1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vuurwerk!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Roberto, 3 sep 2005.

1. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    een vriend van mij is vorig weekend in belgie geweest en heet nog 100 strijkers voor me mee genomen en 20 nitraten(die echt heel hard knallen) en een doos vlinders.

2. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0

Ik weet :D

Ik had vorig jaar met Nitraat een brievenbus opgeblazen 8)

3. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    wat ben jij cool man!!!!

4. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het zelf achteraf niet eens ''cool''

:{

5. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm dan is et al helemaal dom...

6. SupahMaster

SupahMaster Guest

uhum dat mocht ik wel alleen dat deej ik niej...

BTW ik wil nitraat! heeft me buurjongen ook altijd knalt lekker hard :D

7. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was toen met een hele groep, en ze zijden steeds dat ze een brievenbus gingen opblazen. Maar niemand durfde dat tedeon. Ik kreeg toen de nitraat (Jumping Thunder) met aansteker in m'n handen gedrukt. Toen moest ik het maar doen, ik ging naar een brievenbus, deed hem open stak de nitraat aan en rende weg. Het was een mega harde knal, omdat de brievenbus van ijzer was. De volgende dag ben ik er langs gefietst de stukken brievenbus zijn heeel ver gekomen. De mensen waren volgens mij ook heeel erg boos geworden.

Ik bestel het bij m'n broer en die werkt bij de pizzaboer, en daar hebben ze echt vet veel vuurwerk.

Laatst bewerkt door een moderator: 24 sep 2005
  8. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Sneu, ik ga dit jaar jou brievenbus opblazen en heel hard lachen, weetje wat ik plak meteen een 100.000 klapper aan je deur kunnen we nog harder lachen. XD

:{

9. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    jah waar woon je precies??? :mad:

just kidding :p

10. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zet ik lekker een 500s Chainthunder op je deur. Kijken wie het hardst lacht

( of huilt )

:cool:

11. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Altijd blijven lachen. :D

12. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Een paar jaar geleden was er een groot vreugdevuur (met toestemming van de politie), gooit er opeens zo'n knuppel een lawinepijl in!:eek: Dat ding schiet er opeens uit, mist mij op ongeveer 1 meter en land recht achter mij in het gras! Ik heb letterlijk weg moeten duiken. Ik keek later achterom, echt een heel gat in het gras, helemaal zwart...! Dat is zo gevaarlijk wat die jongen deed, voor hetzelfde geld vliegt dat ding tegen je hoofd of in je jas ofzo.:{ Een heleboel mensen hebben hem ook aangesproken.

13. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik was eigelijk elk jaar helemaal leip van vuurwerk. Had een paar jaar geleden nog een witte doos fishcrackers. Die dingen waren echt niet meer normaal. Later zijn die zelfs in Belgie (Alpeco) uit de handel genomen. Et enige nadeel was dat ze weleens verschilden in hardheid. Ook had ik nog wel is duitse kanonslagen. maar die waren toch echt een stuk minder. Dit jaar ga ik op een heel andere toer: lekker dat geld besteden aan mijn xbox360.
    Ik vind het btw altijd wel relaxed om met oud/nieuw met vrienden en bekenden ff wat te gaan drinken in een kroeg of bij iemand thuis.

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vuurwerk is echt super tof, als je er maar veilig mee omgaat (lijk die verpakking wel.) Oke, 6 meter afstandnemen is vaak bullshit. Maar andermans spullen opblazen of like shit naar andere mensen gooien is echt zo laag. Mja, wel stoer:{

15. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn ze er nog wel, alleen met KvK. Alpeco verkoopt spectakelvuurwerk dus tegenwoordig is daar bijna alles met KvK. Die duitse kanonslagen..bedoel je Boller A?

Hardste nitraten op het moment zijn TT ( THumping Thunder ) Worden verkocht per 20, ik denk dat dat ze dus zijn

16. DVL91

DVL91 game or die!

Leuk Bevonden:
    0
    maar vorig jaar werden al die brievenbuzen bij ons in de buurt met zo'n speciale klep dicht gemaakt of nja de ingang werd heel erg klein dus mijn rotjes paste er niej meer in!:mad:
    maar dit jaaar plak ik die dingen gwoon tegen de rand van die klep en als die klep kapot is mol ik da hele ding
    maar ik ga echt niej naar belgieje om vuurwerk te halen:)

17. sungod

sungod linkin park!!

Leuk Bevonden:
    0
    gast..:{

je was vorig jaar niet eens bij ons in de buurt.
    en de brievenbussen waren ook niet verkleind dus wat lul je?|:-

;)

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    En wat denk je hiermee te bereiken dan? Vind je het leuk? Mooi om te zien?
    Stoer misschien?

Ikzelf vind dit aardig kansloos. Laat die zooi gewoon heel man.

Zou je het ook leuk vinden als ze dat bij de brievenbus in je voordeur doen? En dat ze em gewoon mollen? Misschien nog wat vuurwerk naar binnen gooien?

_0/

19. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat al die mannetjes die zo stoer praten over vuurwerk dat ze dingen gaan opblazen of heel jong zijn. of heel veel een identiteitscrissis hebben. als je die shit gaat opblazen wie denk je dat die brievenbussen moet betalen? je ouders die belasting betalen! fak vuurwerk ik kijk er wel naar ik zit liever met vrienden lekker in een cafe of buiten te kijken ernaar

20. Koffie mok

Koffie mok Guest

Volgende week heb ik 120 Ministrijkers als het goed is.

Deel Deze Pagina