1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vuurwerk!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Roberto, 3 sep 2005.

  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat is bijna overal zo. Zo goed als iedereen vrolijk, lam, gezellig en het is altijd druk. Als je die avond/nacht verprustst met stappen zou ik het echt knap vinden ;)

    Svennies snapt het wederom :cool: Al zal ik waarschijnlijk wel aan de Heineken gaan ;) Oh en Champagne natuurlijk!


    //edit; alleen met die 30,- zullen we het niet gaan redden denk ik ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  2. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    oei, svennies, hoor je dat? Je krijgt kritiek op je puber-gedrag :+

    En LA: Daar waar ik elk jaar heenga, hangt zeker wel zo`n sfeer. Heel veel mensen die je in tijden niet gezien heb, iedereen feliciteerd elkaar (:p), echt super gezellig, zeker wel anders dan "gewoon" uitgaan bij ons (niet dat dát heel goed kan hier :))
     
  3. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Ja , en volgens mij mag jij ten eerste géén vuurwerk afschieten van je ouders en ten tweede mag jij hélemaal géén bier drinken om dat je nog te jong bent._0/

    @Battlecry , de pubertijd ligt anders al héél véél jaren achter mijn rug , t' is de ervaring dat hier spreekt .:+ O-)
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  4. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop voor 30,- aan vuurwerk en de rest gaat naar mijn xbox 360 ;)
    En er wordt natuurlijk nog veel gezopen:9
     
  5. jeroen kroes

    jeroen kroes hertog jan ownage

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    8)
    nouja 1 dag bij ons lijkt het meer op 4 dagen en ik dnek als het 1x in het jaar is dan geef ik er wel wat aan uit (niet te veel hoor ;) mja ik dnek niet zo van hmm 1 dagje maar:confused: bij ons controleerd de jute niet zoerg in de andere dele van Nunpeet daar hale wij gelijk voordeel mee uit mja ik heb er wel zin in :)_O_ _0/ :D
    /Mod let jij er ook een beetje op dat het begrijpelijk en goed leesbaar blijft? - mr. E
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 dec 2005
  6. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    :+, kom op 31 december terug van wintersport. Word weinig vuurwerk dit jaar helaas. Hoop wel dat ik voor 12 uur terug ben :9
     
  7. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    goh en toch blijkt dat je het weer helemaal aan het verkeerde eind heb want gezien jou gedrag zal ik waarschijlijk degeene zijn die veel meer mag drinken als jou._0/ _0/
     
  8. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    WEET IEMAND, een vuurwerkwinkel, met belgische knallers (Lees: alles met lont... dus ratelbanden, lawinepijlen, vlinders, nitraten ect.) maar waar weinig / niet gecontroleerd word. (liefst in Noord brabant of belgie :)) Als je in antwerpen gaat heb je nl grote kans gecontroleerd te worden... :mad:
     
  9. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ga zaterdag naar Belgie om vuurwerk te halen, k hoop echt niet dat we worden opgepakt dan... K zag btw vanochtend op het nieuws dat een man voor 400 kilo vuurwerk was aangehouden :9.
     
  10. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar in belgie ga je?...
     
  11. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, goed en nu ik met bijna dezelfde tekst:

    Nou als je uit gaat geven sommigen 30 euro uit aan vuurwerk
    dat vind ik zonde en voor 30 euro heb je al heel wat bier in huis
    dus ik vind dat argument niet op gaan.

    8) Snappu?[/QUOTE]

    maar ik heb het hier wel over mensen die uit gaan op oudjaar/nieuwjaar
    en m'n broer ging paar jaar geleden naar een feest in de buurt alles georganiseerd enal. maar daar betaalde je 100 gulde voor

    sorry capone maar heb jij de laatste paar jaar onder een steen gewoont?
    noord brabant is nog gewoon Nederland en met dezelfde regels als de rest van nederland. :+
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2005
  12. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    @n.e.r.d: En wiet wordt alleen in coffee shops verkocht?
    Je maakt mij niet wijs dat er niet ergens een sigarenboer zit, waar als je het 'codewoord' ;) :p zegt er vanalles onder de toonbank vandaan komt,,, Of een thuishandelaar ofzo.
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    waarom gaat niemand met de trein, word je dan gecontroleerd ofzo |:-
     
  14. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Hoe noemen zulke denkbeelden nou ook weer waar jij aan lijdt .........
    o ja ik weet het weer " grootheidswaanzin " .
    Hoe kan jij gozertje aan mijn gedrag zien wie of wat ik ben , je kent me niet eens , en nu maar weer snel terug naar je mama hoor je , en als je braaf bent mag je een flesje prik ._0/ _0/ _0/
     
  15. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    mag je wel een weekendtas meenemen als je ratelbanden en pijlen wil meenemen ;) ... zou liever met de auto gaan. Is ook goedkoper :)

    Iemand suggesties?
     
  16. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk vind ik het trein idee niet eens zo slecht :)
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Bij de grens is de pakkans vrij groot, vooral rond deze tijd van het jaar.
    Degene die het gaan proberen, succes. :)
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Idd kans is vrij groot dat je gepakt wordt zeker als je met een groep vrienden gaat.

    Als je het toch proberen wil, zo ik m'n pa+moeder+zus/broer en oma mee nemen zo dat het op een familie uitje lijkt ;)


    Maarja, doe zelf al wat jaren niet meer aan vuurwerk, ik ga voor dat geld liever uit of ik koop me er iets leuks van :)
     
  19. Odyss NL

    Odyss NL New Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    1
    Mwah, zelfs in de treinen wordt gecontroleerd ;).
    Collega van me is met z'n rugtas naar België gegaan (3 of 4 maanden geleden ofzo) om vuurwerk te kopen (duh).

    Op de terugweg kwam er allemaal politie de trein in, en zijn er verschillende mensen aangehouden. Hijzelf gelukkig niet :p.

    Zou eerst een goed plan bedenken voordat je gaat inkopen :D.
     
  20. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    ik ben ook met de trein gegaan, en ik was met nog een vriend, we gingen gewoon beide uit elkaar zitten, zodat toch minimaal de helf meschien nog behouden kon worden indien aanhouding...

    maar gelukkig werd er niet gecontroleerd :)
     

Deel Deze Pagina