1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vuurwerk!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Roberto, 3 sep 2005.

  1. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst mijn X360 en daar na een paar hondert nitraat
     
  2. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Vuurwerk pwnd hard...
    Ik ga binnenkort maar weer eens naar Belgiƫ toe, ik bedenk net dat ik zelf thuis nog wat Nitrate heb liggen waar ik denk ik vanaaf nog wat leuks mee ga doen. :D

    Verder zie ik dat ik nog wat Babypijltjes en nog wat Kanonslagen heb liggen. :p
     
  3. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    lol ik ga gewoon legaal vuurwerk kopen voor 20 euro ofzo en de rest van de avond ga ik lkkr uit/zuipen met vrienden ook gezellig ;)
     
  4. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien wel wat maar niet te veel vind het wel leuk maar ook zonde van mijn geld koop liever een x360
     
  5. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Je kan er meer als de hele avond mee knallen. Wij beginnen altijd 's ochtends al en gaan dan leuke dingetjes met die rotjes doen zoals in de glasbak gooien etc. (Kleine kinders :+ ) Dan heb je ervoor 's avonds nog een paar honderd

    Inderdaad, pijlen zijn natuurlijk wel mooi maar een knal en ze zijn ook weg. Ze zijn dan ook een stuk duurder. Voor 15 euro heb je al meer dan 1000 rotjes. Dat is wel overdreven veel dus doe ik iets van 8 euro rotjes, en voor de rest nog wat Boilers. (beton) Strijkers kan ik ook altijd achteraf nog wel aankomen. Die zijn ook altijd wel leuk. Nee, geen pijlen voor mij... :)
     
  6. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt.. ze verkopen ook al 250 grams cakes nu :9

    Enne voor 15 euro kan je net 1 sec knallen ofzo..voor 1 cake ben je al gauw 10-20 euro kwijt
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit jaar (netals andere jaren) koop ik voor 25 ~ 30 euro aan vuurwerk(ligt eraan hoeveel je minimaal moet bestellen voor het eerste gratis ding:+)
    kleine zooi dat ik koop dus. Ik koop trouwens niks uit belgie, omdat ik graag "veilig" vuurwerk wil en omdat mijn begroting het niet toelaat.
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    Hoe oud zijn jullie ?

    Ik ben 17 en had er vorig jaar al geen zin meer in
     
  9. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ga voor rond de 20 euro halen, gewoon genoeg om een beetje mee rond te wandelen en met vrienden lol te maken (geen andere mensen hinderen oid. hoor, gewoon gezellig).
     
  10. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
  11. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben 18, en als ik 80 ben sta ik nog buiten te knallen ;)
     
  12. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    17, en het laat me al een paar jaar syberisch, heb nooit meer dan 15 euro eraan uitgegeven. Misschien dat ik dit jaar net als vorig jaar voor 3euro een pakje van 6 ThunderKings koop (een pot die met een harde knal zijn lading 20 m hoog schiet, waar het met een harde knal ontploft...een van de hardste stukken -legaal- vuurwerk), misschien dat ik voor diezelfde 3 euro een Tequila bestel, heb ik ook veel plezier van :)
     
  13. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Tequila is gewoon puur ranzig. 8)
     
  14. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    15 euro aan vuurwerk wtf zo weinig.. :eek:
     
  15. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij kopen altijd vuurwerk voor een heel jaar. Niet voor nieuwjaar! We zijn nu nog aan het afsteken. Alleen heeft het wel een nadeel. Het mag niet... Ik heb nog wel een verhaaltje:
    We stonden in Januari bij school nog wat vuurwerk af te steken en lol aan het maken. We hadden nog een paar Strijkers dus we dachten, wij rijden door en dan kunnen we er op de fiets nog wat afsteken... Wij rijden achter zo'n groep brugwuppen. Bart heeft nog 1 (de laatste) strijker. Die gooit ie vlak bij 1 van die brugwuppen. 2 minuten later komt de politie. Ja stoppen jongens.

    Dus wij stoppen. Wij tegen de politie auto en we werden gefouileerd. Ze vroegen nog van: Ja, hebben jullie vuurwerk afgestoken? Wij van nee, niet gedaan. We hadden net alles af gestoken dus konden ze niks meer vinden. Bart had nog wel 3 aanstekers in z'n zak. (lekker verdacht maar goed) Die agent nog een paar keer vragen maar wij maar ontkennen. Mochten we uiteindelijk toch nog gaan :) We hadden net alles op tijd alles afgestoken dus hadden ze geen bewijs :D
     
  16. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    maar het ritueel is wel leuk :D
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Binnen enkele weken heb ik mijn rijbewijs, dus dan ga ik mischien nog wel kijken bij alpeco ofzo.

    Serieus siervuurwerk dan. Kleine mortiertjes ofzo. Altijd vet.
     
  18. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar wanneer gaan ze dan echt beginnen met streng controleren???
     
  19. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Oktober/November beginne controles. Halverwege December is het niet slim meer om naar belgie te gaan..veeel controle.

    Ik steek ook vuurwerk het hele jaar af, maar niet elke dag. Soms als ik buiten ben maak ik nog weleens een matje. Heb dit jaar 6m lont ( lont wat in rotjes zit enzo ) Zodat ik alles kan doorverbinden :D
     
  20. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Alpeco of loods zijn idd de beste. Maar als je geen ervaring hebt met mortiertjes moet je oppassen, je moet namelijk zelf je lanceerplatform ( buis enzo ingraven ) maken, van het juiste materiaal etc. Als beginner moet je beginnen met 2" inch mortieren..
     

Deel Deze Pagina