1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vuurwerk!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Roberto, 3 sep 2005.

  1. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    door de brievenbus is lullig.. zeker als er een hond woont |:-
     
  2. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Je hebt ook brievenbusen die aan de muur hangen.

    Die van TPG zitten altijd van die versmallingen op, maar Ministrijker passen er wel door. Z'n Mininstrijker is even groot als een trektouwtje :D
     
  3. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Goh , wat kansloos. PM je adres en ik zal ook eventjes iets met jouw brievenbus doen. Wat dacht je van een Zink 930 lawinepijl ? Met rotjes brievenbussen opblazen...wat zielig.
     
  4. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zowieso het op blazen van dingen zielig, je bereikt er niks mee behalve dat het balasting geld wat jou ouders betalen daaraan besteed wordt:confused:. Als je gewoon lekker de kroeg induikt nadat je hebt genoten van misschien een paar pijlen die je koopt voor misschien max 20 euro die je met elkaar koopt dus misschien 2 euro de man ofzo en voor de rest van het vuurwerk wat als die apen afsteken die teveel geld hebben of gewoon dom zijn, dan heb je pas echt lol!
     
  5. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Yep , echt een kansloos gastje ben jij zeg , zielig gewoon en als je denkt dat je daarmee stoer doet , vergeet het gastje en steek die bommetjes dan maar in je eigen reet en bekijk dan maar of het nog zo geweldig is.
    Ik weet dat als jij mijn brievenbus zou opblazen je niet de beste dag van leven zal meemaken aangezien je dan méér dan enkele forse klappen op je kop mag verwachten .
     
  6. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    heb wel een paar keer leuke dingen met nitraten gedaan maar dan geen dingen mollen maar er 1 in een pak yoghurt stoppen of in een pak meel! ziet er echt vet uit bij meel krijg je dan echt z'n rook gordijn.
     
  7. henno

    henno Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan natuurlijk ook gewoon naar het vuurwerk van een ander kijken, en als ik zo hoor houden veel mensen vuurwerk over dus tjaah:p ik hou et bij bier;)
     
  8. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Hummm nitraat in een pakmeel, coooool :9

    Je kan het ook in een blik verf doen, VERFBOEM!!
     
  9. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd kansloos
     
  10. Brolly

    Brolly Pr0 G4m3r

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, lekker origineel, ik weet nog iets tofs om op te blazen, en dat kost niet veel, je kent toch wel die Blue Cola, van de lidl of aldi, die moet je kopen, in de vriezer doen voor 6 uur, 2 minuten beetje laten ontdooien, en dan ergens keihard wegpleuren, dat ontploft jonge! al die blauwe troep overal!
    maar combinatie met een rotje ook mogelijk _O_

    Yeah Trektouwtjes!, en dan een hele handvol, en met een aansteker de touwtjes aansteken, dat knalt lekker!
     
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    edit, net ff paar filmpjes bekeken.. eigenlijk zuigt dat consumenten vuurwerk bigtime:+
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2005
  12. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    knalvuurwerk is nutteloze geldverspilling, jeej een keiharde knal -_-. En mensen die dingen gaan mollen met vuurwerk zijn helemaal zileig bezig.

    Het enige wat nog een beetje leuk is is siervuurwerk maar dat is zo duur dat het eigenlijk ook niet leuk is :+

    Kortom, geef mij maar mn vriendin, een lekkere oliebol en een krat bier :)
     
  13. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Bier is geen nutteloze geldverspilling zeker....
















    *Weet zelf dat hij lult.
     
  14. AvantGarde

    AvantGarde Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    yo goiz eyh srry joh had k nie gezien ...excuus :)
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Kan gebeuren :)

    OT: Ik koop niks dit jaar. Gaat allemaal op aan stappen (maar dat had ik al ergens gezegd geloof ik :+)
     
  16. Robertione

    Robertione Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het altijd weer treurig om te zien hoe al die gasten hun geld vergooien aan vuurwerk wat ze in België halen. Ik daar totaal de lol niet van in.

    Maar ja ieder zijn meug ik ga liever uit om me te bezatten en het gezellig te hebben :p
     
  17. AvantGarde

    AvantGarde Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    man k snap jullie niet...alcohol is ook nog s slecht voor je duszzz....met andere feestdagen kun je ook wa zuipn maarh vuurwerk hoort gewoon bij nieuwjaarsdag...
     
  18. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee bij oudejaarsdag...
     
  19. AvantGarde

    AvantGarde Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    dat bedoelde k .srry
     
  20. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie mega veel mensen die zeggen jah ik ga naar de kroeg me helemaal zat zuipen maar ik geloof er geen eene kut van.
    sommige natuurlijk wel maar der zijn der ook bij die gewoon geen vuurwerk mogen kopen en die het dus niet kunnen maken of dit forum om te zeggen dat je thuis blijft zitten:p
     

Deel Deze Pagina