1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
?

Hoeveel pleuro's ga je dit jaar uitgeven aan vuurwerk?

  1. 200 of meer

    9,6%
  2. 100 - 200

    6,2%
  3. 50 - 100

    20,3%
  4. 0 - 50

    63,8%
  1. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zelf nog even op zoek naar Nitraat enof wat Strijkers :9
     
  2. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
  3. basovich

    basovich Guest

    dat wordt: halten, jeugdgevangenis en geldboete.
    Sukkels dat het zijn!!!=(, beetje naar een ezel gooien...laat ze er maar eens goed straf voor krijgen..



    ik had trouwens nog wel een leuk verhaal:)!:

    afgelopen vrijdag ochtend stonden 's ochtends toen ik naar school fietste politie controleren op lichten, fietsen er een paar lui achter mij die met strijkers zaten te kutten en af te steken...en die nerds zagen die politie dus niet en net voor de politie BANG!!!
    'komen jullie maar even hier jongens' 8) !!
     
  4. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    haha dan voel je je echt ff door de grond zakken als er opeens politie voor je staat 8)
    moet er niet aan denken 8)
     
  5. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Echte gamers gebruiken geen vuurwerk, think about it.
     
  6. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst beweer je dat shocks/airbomb (die kleien mortiertejs iig) harder gaan dan een nitraat. En dan ga je nu wel opzoek naar nitraten?

    Mijn ervaring is dat die mortiertjes ontzettend leuk zijn om de kop te zetten, naar een huis te schieten, de sloot in whatever. Ze knallen echt lekker hard. Maar een nitraat heeft zoveel meer kracht dan een mortiertje. Probeer maar is een verkeersbord of iets anders metaals te beschadigen met een mortier. Dat lukt je lang niet zo makkelijk als met een nitraat. Ik zelf ben niet zo van het vernielen van andermans eigendom maar ik heb er ooit wel eens bijgestaan en aan meegedaan om het maar zo te zeggen, maar nu vind ik mezelf daar wel wat te oud voor.

    Dit jaar weet ik nog niet wat ik ga doen met oud & nieuw. Misschien gewoon vuurwerk zoals gewoonlijk thuis afsteken. Misschien ga ik naar vrienden toe en dan wordt het echt een vuurwerk festijn. 32 broden astro's voor in piramide, 50kg kruit, nitraten en lawinepijlen genoeg etc. Maar dat hangt van de omstandigheden af. Zelf ga in ieder geval niet veel kopen, wel wat maar niet zoals voorgaande jaren.
     
  7. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Weet waar je aan begint, speciaal voor jou nog een linkje

    http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_325329.html?wt.bron=hlnBottomArtikels

    En wat nederlanders betreft... nóg een linkje

    http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_i...rm=1&rpmore=OK&p_artid=326553&p_lijst=2#lijst

    Gekke jongens daar bij jullie.....:+ :b:
     
  8. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Komisch, ik heb (serieus) ook een aardappelkanon :+
     
  9. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik koop king of thunder van evuco maar heb je deze al een keer getest>?
     
  10. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Hahaha , dus een gewaarschuwd man is er twee waard, goed om je heen kijken als je het gebruikt....je kan niet weten of de wouten je in de smiezen hebben.:b:
     
  11. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik loop niet op straat met dat ding te schieten hoor, ik hou het bij de tuin de lucht in. Ik woon ook niet in een standaard rijtjes huis waar de buren gaan bellen en er politie voor de deur staat. Bovendien, m'n buurjongetje vind het geweldig :p. Ik hoop alleen niet dat iemand die aardappel op zijn hoofd heeft gekregen aangezien ik altijd de lucht in schiet. Maar die dingen gaan echt hard en het is gewoon het kan gewoon gemaakt worden met wat onderdelen die je bij de gamma kan kopen voor +- 20€. Beetje deo, vlammetje en dat ding schiet echt ongeveer 100 meter ver, 30/40 meter hoog. Misschien hoger, misschien verder of minder hoog en minder ver. Beetje lastig in te schatten. Anyway, ik ben gewaarschuwd ;).
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2006
  12. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar wel van Pyro Team :b:

    @Danger, nitraat vliegt niet daar om :+
     
  13. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Yep, dáárom dat ik dat linkje heb geplaatst...:b:
     
  14. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb mijn kleine voorraadje ook al thuis liggen. Ik ben voorzien van een Chainthunder 500 (nitraatmat), dit klinkt echt als oorlog in de straat. Verder nog 2 pakken nitraten en 1 lawinepijl.

    Voor de mensen die een lawinepijl in bezit hebben, zorg dat de pijl goed uitgebalanceerd is als je hem de lucht inschiet. Anders kun je nog voor een verrassing komen te staan, vertrouw niet altijd de stok die er aan zit als je hem koopt. De stok aan mijn pijl is namelijk te zwaar en ik moet er dus nog een stuk afzagen.
     
  15. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan heb jij hele schandalige nitraten gehad, ik heb namelijk beide dingen gehad en ze kwamen niet in de buurt van mijn nitraten hoor.
     
  16. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet ook al wat ik ga bestellen:

    Alles is van Wolff vuurwerk

    5x Little General 154 DB!!!!
    2x Laser Flash
    1x Stars over Paris 310 gram!!!
    2x Vuurpijlen pakket Fire
    2x Jumping jack
    4x Shi Sing crackers (rotjes,astronouten)
    2x Grondbloemen
    2x Shocks
    ----------------------
    €59,61

    Grtzzz jesse


    PS: Als je hiervan plaatjes of foto's wil zien moet je naar de wolff vuurwerk site: www.vuurwerktoko.nl
     
  17. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    stars over paris =D das echt een vette pot =D
     
  18. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Ja, vuurwerk erg leuk. Ik heb het nodige nu ook al thuis liggen.
    Ben ook member op AVP.
     
  19. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een lawinepijl gekocht, maar ik weet niet of hij wel uitgebalanceerd is. Hoe heb je dat berekent dan?
     
  20. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben hier nu een 100 000 klapper uit belgie staan...
     

Deel Deze Pagina