters die het lachen vinden om een oorlogje te houden zonder dat je het wilt gaan ze je dan bestoken met vuurwerk.
    Dat is echt hartstikke gevaarlijk maar ja je hebt nu eenmaal zulke gekken maar ik ga daar niet het vuurwerk plezier door missen.
    Maar gelukkig heb ik meestal wel genoeg vuurkracht om ze af te schrikken vooral mijn romeinse kaarsen en babypijltjes met knal schrikken hun wel af.
    natuurlijk richt ik er wel een beetje naast maar dichtbij genoeg om ze af te schrikken.

11. Jasper NL

Jasper NL Fable Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Joa beetje vuurwerk en hopelijk is er weer een Bassie en Adriaan marathon !!!

12. Dj accelerate

Dj accelerate Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben zelf erg groote vuurwerk freak dus steek dit jaar ook wel weer paar honderd euro af *)

13. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    een paar honderd?? euro? mijn bedrag is meestal 50 of minder :9

14. nietvorspiet

nietvorspiet Fuck Armageddon

Leuk Bevonden:
    0
    mijn buurman had altijd volop veel illegaal spul maar dit jaar hoop ik oud&nieuw misschien wel niet helemaal thuis te vieren, ik weet het nog niet...
    zelf ben ik niet zo van het aansteken ik kijk wel en eet een oliebol of appelflap, mij heb je zo tevreden. :9

15. XeoN

XeoN Guest

Jaaa het ligt veilig opgeborgen in onze schuur...:cool:

Van de week ff terug naar Belgie voor Lawine pijlen en wat ouderwetse rookbommen.
    En damn die widowmakers klappen hard en ze zijn fokking goedkoop!

16. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik koop meestal niet dat duurdere vuurwerk

wat goedkoops of zo want het is eigenlijk gewoon weggeld gooierij toch?

ik ben dit jaar gewoon thuis bij me ouders samen het nieuwjaar inluiden.

en er is genoeg vuurwerk te zien buiten dus daar kan het niet aan liggen.

en je loopt geen kans om gewond te raken door ronddwarrelende vuurwerkresten

17. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    wil je (goede) vuurwerk hebben
    bij Belgiƫ moet je zijn!!!!!!
    ach gewond rake door vuurwerk....
    je moet gwoon voorzichtig zijn en je hebt je oudejaars avond!!!

18. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    je hebt altijd wel mensen die voor de lol een lawine pijl je straat in schieten.. je kan niet voorzichtig genoeg zijn

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dit jaar ga ik echt niet veel kopen. jaar is al duur genoeg geweest:)..
    Koop wat van die kleine pijltjes en iets grotere(12 voor 3,25 euro is het geloof ik)
    wat rottjes,en andere kleine rotzooi..
    Gewoon dat je vanaf 10 uur smorgens tot laat veel te doen hebt:p

20. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    lol dat doe ik ook altijd :) gewoon op oudjaarsdag de straat op. rond 10 uur naar binnen voor een appelflap en oliebol, en dan wachten tot 0.00!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina