1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat ik ook maar eens een aantal nitraat moet kopen dit jaar, alleen kijken terwijl vrienden ze afsteken zoals vorig jaar is niet leuk.. :mad: (stond ik dan met mn rotjes :9 )
     
  2. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet het, het is een quote van een tijdje terug maar ik wou er alsnog even op reageren.

    Hetzelfde kan namelijk worden gezegd over autorijden, en over bijna alles. In principe is er niets helemaal veilig, en soms moet je gewoon dat kleine risico nemen, om een beetje lol te hebben... ik laat me in ieder geval niet bangmaken :D
     
  3. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    maar met autorijden ben je toch voorzichtiger. Met vuurwerk denken sommige mensen te kunnen patsen en dan gaat het fout.
     
  4. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Was dat dan weer voor onzin.....Zo kan 't ook --> Maar met vuurwerk ben je toch voorzichtiger. Met autorijden denken sommige mensen te kunnen patsen en dan gaat het fout.

    Noem maar eens op hoeveel er paar jaar doodgaan aan roekeloos rijgedrag dan aan roekeloos vuurwerkgebruik. Tel me
     
  5. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    daar heb je gelijk in. Veel jongere gasten die patsen graag met hun auto. en daar kunnen ongelukken van gebeuren. Maar vuurwerk wordt bijna alleen afgestoken in de maand december. Auto rijden gebeurt het hele jaar.
    (coole site in je sig!)
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2004
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, ik zie zelf geen lol meer in vuurwerk, dus dat scheelt. :cool:
    Anderen moeten vooral lekker zich uit gaan leven met vuurwerk buiten.
    Ik kijk vanachter het raam wel toe, met een glaasje wodka in m'n handjes op Oudjaars avond. 8)
     
  7. nietvorspiet

    nietvorspiet Fuck Armageddon

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad! oliebolletje drbij hoppa :9
    Ik vind het trouwens ook veelte duur dat vuurwerk, en als anderen het kopen en afsteken heb ik er ook plezier van door ernaar te kijken ;)
     
  8. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    wij gaan weer lekker karbitschieten... hehehe
    lekker kou kleumen op een grasveldje een paar melkbussen, een paar kilo karbit.
    genoeg drank erbij en knallen maar.

    wat kan nou leuker zijn ???
     
  9. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    wat voor merken gaan jullie kopen? ik proline,pyro power en phoenix : ) ik geef zo n 60 euro aan vuurwerk uit,maar ben dan ook van 9 uur sochtends tot rond 6en nonstop buiten,en dan ga ik van 12 tot 3 snachts weer :>

    voor iedereen die zeggen dat het sonde is van je geld. Als je met je family naaar een pretpark gaat zoals efteling,ben je ook gauw 80 euro kwijt,en dan ben je daar ook een dagje geweest.dan vind ik vuurwerk wel ff leuker :+
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2004
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ga nix kopen!!! Ben er wel klaar mee, al een paar jaar. Het kost te veel geld. Van een ander vind ik het vuurwerk minstens zo mooi en het is een stukkie goedkoper. En gevaarlijk?? Mwoah, alles is gevaarlijk. Gewoon op straat lopen is gevaarlijker dan vuurwerk afsteken denk ik zo...
     
  11. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga wel wat astronauten... jaja... halen, want daar kun je zo'n mooie piramide van maken.
    wat strijkers er tussen heb je een 250 klapper, maar deze knalt harder gaat sneller en spat overal heen...
    gevaarlijk ... tsja best wel ...
    leuk ... jah zekers
     
  12. Reus

    Reus Guest

    Weet iemand nog wat moois kwa Illegaal SIERvuurwerk?

    Geen mortieren aub (nouja misschien ook wel 8)) moet ik alleen een lanceer ding bouwen..
     
  13. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    bengaals vuur is wel mooi ;)
    maar die zijn legaal, misschien heb je ook wel potten van 20kg bengaals vuur
    die zulle dan wel ilegaal zijn }:] :p
     
  14. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Kijk, een man naar mijn hart. Na een half uurtje siervuurwerk afsteken na 00:00 heb ik het wel weer gezien en ga ik mij binnen verder bezatten :+
    Als ik zo graag wil knallen start ik Halo2 wel op ofzo ;)
     
  15. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    bengaals vuurwerk is legaal,maar tot 200 gram geloof ik.

    ik heb van 4 zaken vuurwerk krantjes,en de grootste pijl is 60 gram,en pot 250 gram..
     
  16. Clitoris

    Clitoris Guest

    Zei wonen er dicht bij. Niet hun O-)
     
  17. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Zij ;)
     
  18. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    1ste vuurwerk krantjes vallen nu al weer op de deurmat.. 9 dec :9
     
  19. Casperge

    Casperge Guest

    IK heb vanmiddag het foldertje binnegekregen van de purmerendse vuurwerkboer.....Ik denk dat ik een slof rotjes,babypijltjes,en fontijnen koop.Me pa koopt de nodige aanvulling(fonteinen,vuurpijlen,.)
    Het kost bij ons nooit meer dan 25 euro ofzo.

    Als ik dan op het nieuws die enorme wachtrijen zie en dat ze aan een willekeurige man vragen:''Hoeveel bent u van plan uit te geven?''Ahh''zegt ie dan''zo'n 700 tot 800 euri'' :eek: 8) :D
     
  20. 60 Yen

    60 Yen Monetary Disaster

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Pwnd _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina